Dzięki ponad stuletniemu dziedzictwu marki Benelli oraz inspiracji, z których można nieustannie czerpać, studio projektowe CentroStile Benelli było w stanie na nowo zaprojektować ten jeden z najbardziej ukochanych motocykli firmy z Pesaro, Leoncino.
Ten całkowicie nowy projekt od CentroStile Benelli doskonale wpasowuje się w motocykle o ostrych kształtach i harmonijnych liniach, a także wyzwala czyste emocje, z których słynie Benelli. Całkowicie nowy Leoncino reprezentuje autentyczną i czystą koncepcję projektową, która na nowo odkrywa styl i przystepność oryginału, jednocześnie dostarczając współczesny motocykl, który zapewnia sportowe i ekscytujące doznania.
Zaczynając od przedniego błotnika, który z dumą przedstawia Lwa z Pesaro, poprzez nowy przedni reflektor wykonany w nowoczesnej technologii LED, aż po zbiornik paliwa i siedzenie, wszystko opływowe i podkreślające osobowość nowego Leoncino.
Znak rozpoznawczy Benelli, piękna stalowa rama kratownicowa, w której znajduje się całkowicie nowy zespół napędowy firmy z Pesaro: dwucylindrowy, 4 suwowy, chłodzone cieczą o pojemności 500 cm3 produkcji Benelli. Ten całkowicie nowy silnik gwarantuje elastyczność i natychmiastową reakcję, z maksymalną mocą 48 KM (35kW) przy 8500 obrotów na minutę oraz maksymalnym momentem obrotowym 45Nm. Nie ma wątpliwości, Leoncino to motocykl, na którym pokochasz się pokazywać.
Silnik
RODZAJ 2-cylinder/4-swu/8-zaworów, DOHC, Chłodzony cieczą
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 500 cm3
ŚREDNICA x SKOK ø69x66.8mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11.5:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 35kw/8500rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 46N·m/6000rpm
SMAROWANIE Mokra miska olejowa
ZASILANIE EFI
UKŁAD WYDECHOWY Niedostępny
NORMA SPALIN Niedostępny
SPRZĘGŁO Mokre wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
ZAPŁON TLI
ŚWIECA ZAPŁONOWA Niedostępny
ROZRUCH Elektryczny
PRZEŁOŻENIE Niedostępny
PRZEKŁADNIA GŁÓWNA Niedostępny
ZUŻYCIE PALIWA Niedostępny
EMISJA CO2 Niedostępny
Podwozie
RAMA Stalowa, kratownicowa
ZAWIESZENIE PRZÓD Amortyzatory upside-down 50 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 125mm
ZAWIESZENIE TYŁ Amortyzator centralny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i regulacją dobicia
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 51mm
HAMULEC PRZÓD Podwójna tarcza, 320mm
PRZEDNIA OBRĘCZ Niedostępny
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY Niedostępny
HAMULEC TYŁ Tarcza, 260mm
TYLNA OBRĘCZ Niedostępny
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY Niedostępny
OPONA PRZEDNIA 120/70ZR17M/C
OPONA TYLNA 160/60ZR17M/C
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 875mm
PRZEŚWIT 160mm
WAGA SUCHA Niedostępny
WAGA GOTOWA DO JAZDY 207kg
MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ 190kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 12.7L
REZERWA Niedostępny
ROZSTAW OSI 1460mm