1 / 12
Szczegóły
Marka pojazdu
BenelliModel pojazdu
TRK 702Rok produkcji
2024
Przebieg
1 km
Pojemność skokowa
698 cm3
Moc
70 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
Inny kolorLeasing
TakBezwypadkowy
TakStan
Nowy
Wyposażenie
ABS
Kufer
Opis
OFF-ROADOWY ODKRYWCA
W poszukiwaniu nowych horyzontów, TRK 702X to prawdziwie przygodowy motocykl, niezwykle wszechstronny, zręczny i zwrotny, zaprojektowany do pokonywania każdego rodzaju tras, zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zbudowany po to, aby ostatecznie rozpocząć nowe i ekscytujące przygody. Pasja, wolność i zabawa w jednym motocyklu, niezależnie od tego, którą drogę wybierzesz.
TRK 702X to w rzeczywistości dojrzały motocykl, dla tych, którzy oczekują solidnego, autentycznego i łatwego w obsłudze jednośladu. Pojazd ten jest zdolny do zagwarantowania optymalnych osiągów bez narażania kierowcy na trudności. Opracowany przez Centrum Badań i Rozwoju oraz Biuro Projektowe Benelli w celu poszerzenia gamy motocykli typu adventure pozycjonowanych w segmencie średniej klasy.
Motocykl wymyślony i opracowany w całości w Pesaro, charakteryzuje się unikalnym i niezwykle rozpoznawalnym designem, dzielonym z siostrzaną, zorientowaną na drogi wersją bez ,,X”, o gładkich i dynamicznych liniach, które nadają temu jednośladowi bardzo agresywny charakter i silną tożsamość.
Projekt TRK 702X powstał z potrzeby rozwinięcia koncepcji wprowadzonych w modelu 800. Utrwalenie i uczynienie rozpoznawalnymi najbardziej charakterystycznych elementów stylistycznych projektu, przekształcając je w cechy typowe dla rodziny TRK.
Wyposażony w ten sam, nowy silnik Benelli o pojemności 698 cm3, co jego siostrzana wersja bez ,,X”, TRK 702X osiąga moc maksymalną 70KM oraz maksymalny moment obrotowy 70 Nm.
Tak samo, zgodnie z tradycją, motocykl posiada ramę kratownicową wywodzącą się z modelu 502, opracowaną precyzyjnie, aby zapewnić maksymalną zwinność zarówno na drodze jak i poza nią. Optymalny balans masy TRK 702X, zaprojektowany tak, aby nigdy nie sprawiał trudności kierowcom, sprawia, że jest to idealny motocykl na długie dystanse, niezależnie od warunków. Nie tylko ze względu na konfiguracje zawieszenia, która obejmuje przedni widelec typu upside-down z 50mm goleniami i 140 mm skokiem oraz aluminiowy wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i hydraulicznym tłumieniem odbicia, ze skokiem 50 mm (173 na kole).
Układ hamulcowy składa się z podwójnej tarczy o średnicy 320 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym z przodu oraz tarczy o średnicy 260 z pływającym zaciskiem jednotłoczkowym z tyłu. 19-calowe przednie i 17-calowe obręcze ze stalowymi szprychami wyposażone są w opony Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 i 150/70.
Chociaż TRK 702X to zdecydowanie motocykl przygodowy, szczególną uwagę zwraca na wygodę i wydajność. Podobnie jak wersja szosowa, ten nowy jednoślad jest standardowo wyposażony w dużą owiewkę, która doskonale chroni zarówno kierowcę jak i pasażera. TRK 702X posiada zbiornik o pojemności 20 litrów. Pełny zestaw świateł LED oferuje oryginalny i natychmiast rozpoznawalny design. Ten dwukołowiec oferuje również 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości.
specyfikacje
Silnik
RODZAJ 2-cylindry/4-suw/8V, chłodzony cieczą, DOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 698 cm3
ŚREDNICA x SKOK ø83×64.5mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11.6:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 51.5kW (70KM)/8000r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 70Nm/6000 r/min
SMAROWANIE Ciśnieniowe z mokrą miską olejową
ZASILANIE EFI z podwójną przepustnicą ø41 mm
UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN Euro 5
SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
ZAPŁON ECU BOSCH MSE 6.0
ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK CR8EGP
ROZRUCH Elektryczny
PRZEŁOŻENIE Niedostępny
PRZEKŁADNIA GŁÓWNA Niedostępny
ZUŻYCIE PALIWA 4.6 L/100km
EMISJA CO2 107 g/km
Podwozie
RAMA Spawana z rur i płyt stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD Upside-down ø50mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 140mm
ZAWIESZENIE TYŁ Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny, tłumienia odbicia i kompresji
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 50mm ( 173 mm skoku tylnego koła)
HAMULEC PRZÓD Dwie tarcze ø320mm z ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium ze stalowymi szprychami
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 19" x MT 3.00' DOT -D
HAMULEC TYŁ Tarcza ø260mm z ABS
TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium ze stalowymi szprychami
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17" x MT 4.25' DOT - D
OPONA PRZEDNIA 110/80R19
OPONA TYLNA 150/70R17
Wymiary
DŁUGOŚĆ
2220mm
WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
1420mm
WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY
835mm
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 925mm
PRZEŚWIT 205mm
WAGA SUCHA 218 kg
WAGA GOTOWA DO JAZDY 235kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 20L
REZERWA 4L
ROZSTAW OSI 1505mm
Pojazd wyposażony dodatkowo -wyposażenie dodatkowo płatne
gmole Kappa -850pln
L.E.D -600pln
wydech MIV -2029pln
osłona wydechu-750pln
PHU Motocykle to firma działająca na ryku motocyklowym od 2006 roku specjalizująca się w sprzedaży motocykli, quadów, motorowerów i skuterów , pojazdów elektrycznych oraz części i akcesoriów motocyklowych
Firma jest dealerem takich marek jak:
Benelli, Kymco, Keeway, MBP ,CF Moto, Linhai, TGB, Arctic Cat , NIU ,Askoll ,Modeka, Bell ,Fox , RST
Firma PHU Motocykle posiada bardzo dobrze wyposażony serwis - programy diagnostyczne, specjalistyczne narzędzia a przede wszystkim wysoko wykwalifikowanych mechaników.
Kupując w naszym salonie pojazd można skorzystać z:
- USŁUG TRANSPORTOWYCH NA TERENIE POLSKI
- USŁUG SERWISOWYCH
- RABATÓW NA POJAZDY, AKCESORIA I CZĘŚCI
- LEASINGU
- KREDYTU
18 października 2024 17:15
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa
Serwis opon / przechowalnia