Benelli TRK 502 - 1
Benelli TRK 502 - 2
Benelli TRK 502 - 3
Benelli TRK 502 - 4
Benelli TRK 502 - 5
Benelli TRK 502 - 6
Benelli TRK 502 - 7
Benelli TRK 502 - 8
Benelli TRK 502 - 9
Benelli TRK 502 - 10
Benelli TRK 502 - 11
Benelli TRK 502 - 12

1 / 12

Benelli TRK 502 - 1
Benelli TRK 502 - 2
Benelli TRK 502 - 3
Benelli TRK 502 - 4
Benelli TRK 502 - 5
Benelli TRK 502 - 6
Benelli TRK 502 - 7
Benelli TRK 502 - 8
Benelli TRK 502 - 9
Benelli TRK 502 - 10
Benelli TRK 502 - 11
Benelli TRK 502 - 12

Szczegóły

Marka pojazdu

Benelli

Model pojazdu

TRK 502

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

500 cm3

Moc

48 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Czarny

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Gwarancja dealerska (w cenie)

24 miesięcy

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Opis

BENELLI TRK 502 X 2024 SALON TARNÓW

TRK 502 X jest pierwszym modelem Benelli w gamie „adventure”. Adventure oznacza motocykl sprawny w terenie i wygodny na długich trasach.


TRK 502 X napędza doskonały i sprawdzony dwucylindrowy silnik o pojemności 500 cm3. Nad każdym jego cylindrem są 4 zawory a nad nimi dwa wałki rozrządu (DOHC). Wibracje silnika niweluje skutecznie wałek wyrównoważający. Wysoki stopień sprężania oznacza wysoką sprawność silnika. Zaprojektowana we Włoszech pięćsetka rozwija 48 KM i 46 Nm. W połączeniu z sześciobiegową przekładnią zapewnia motocyklowi nieprzeciętną dynamikę.


Strukturę nośną TRK 502 X oparto na przestrzennej ramie kratownicowej zapewniającej bardzo dużą sztywność. Przednie koło ujmuje widelec teleskopowy typu „upside down” o rurach nośnych średnicy 50 mm i skoku 140 mm. Z tyłu pracuje dwuramienny wahacz wleczony wsparty na pojedynczym, centralnym elemencie resorująco-tłumiącym o regulowanej sile tłumienia i napięciu sprężyny. Oba zawieszenia zapewniają doskonałe prowadzenie kół i skutecznie izolują resztę motocykla od nierówności drogi.


Nad pracą trzech zacisków układu hamulcowego czuwa system ABS. Dwa dwutłoczkowe zaciski współpracują z dwiema tarczami o średnicy 320 mm umieszczonymi przy przednim kole. Z tyłu pracuje jedna tarcza o średnicy 260 mm. Siłę hamowania z łatwością dozuje się bardzo precyzyjnie.

Koła już „tradycyjnie” w TRK z iksem są szprychowane, z przodu obręcz o średnicy 19 cali, z tyłu 17.


W standardzie TRK 502 X posiada wysoką przednią szybę skutecznie chroniącą przed wiatrem kierowcę i pasażera, podświetlane przełączniki na kierownicy oraz tylny bagażnik wykonany ze stopu aluminium. Sprawia to, że nawet długie godziny spędzone za kierownicą stają się przyjemnością. Aby tej przyjemności za często nie przerywać TRK 502 X zabiera na pokład 20 litrów benzyny. Taka jej ilość daje możliwość przejechania niemal 500 km!

Aluminiowe obręcze i stalowe szprychy

Dlaczego w terenówkach stosuje się szprychy? Szprychowane obręcze zapewniają niezbędną w terenie elastyczność a więc większą niż obręcze odlewane ze stopów odporność na udary – bez ryzyka wygięcia samej obręczy. Przemyślane rozwiązania na każdym kroku.

Ochrona przed wiatrem i złą pogodą

Kształt przedniej szyby to wynik testów prowadzonych w tunelu aerodynamicznym. Stylistyczna fantazja i inżynierska precyzja.

Nowoczesny silnik

Źródło napędu TRK 502 X to zestaw najbardziej zaawansowanych rozwiązań silnikowych: dwa wałki rozrządu, cztery zawory na cylinder, wysoki stopień sprężania, nie bojące się wysokich temperatur wydajne chłodzenie cieczą z wymiennikiem ciepła olej – ciecz, oddzielny dla obu cylindrów wtrysk paliwa i wałek wyrównoważający.

Układ wydechowy

Układ wydechowy współczesnych motocykli to wynik zaawansowanych prac nad ekologią, efektywnością, akustyką, estetyką i trwałością. W TRK 502 X dochodzi jeszcze praktyczność i włoski styl.

Silnik

RODZAJ

rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder DOHC

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

500 c.c.

ŚREDNICA x SKOK

ø69x66.8

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11,5:1

ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA

35kW (48 km) at 8500 r/min

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

46Nm/6000r/min

SMAROWANIE

pompa oleju z wymuszonym obiegiem

ZASILANIE

wtrysk paliwa

UKŁAD WYDECHOWY

Katalizator, sonda lambdansors

NORMA SPALIN

Euro 5

SPRZĘGŁO

wielotarczowe, mokre

SKRZYNIA BIEGÓW

6-cio biegowa

PRZENIESIENIE NAPĘDU

łańcuch

ZAPŁON

ECU - TLI

ŚWIECA ZAPŁONOWA

NGK CR8E

ROZRUCH

elektryczny

PRZEŁOŻENIE

Niedostępny

PRZEKŁADNIA GŁÓWNA

Niedostępny

ZUŻYCIE PALIWA

3,9 l/100km

EMISJA CO2

91 g/km

Podwozie

RAMA

kratownicowa

ZAWIESZENIE PRZÓD

widelec upside-down 50 mm

SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD

Niedostępny

ZAWIESZENIE TYŁ

centralny amortyzator hydrauliczny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny

SKOK ZAWIESZENIA TYŁ

Niedostępny

HAMULEC PRZÓD

dwie tarcze, 320 mm, ABS

PRZEDNIA OBRĘCZ

aluminiowa ze stalowymi szprychami

PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY

19” x 3.00” DOT –D

HAMULEC TYŁ

tarcza, 260 mm, zacisk pływający

TYLNA OBRĘCZ

aluminiowa ze stalowymi szprychami

TYLNA OBRĘCZ WYMIARY

17” x 4.25” DOT – D

OPONA PRZEDNIA

110/80- R19 - M/C 59V

OPONA TYLNA

150/70 - R17 – M/C 69V

Wymiary


DŁUGOŚĆ

2200 mm

WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK

1490 mm

WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY

840 mm

SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK

915 mm

PRZEŚWIT

220 mm

WAGA SUCHA

213 kg

WAGA GOTOWA DO JAZDY

Niedostępny

DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA

Niedostępny

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA

20 l

REZERWA

3 l

ROZSTAW OSI

1525 mm

 

3 sierpnia 2024 10:08

Informacje o sprzedającym

Dobek Racing Tarnów

Dobek Racing Tarnów
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (111) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    9:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store