Benelli TRK 702 - 1
Benelli TRK 702 - 2
Benelli TRK 702 - 3
Benelli TRK 702 - 4
Benelli TRK 702 - 5
Benelli TRK 702 - 6
Benelli TRK 702 - 7
Benelli TRK 702 - 8
Benelli TRK 702 - 9
Benelli TRK 702 - 10
Benelli TRK 702 - 11
Benelli TRK 702 - 12
Benelli TRK 702 - 13

1 / 13

Benelli TRK 702 - 1
Benelli TRK 702 - 2
Benelli TRK 702 - 3
Benelli TRK 702 - 4
Benelli TRK 702 - 5
Benelli TRK 702 - 6
Benelli TRK 702 - 7
Benelli TRK 702 - 8
Benelli TRK 702 - 9
Benelli TRK 702 - 10
Benelli TRK 702 - 11
Benelli TRK 702 - 12
Benelli TRK 702 - 13

Szczegóły

Marka pojazdu

Benelli

Model pojazdu

TRK 702

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

698 cm3

Moc

70 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Zielony

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Gwarancja dealerska (w cenie)

48 miesięcy

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Opis

BENELLI TRK 702 X 2024 Promocja kufry i szyba za 1 ZŁ Salon Tarnów 4 lata gwarancji

Oferta aktualna do 31.12.2024

Do klasy „adventure” zaliczają się motocykle sprawne w terenie i wygodne na długich trasach. Te trudne do pogodzenia warunki wymagają od konstruktorów doświadczenia i doskonałej znajomości wielu zagadnień. Konstruktorzy we włoskim biurze Benelli w Pesaro wiedzą jak to zrobić.

Klasa motocykli „adventure” cieszy się rosnącą popularnością wśród motocyklistów. W gamie Benelli reprezentują ja modele TRK. Niedawno do tej rodziny dołączył 702 X. Jego struktura nośna bazuje koncepcyjnie na mniejszym modelu 502. Posiada on największy oferowany w Europie silnik z całej rodziny TRK o pojemności 698 cm3, mocy 70 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 68 Nm. Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 X jest bardzo szybką i poręczną maszyną. Bez wątpienia jest wygodny w trasie i sprawny w umiarkowanym terenie. Idealnie nadaje się na dalekie wyprawy po gruntowych drogach i do szybkich przejazdów po gładkich autostradach. Najmocniejszy w gamie TRK silnik jest tutaj ważnym atutem. Taka kombinacja pozwala zasmakować prawdziwej przygody podczas dalekich wypraw. Jest to też najlepszy sprawdzian zarówno dla maszyny jak i człowieka.

Niezawodny TRK 702 X pozwoli delektować się wyprawą oraz wygodnie i w skupieniu pokonywać trudy dalekiej drogi.


Silnik

Jest to zupełnie nowy zespół napędowy w gamie Benelli. Zawiera cały zestaw najnowocześniejszych rozwiązań: krótki skok tłoka, 4 zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy, wysoki stopień sprężania i chłodzenie cieczą.


Podwozie

Kratownicowa bardzo sztywna rama przestrzenna, wahacz z pojedynczym elementem resorująco – tłumiącym z tyłu i teleskopy upside-down o rurach nośnych średnicy 50 mm z przodu. Do tego odpowiednio duży skok obu zawieszeń: 173 mm z tyłu i 140 mm z przodu.

TRK 702 X stoi na oponach Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 z tyłu i 110/80 z przodu. Tyla obręcz ma średnicę 17 cali. Większa o dwa cale od tylnej przednia obręcz ułatwia poruszanie się w terenie.


Hamulce

W przednim kole dwie tarcze o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski. Z tyłu tarcza o średnicy 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem. Nad efektywnością hamowania czuwa układ ABS.


Za kierownicą

Za sterami TRK 702 X czujemy się bardzo bezpiecznie. Szeroki i wysoki zbiornik paliwa, wygodna, szeroka i wysoka kierownica, ergonomiczne siedzenie. W kokpicie pięciocalowy kolorowy wyświetlacz TFT a na wprost przed nami duża owiewka chroniąca skutecznie przed wiatrem kierowcę i pasażera.

SILNIK

RODZAJ

2-cylindry/4-suw/8V, chłodzony cieczą, DOHC

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

698 cm3

ŚREDNICA X SKOK

ø83×64.5mm

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11.6:1

ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA

51.5kW (70KM)/8000r/min

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

70Nm/6000 r/min

SMAROWANIE

Ciśnieniowe z mokrą miską olejową

ZASILANIE

EFI z podwójną przepustnicą ø41 mm

UKŁAD WYDECHOWY

Z katalizatorem i czujnikami tlenu

NORMA SPALIN

Euro 5

SPRZĘGŁO

Mokre, wielotarczowe

SKRZYNIA BIEGÓW

6 biegów

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Łańcuch

ZAPŁON

ECU BOSCH MSE 6.0

ŚWIECA ZAPŁONOWA

NGK CR8EGP

ROZRUCH

Elektryczny

PRZEŁOŻENIE

Niedostępny

PRZEKŁADNIA GŁÓWNA

Niedostępny

ZUŻYCIE PALIWA

4.6 L/100km

EMISJA CO2

107 g/km

PODWOZIE

RAMA

Spawana z rur i płyt stalowych

ZAWIESZENIE PRZÓD

Upside-down ø50mm

SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD

140mm

ZAWIESZENIE TYŁ

Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny, tłumienia odbicia i kompresji

SKOK ZAWIESZENIA TYŁ

50mm ( 173 mm skoku tylnego koła)

HAMULEC PRZÓD

Dwie tarcze ø320mm z ABS

PRZEDNIA OBRĘCZ

Stop aluminium ze stalowymi szprychami

PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY

19" x MT 3.00' DOT -D

HAMULEC TYŁ

Tarcza ø260mm z ABS

TYLNA OBRĘCZ

Stop aluminium ze stalowymi szprychami

TYLNA OBRĘCZ WYMIARY

17" x MT 4.25' DOT - D

OPONA PRZEDNIA

110/80R19

OPONA TYLNA

150/70R17

WYMIARY


DŁUGOŚĆ

2220mm

WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK

1420mm

WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY

835mm

SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK

925mm

PRZEŚWIT

205mm

WAGA SUCHA

218 kg

WAGA GOTOWA DO JAZDY

235kg

DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA

Niedostępny

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA

20L

REZERWA

4L

ROZSTAW OSI

1505mm

 

22 października 2024 15:47

Informacje o sprzedającym

Dobek Racing Tarnów

Dobek Racing Tarnów
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (109) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    9:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store