1 / 14
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
698 cm3
Moc
70 KM
Opis
Przyjmujemy zamówienia pod numerem :
Zamów już dziś a otrzymasz :
- ZESTAW KUFRÓW I STELAŻE - GRATIS !
- SZYBA PUIG - GRATIS !
- TRANSPORT NA TERENIE CAŁEJ POLSKI GRATIS !
- 2 PRZEGLADY GWARANCYJNE(po 1000 i 6000) gratis
- Dodatkowe dwa lata gwarancji gratis
DOSTĘPNE KOLORY :
- MOON GREY
- DUNE SEA
- ATRACITE GREY
- FOREST GREEN
TRK 702X to w rzeczywistości dojrzały motocykl, dla tych, którzy oczekują solidnego, autentycznego i łatwego w obsłudze jednośladu. Pojazd ten jest zdolny do zagwarantowania optymalnych osiągów bez narażania kierowcy na trudności. Opracowany przez Centrum Badań i Rozwoju oraz Biuro Projektowe Benelli w celu poszerzenia gamy motocykli typu adventure pozycjonowanych w segmencie średniej klasy.
Motocykl wymyślony i opracowany w całości w Pesaro, charakteryzuje się unikalnym i niezwykle rozpoznawalnym designem, dzielonym z siostrzaną, zorientowaną na drogi wersją bez ,,X”, o gładkich i dynamicznych liniach, które nadają temu jednośladowi bardzo agresywny charakter i silną tożsamość.
Projekt TRK 702X powstał z potrzeby rozwinięcia koncepcji wprowadzonych w modelu 800. Utrwalenie i uczynienie rozpoznawalnymi najbardziej charakterystycznych elementów stylistycznych projektu, przekształcając je w cechy typowe dla rodziny TRK.
Wyposażony w ten sam, nowy silnik Benelli o pojemności 698 cm3, co jego siostrzana wersja bez ,,X”, TRK 702X osiąga moc maksymalną 76,2KM oraz maksymalny moment obrotowy 68,2 Nm.
Tak samo, zgodnie z tradycją, motocykl posiada ramę kratownicową wywodzącą się z modelu 502, opracowaną precyzyjnie, aby zapewnić maksymalną zwinność zarówno na drodze jak i poza nią. Optymalny balans masy TRK 702X, zaprojektowany tak, aby nigdy nie sprawiał trudności kierowcom, sprawia, że jest to idealny motocykl na długie dystanse, niezależnie od warunków. Nie tylko ze względu na konfiguracje zawieszenia, która obejmuje przedni widelec typu upside-down z 50mm goleniami i 140 mm skokiem oraz aluminiowy wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i hydraulicznym tłumieniem odbicia, ze skokiem 50 mm (173 na kole).
Układ hamulcowy składa się z podwójnej tarczy o średnicy 320 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym z przodu oraz tarczy o średnicy 260 z pływającym zaciskiem jednotłoczkowym z tyłu. 19-calowe przednie i 17-calowe obręcze ze stalowymi szprychami wyposażone są w opony Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 i 150/70.
Chociaż TRK 702X to zdecydowanie motocykl przygodowy, szczególną uwagę zwraca na wygodę i wydajność. Podobnie jak wersja szosowa, ten nowy jednoślad jest standardowo wyposażony w dużą owiewkę, która doskonale chroni zarówno kierowcę jak io pasażera. Opcjonalnie dostępne są podgrzewane manetki oraz siedzenie kierowcy, które można łatwo aktywować podświetlanym przyciskiem na kierownicy. TRK 702X posiada zbiornik o pojemności 20 litrów. Pełny zestaw świateł LED oferuje oryginalny i natychmiast rozpoznawalny design. Ten dwukołowiec oferuje również 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości, który pozwala na łączność Bluetooth z telefonem komórkowym i wyświetlanie połączeń przychodzących. Elementy sterujące na kierownicy pozwalają na odbieranie lub kończenie połączeń.
Opcjonalnie, TRK 702X posiada również innowacyjną kamerę pokładową zintegrowaną z przednim ,,dziobem”, która umożliwia nagrywanie filmów i robienie zdjęć w czasie rzeczywistym przy pomocy aplikacji na telefon komórkowy.
Pojemność skokowa 698 cm3
Silnik Rzędowy, dwucylindrowy, 4-suw, chłodzony cieczą,
4V, DOHC
Średnica x skok 83 x 64,5 mm
Maksymalna moc 70 KM / 8750 rpm
Maksymalny moment obrotowy 68,2Nm / 6230 rpm
Kompresja 10.6 : 1
Smarowanie Wymuszone z mokrą miską olejową
Układ wydechowy Z katalizatorem i czujnikami tlenu
Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa
Homologacja EURO 5
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch
Zapłon Bosch
Rozruch Elektryczny
Zawieszenie przód Upside-down 50 mm
Skok zawieszenia przód 140mm
Zawieszenie tył Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją
wstępnego napięcie sprężyny i hydraulicznym
tłumieniem odbicia
Skok zawieszenia tył 50 mm
Hamulce przód Dwie tarcze półpływające z zaciskiem 4 tłoczkowym
i ABS
Hamulce tył Tarcza z zaciskiem pływającym i ABS
Obręcze Stop aluminium
Opona przód 110/80-R19 59V
Opona tył 150/70-R17 69V
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys) 2225 x 915 x 1475 mm
Wysokość siedziska 836 mm
Rozstaw osi 1492 mm
Prześwit 210 mm
Waga pojazdu gotowego do jazdy 235kg
Zbiornik Paliwa 20L
Działamy na rynku już ponad 18 lat !
Kontakt:
Marcin Ciesielski
Specjalista ds. motocykli BENELLI
tel.
Salon motocykli "MOTO-TRIP"
ul. Drewniana 4
30-556 Kraków
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
15 grudnia 2024 14:01
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Benelli
Model pojazdu
TRK 702
Kolor
Inny kolor
Rok produkcji
2024
Typ Silnika
Czterosuwowy
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie