Dzień dobry, Motozbyt jako firma motoryzacyjna istnieje od 1991r. Nawiązując współpracę z Benelli Polska udało się nam poszerzyć ofertę o produkty, które z pewnością umilą Państwu wolny czas.
Proponuję dzisiaj fabrycznie nowy pojazd, Benelli Leoncino 800 Trail.
Leoncino 800 Trail od wersji drogowej, czyli Lenocino 800, odróżnia wysoko poprowadzony wydech, większy o 10 mm skok obu zawieszeń, większa o 18 mm wysokość siedzenia, która w tym modelu wynosi 818 mm i szprychowane obręcze kół.
Silnik jest sprawdzoną konstrukcją, identyczną dla obu wersji Leoncino 800. Jest to rzędowa krótkoskokowa dwójka o czopach wału przestawionych o 90 stopni. Przy czym średnica cylindra wynosi aż 88 mm przy skoku tłoka jedynie 62 mm. Stopień sprężania 11,5, a więc silnik dość wysilony.
Maksymalna moc 76 KM rozwijana jest przy 9 000 obr./min. Moment wynoszący 67 Nm osiągany jest przy 6500 obr./min. Czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się przy 11 000 obr./min! Masy zamachowe wału korbowego są bardzo niewielkie.
Drobno zestopniowana sześciostopniowa skrzynia i wyraźnie działający bębenkowy mechanizm zmieniacza zapewniają ostrą zabawę.
Rama Leo 800 Trail przypomina konstrukcję mostu. Masywna, przestrzenna kratownica biegnie po samym brzegu wzdłuż obrysu zbiornika paliwa w przedniej części łącząc się w główce ramy a w tylnej w dwóch masywnych odkówkach w których umieszczono oś tylnego wahacza.
Z przodu „widelec” upside-down o średnicy rur nośnych 50 mm. Z tyłu wahacz wsparty na pojedynczym, przesuniętym w prawą stronę amortyzatorze o pełnej regulacji.
W Leoncino 800 zakres dostępnej mocy znacznie wykracza poza zakres odwagi wielu motocyklistów.
WYDECH
Umieszczony wysoko tłumik z dwoma błyszczącymi wylotami nadaje motocyklowi militarny charakter. Każde zdecydowane otwarcie gazu sprawi, że usłyszymy prawdziwy ryk lwa!
WYŚWIETLACZ TFT
Otoczony kontrolkami kolorowy wyświetlacz na który przy każdym starcie wbiega rozpędzony lew. To spektakl który trzeba zobaczyć. Kiedy już zniknie lew, na wyświetlaczu pojawi się dominujący obrotomierz z zerem pośrodku skali, cyfrowy prędkościomierz i „bębenkowo” przeskakujący wskaźnik włączonego biegu.
HAMULCE
Dwie tarcze 320 mm i dwa czterotłoczkowe kontrolowane przez system ABS zaciski. To wyjątkowe bezpieczeństwo w każdych warunkach.
LEPSZE ZAWIESZENIE
Przedni widelec upside-down ma większy o 10 mm skok. Z tyłu wahacz wsparty na pojedynczym, przesuniętym w prawą stronę amortyzatorze o pełnej regulacji.
Podsumowując:
SILNIK (2-cylindry, czterosuwowy, DOHC)
POJEMNOŚĆ - 754 cm3
MOC MAKSYMALNA - 76,2 KM/8500 rpm
ROZRUCH - Elektryczny
SKRZYNIA BIEGÓW - Manualna, 6-biegowa
CHŁODZENIE - Cieczą
WYMIARY I WAGA
DŁUGOŚĆ - 2200 mm
WYSOKOŚĆ - 1210 mm
SZEROKOŚĆ - 870 mm
ROZSTAW OSI - 1480 mm
WAGA - 234 kg
ZBIORNIK PALIWA - 15 L
KOŁA
FELGA PRZEDNIA - 19” x MT3.00” DOT –D
OPONA PRZEDNIA - 120/70 R 19 M/C 60V
HAMULEC PRZEDNI - Tarcza podwójna z ABS
FELGA TYLNA - 17” x MT4.25” DOT – D
OPONA TYLNA - 170/60 R17 M/C 72V
HAMULEC TYLNY - Tarcza z ABS
Prosimy o kontakt w celu potwierdzenia aktualności oferty.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.