Benelli TRK 702 - 1
Benelli TRK 702 - 2
Benelli TRK 702 - 3
Benelli TRK 702 - 4
Benelli TRK 702 - 5

1 / 5

Benelli TRK 702 - 1
Benelli TRK 702 - 2
Benelli TRK 702 - 3
Benelli TRK 702 - 4
Benelli TRK 702 - 5

Szczegóły

Marka pojazdu

Benelli

Model pojazdu

TRK 702

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

700 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Turystyczny

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Kufer

Opis

BENELLI TRK 702 X - promocja kufry + szyba Puig 47cm


Dodatkowo Jesienna Promocja na motocykle Benelli TRK 702 i TRK 702X!

Szczegóły promocji:


Wydłużona gwarancja do 4 lat – klienci zyskują dodatkowe 2 lata spokoju i bezpieczeństwa.

Dwa darmowe przeglądy – pierwsze dwa przeglądy (przy 1000km i 6000km).

Promocja obejmuje wszystkie motocykle sprzedane i zarejestrowane od 23 października 2024 do 31 grudnia 2024 roku.


TRK 702X to prawdziwie przygodowy motocykl, niezwykle wszechstronny, zręczny i zwrotny,

zaprojektowany do pokonywania każdego rodzaju tras, zarówno na asfalcie, jak i w terenie.

Zbudowany po to, aby ostatecznie rozpocząć nowe i ekscytujące przygody.

Pasja, wolność i zabawa w jednym motocyklu, niezależnie od tego, którą drogę

wybierzesz.

TRK 702X to w rzeczywistości dojrzały motocykl, dla tych, którzy oczekują

solidnego, autentycznego i łatwego w obsłudze jednośladu. Pojazd ten jest

zdolny do zagwarantowania optymalnych osiągów bez narażania kierowcy na

trudności. Opracowany przez Centrum Badań i Rozwoju oraz Biuro Projektowe

Benelli w celu poszerzenia gamy motocykli typu adventure pozycjonowanych

w segmencie średniej klasy

Motocykl wymyślony i opracowany w całości w Pesaro, charakteryzuje się unikalnym i

niezwykle rozpoznawalnym designem, dzielonym z siostrzaną, zorientowaną na drogi

wersją bez ,,X”, o gładkich i dynamicznych liniach, które nadają temu jednośladowi bardzo

agresywny charakter i silną tożsamość.

Projekt TRK 702X powstał z potrzeby rozwinięcia koncepcji wprowadzonych w modelu 800.

Utrwalenie i uczynienie rozpoznawalnymi najbardziej charakterystycznych elementów

stylistycznych projektu, przekształcając je w cechy typowe dla rodziny TRK.

Wyposażony w ten sam, nowy silnik Benelli o pojemności 698 cm3, co jego siostrzana wersja

bez ,,X”, TRK 702X osiąga moc maksymalną 76,2KM oraz maksymalny moment obrotowy

68,2 Nm.

Tak samo, zgodnie z tradycją, motocykl posiada ramę kratownicową wywodzącą się z modelu

502, opracowaną precyzyjnie, aby zapewnić maksymalną zwinność zarówno na drodze jak

i poza nią. Optymalny balans masy TRK 702X, zaprojektowany tak, aby nigdy nie sprawiał

trudności kierowcom, sprawia, że jest to idealny motocykl na długie dystanse, niezależnie

od warunków. Nie tylko ze względu na konfiguracje zawieszenia, która obejmuje przedni

widelec typu upside-down z 50mm goleniami i 140 mm skokiem oraz aluminiowy wahacz

z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i hydraulicznym

tłumieniem odbicia, ze skokiem 50 mm (173 na kole).

Układ hamulcowy składa się z podwójnej tarczy o średnicy 320 mm z pływającym

zaciskiem dwutłoczkowym z przodu oraz tarczy o średnicy 260 z pływającym zaciskiem

jednotłoczkowym z tyłu. 19-calowe przednie i 17-calowe obręcze ze stalowymi szprychami

wyposażone są w opony Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 i 150/70.

Chociaż TRK 702X to zdecydowanie motocykl przygodowy, szczególną uwagę zwraca na

wygodę i wydajność. Podobnie jak wersja szosowa, ten nowy jednoślad jest standardowo

wyposażony w dużą owiewkę, która doskonale chroni zarówno kierowcę jak io pasażera.

Opcjonalnie dostępne są podgrzewane manetki oraz siedzenie kierowcy, które można

łatwo aktywować podświetlanym przyciskiem na kierownicy. TRK 702X posiada zbiornik

o pojemności 20 litrów. Pełny zestaw świateł LED oferuje oryginalny i natychmiast

rozpoznawalny design. Ten dwukołowiec oferuje również 5-calowy, kolorowy wyświetlacz

TFT o wysokiej rozdzielczości.

Pojemność skokowa 698 cm3

Silnik Rzędowy, dwucylindrowy, 4-suw, chłodzony cieczą,

4V, DOHC

Średnica x skok 83 x 64,5 mm

Maksymalna moc 56 kW (76,2 KM) / 8750 rpm

Maksymalny moment obrotowy 68,2Nm / 6230 rpm

Kompresja 10.6 : 1

Smarowanie Wymuszone z mokrą miską olejową

Układ wydechowy Z katalizatorem i czujnikami tlenu

Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa

Homologacja EURO 5

Sprzęgło Mokre, wielotarczowe

Skrzynia biegów 6-biegowa

Przeniesienie napędu Łańcuch

Zapłon Bosch

Rozruch Elektryczny

Zawieszenie przód Upside-down 50 mm

Skok zawieszenia przód 140mm

Zawieszenie tył Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją

wstępnego napięcie sprężyny i hydraulicznym

tłumieniem odbicia

Skok zawieszenia tył 50 mm

Hamulce przód Dwie tarcze półpływające z zaciskiem 4 tłoczkowym

i ABS

Hamulce tył Tarcza z zaciskiem pływającym i ABS

Obręcze Stop aluminium

Opona przód 110/80-R19 59V

Opona tył 150/70-R17 69V

Wymiary (Dł. x Szer. x Wys) 2225 x 915 x 1475 mm

Wysokość siedziska 836 mm

Rozstaw osi 1492 mm

Prześwit 210 mm

Waga pojazdu gotowego do jazdy 235kg

Zbiornik Paliwa 20L


ZAPEWNIAMY TRANSPORT MOTOCYKLA.

 

15 listopada 2024 15:34

Informacje o sprzedającym

MS-MOT Sp. z o.o.

MS-MOT Sp. z o.o.
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (7) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store