1 / 8
Szczegóły
Marka pojazdu
BenelliModel pojazdu
TRK 702Rok produkcji
2024
Przebieg
1 km
Pojemność skokowa
698 cm3
Moc
70 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
Inny kolorMożliwość finansowania
TakLeasing
TakRodzaj koloru
Metalik
Gwarancja dealerska (w cenie)
24 miesięcy
Kraj pochodzenia
WłochyBezwypadkowy
TakStan
Nowy
Opis
Przyjmujemy zamówienia pod numerem :
Zamów już dziś a otrzymasz :
- ZESTAW KUFRÓW I STELAŻE - GRATIS !
- SZYBA PUIG - GRATIS !
- TRANSPORT NA TERENIE CAŁEJ POLSKI LUB PRZEGLĄD 1 GRATIS !
DOSTĘPNE KOLORY :
- ATRACITE GREY
- FOREST GREEN
TRK 702 z iksem czy bez iksa? Wybór może być trudny tylko z pozoru. Oba modele zaliczają się do klasy „adventure”. O ile 702 X jest bardziej „explorerem” to model 702 (bez iksa) jest bardziej szosowym podróżnikiem z angielska zwany „tourerem”. Jeśli więc twoja podróż wiedzie dobrymi drogami to TRK 702 będzie bardziej dopasowanym wariantem. W dodatku aluminiowe obręcze kół z szosowym ogumieniem i mniejsze o dwa cale przednie koło nadają sylwetce motocykla większej dynamiki, w trasie zapewniają precyzyjne prowadzenie a w mieście poprawiają manewrowość.
702 posiada identyczny z modelem 702 X silnik o pojemności 698 cm3, mocy 70 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 70 Nm. Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 jest bardzo zrywną i poręczną maszyną. Również rama, zawieszenie i cała wykończeniowa armatura jest identyczna dla obu modeli a różniąca się jedynie ozdobnymi detalami i malowaniem.
TRK 702 jest bardzo sprawnym pożeraczem autostradowych kilometrów. Na pokładzie zarówno kierowca jak i pasażer poczują się bezpiecznie i wygodnie. To ważne, bo w siodle spędzać będą nieraz całe dnie.
Przy swojej masie, mocy i wygodzie 702 jest też zaskakująco poręczny w mieście. Dlatego po powrocie z dalekiej wyprawy można z równą przyjemnością dojeżdżać nim codziennie do pracy.
SILNIK
RODZAJ 2-cylindry/4-suw/8V, chłodzony cieczą, DOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 698 cm3
ŚREDNICA X SKOK Ø83 x 64.5 mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11.6:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 51.5kW (70 KM)/8000r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 70Nm/6000 r/min
SMAROWANIE Ciśnieniowe z mokrą miską olejową
ZASILANIE EFI z podwójną przepustnicą Ø 41 mm
UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN Euro 5
SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
ZAPŁON ECU BOSCH MSE 6.0
ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK CR8EGP
ROZRUCH Elektryczny
PRZEŁOŻENIE Niedostępny
PRZEKŁADNIA GŁÓWNA Niedostępny
ZUŻYCIE PALIWA 4.6 L / 100km
EMISJA CO2 107 g/km
PODWOZIE
RAMA Spawana z rur i płyt stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD Upside-down Ø50mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 140mm
ZAWIESZENIE TYŁ Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumieniem odbicia
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 45mm (skok tylnego koła 154 mm)
HAMULEC PRZÓD Dwie tarcze Ø320mm i ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17" x MT 3.5" DOT
HAMULEC TYŁ Tarcza Ø260 mm i ABS
TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17" x MT 4.5" DOT
OPONA PRZEDNIA 120/70ZR17
OPONA TYLNA 160/60ZR17
WYMIARY
DŁUGOŚĆ 2200mm
WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 1390mm
WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY 790mm
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 925mm
PRZEŚWIT 175 mm
WAGA SUCHA 215 kg
WAGA GOTOWA DO JAZDY 232kg
DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA 441 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 20 L
REZERWA 4 L
ROZSTAW OSI 1505mm
Działamy na rynku już ponad 18 lat !
Kontakt:
Marcin Łukaszewski
Specjalista ds. motocykli BENELLI
tel.
Salon motocykli "MOTO-TRIP"
ul. Drewniana 4
30-556 Kraków
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
24 lipca 2024 16:35
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie