Benelli TRK 502 - 1
Benelli TRK 502 - 2

1 / 2

Benelli TRK 502 - 1
Benelli TRK 502 - 2

Szczegóły

Marka pojazdu

Benelli

Model pojazdu

TRK 502

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

500 cm3

Moc

48 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Biały

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Opis

BENELLI TRK 502

Pojazd fabrycznie nowy, dostępny od ręki. Przegląd zerowy tj. uruchomienie i przygotowanie do jazdy gratis!


Uwaga! Dostawa gratis dotyczy odległości do 200 km od naszego salonu sprzedaży. Koszty i możliwość dostawy w przypadku odległości powyżej 200 km od naszego salonu ustalane są indywidualnie.


TRK 502 z iksem czy bez iksa? Oba modele zaliczają się do klasy „adventure”. O ile 502 X jest bardziej „explorerem” to model 502 (bez iksa) jest bardziej szosowym podróżnikiem z angielska zwany „tourerem”. Wybór zatem sprowadza się do pytania w jakich warunkach będziemy wykorzystywać motocykl. Jeśli na dobrych i utwardzonych drogach i autostradach to TRK 502 będzie bardziej dopasowanym wariantem. W dodatku aluminiowe obręcze kół z szosowym ogumieniem i mniejsze o dwa cale przednie koło w trasie zapewniają precyzyjne prowadzenie a w mieście polepszą manewrowość.


TRK 502 posiada identyczne z modelem 502 X źródło napędu. To doskonały i sprawdzony dwucylindrowy silnik o pojemności 500 cm3. Dwa cylindry, cztery zawory i dwa wałki rozrządu (DOHC). Wibracje silnika niweluje skutecznie wałek wyrównoważający. Wysoki stopień sprężania oznacza wysoką sprawność silnika. Zaprojektowana we Włoszech pięćsetka rozwija 48 KM i 46 Nm. W połączeniu z sześciobiegową przekładnią zapewnia motocyklowi nieprzeciętną dynamikę!


Strukturę nośną TRK 502 oparto na przestrzennej ramie kratownicowej zapewniającej bardzo dużą sztywność. Przednie koło ujmuje widelec teleskopowy typu „upside down” o rurach nośnych średnicy 50 mm i skoku 140 mm. Z tyłu pracuje dwuramienny wahacz wleczony wsparty na pojedynczym, centralnym elemencie resorująco-tłumiącym o regulowanej sile tłumienia i napięciu sprężyny. Oba zawieszenia zapewniają doskonałe prowadzenie kół i skutecznie izolują resztę motocykla od nierówności drogi.


Nad pracą trzech zacisków układu hamulcowego czuwa system ABS. Dwa dwutłoczkowe zaciski współpracują z dwiema tarczami o średnicy 320 mm umieszczonymi przy przednim kole. Z tyłu pracuje jedna tarcza o średnicy 260 mm. Siłę hamowania z łatwością dozuje się bardzo precyzyjnie.


Koła już „tradycyjnie” w TRK bez iksa są odlewane z lekkich stopów. Zarówno z przodu jak i z tyłu zastosowano obręcze o średnicy 17 cali.


Za sterami TRK 502 poczujemy się bezpiecznie i pewnie na autostradzie i w mieście. Składa się na to sztywność struktury nośnej, precyzja pracy zawieszeń, wydajny silnik, skuteczne hamulce i nieprzeciętnie wygodna pozycja za kierownicą.


DANE TECHNICZNE:


SILNIK:

RODZAJ Silnik dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą

POJEMNOŚĆ SKOKOWA 500 cm3

ŚREDNICA x SKOK 69 x 66,8 mm

STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11,5:1

ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 35 kW (47,6 KM) przy 8500 rpm

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 46 Nm przy 6000 rpm

SMAROWANIE Mokra miska olejowa

ZASILANIE Elektryczny wtrysk paliwa

UKŁAD WYDECHOWY Katalizator, sonda lambda

NORMA SPALIN Euro 5

SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe

SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów

PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch

ZAPŁON Delphi MT05

ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK CR8E

ROZRUCH Elektryczny

ZUŻYCIE PALIWA 4,4 l/100 km

EMISJA CO2 99 g/km


PODWOZIE:

RAMA Kratownicowa

ZAWIESZENIE PRZÓD Amortyzatory typu upside-down Ø 50mm

SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 135 mm

ZAWIESZENIE TYŁ Centralny amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny

SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 45 mm

HAMULEC PRZÓD Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, ABS

PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium

PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 3.50” DOT

HAMULEC TYŁ Jedna tarcza hamulcowa 260 mm, jednotłoczkowy zacisk, ABS

TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium

TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 4.5” DOT

OPONA PRZEDNIA 120/70-ZR17

OPONA TYLNA 160/60 - ZR17


WYMIARY:

DŁUGOŚĆ 2200 mm

WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 1450 mm

WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY 800 mm

SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 915 mm

PRZEŚWIT 190 mm

WAGA SUCHA 210 KG

WAGA GOTOWA DO JAZDY 235 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 20 l

REZERWA 3 l

ROZSTAW OSI 1505 mm


GWARANCJA: 24 MIESIĄCE


Nasza firma jest regionalnym autoryzowanym dealerem marki BENELLI. Działamy w branży motocyklowej już 30 lat. U nas kupisz części zamienne, a także możesz skorzystać z profesjonalnego serwisu.


Spodobał Ci się nasz pojazd? Skontaktuj się z naszym doradcą, przygotuje indywidualną ofertę, na dogodnych dla Ciebie warunkach!


Szczegółowe informacje pod nr telefonu:


Zapraszamy do naszego salonu sprzedaży:

98-235 Błaszki

ul. Sieradzka 39

moto-centrum.com.pl

 

4 października 2024 11:40

Informacje o sprzedającym

MOTO - CENTRUM

MOTO - CENTRUM
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (89) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 18:00

  • wtorek

    09:00 - 18:00

  • środa

    09:00 - 18:00

  • czwartek

    09:00 - 18:00

  • piątek

    09:00 - 18:00

  • sobota

    09:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store