1 / 9
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
350 cm3
Moc
39 KM
Opis
Motocykl Beta Alp X rok produkcji: 2025
Dealer Beta : Motorex-Leszno
ul. Leszczyńska 41, 64-115 Święciechowa / Leszno Wlpk.
tel:,
TYP SILNIKA JEDNOCYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, DWA WAŁKI ROZRZĄDU
ŚREDNICA 84,5 mm
SKOK 62,0 mm
POJEMNOŚĆ 348cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12,3:1
PRZEPUSTNICA ø44 mm
WTRYSK PALIWA Elldor ELEKTRONICZNY
ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
ZAWORY 4
ZAPŁON ELEKTRONICZNY
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE 6-CIO BIEGOWA
ZĘBATKI 14/42
OLEJ SILNIKOWY Sae 5W/40 (1.800cc)
SPALANIE L/100km 3,51L
EMISJA SPALIN Co2 [g/km] -83
Co to jest ALP? Ikona, która należy do najbardziej uniwersalnych pojazdów w świecie motocykli, prosty, intuicyjny i rozpoznawalny motocykl. Znajduje się w pełni komfortu zarówno na drodze, jak i poza nią, równie odpowiedni do codziennej jazdy, jak i dla bardziej wymagających podróży. ALP to niezawodny i solidnie wykonany pojazd, który jest skierowany do ogromnej grupy różnych motocyklistów, od młodych posiadaczy licencji A2 szukających swojego pierwszego motocykla, przez powracających motocyklistów poszukujących prostego pojazdu z doskonałą ekonomią paliwa, po kobiety szukające nowoczesnego motocykla, który nie jest zbyt wysoki ani ciężki, a także wszystkich miłośników lekkich motocykli do jazdy terenowej szukających zrównoważonej i przyjemnej jazdy. ALP to motocykl uniwersalny, który wraca z zupełnie nowym wyglądem!
Podobnie jak wszystkie modele Betay, nowe motocykle ALP również wpisują się w koncepcję RideAbility, zaprojektowaną w celu zapewnienia doskonałej jazdy oraz umożliwienia każdemu indywidualnemu motocykliście wyrażenia swojego potencjału i zabawy we wszystkich sytuacjach. Nowa generacja ALP zachowuje wszechstronność poprzednich modeli on/off-road, wprowadzając na rynek dwa zwinne i łatwe w prowadzeniu motocykle z charakterystyką specyficzną dla różnych wymagań. ALP to zatem nie tylko 4.0, ale także X!
Podwójny wybór? Zarówno Alp 4.0, jak i Alp X zostały zaprojektowane, aby zapewnić najwyższe poziomy użytkowania na wszystkich rodzajach terenu, ale posiadają specyficzne detale estetyczne i funkcjonalne ze względu na swoje różne przeznaczenia:
Alp 4.0 jest skierowana do tradycjonalistów związanych z off-roadowym wszechświatem marki. Nowa Alp 4.0 to zwinny, łatwy w prowadzeniu motocykl, idealny dla każdego, kto chce zbliżyć się do świata off-roadowej jazdy w sposób zabawny i niskiego zaangażowania. Plastikowe osłony, koła o średnicy 18″ i 21″ oraz opony bieżnikowane należą do świata off-roadu, ale nie powstrzymują go od bycia łatwym w prowadzeniu na miejskich drogach. Podnóżki są również starannie zaprojektowane i wyposażone w wymienne gumowe nakładki, aby zagwarantować zarówno maksymalny komfort na drodze, jak i maksymalną przyczepność poza nią! Alp 4.0 to idealny motocykl przygodowy na przyjemny weekend w terenie.
Silnik
Nowe modele Alp 4.0 i Alp X są wyposażone w silnik o pojemności 350 cm³ opracowany we współpracy między technikami Betamotor a Tayo Motorcycles. Opracowany specjalnie na potrzeby tego projektu, nowa jednostka napędowa z wtryskiem elektronicznym jest w stanie dostarczyć nawet do 35 KM mocy przy 9500 obr./min. Aby wykorzystać pełny potencjał i całą dostępną moc, silnik został wyposażony w 6-biegową skrzynię biegów, oferującą maksymalną prędkość powyżej 130 km/h. Dzięki zmniejszonemu zużyciu paliwa i zbiornikowi paliwa o pojemności 11 litrów, z rezerwą 2,3 litra, nowa ALP oferuje imponujący zasięg, który pozwala na pokonywanie nawet długich tras w terenie, z dala od stacji benzynowych. Silniki obu modeli różnią się swoim mapowaniem, zaprojektowanym w celu zapewnienia najwyższych możliwych poziomów wydajności dla obu modeli.
Rama i Zawieszenie:
Rama: rama nowych motocykli ALP to stalowy obwód z silnikiem zawieszonym pod nią, wykończony na czarno. Zapewnia to jednoczesną siłę i sterowność dla motocykla, dzięki wymiarom ramy opracowanym przez techników Betamotor, pozwalając na idealną synergę z zawieszeniem.
Zawieszenie: zarówno przednia widelec, jak i tylny mono-amortyzator są ustawione tak, aby zapewnić jak największą frajdę podczas jazdy, zachowując jednocześnie skupienie na wygodzie i komforcie w siodle.
Wysokość siodła: Wysokość siedziska wynosi 865 mm dla Alp 4.0 i 855 mm dla Alp X, gwarantując dobrą styczność z ziemią dla obu modeli, wzmacniając poczucie bezpieczeństwa w siodle zarówno na drodze, jak i w terenie, nawet dla mniej doświadczonych kierowców. Siedzenie jest niezwykle wygodne zarówno dla kierowcy, jak i pasażera.
Hamulce: oba modele są wyposażone w tarcze o średnicy 290 mm z przodu i 220 mm z tyłu, z cylinderkiem hamulcowym i zaciskami Nissin zapewniającymi moc hamowania i modulację we wszystkich warunkach. Wyposażenie standardowe obejmuje także system ABS BOSCH. Ten system wsparcia kierowcy ma na celu zapewnienie najwyższych poziomów bezpieczeństwa i może być wyłączony w trybie Offroad, ale jest automatycznie ponownie włączany za każdym razem, gdy motocykl zostanie ponownie uruchomiony, aby uniknąć zagrożenia zapomnienia o jego ponownym aktywowaniu.
Włączenie ABS można wygodnie sprawdzić za pomocą wskaźnika na tablicy instrumentów LCD, który zawiera również informacje na temat poziomu paliwa, zasięgu i zaangażowanego biegu, a także tradycyjne informacje, takie jak wskazówka prędkościomierza, obrotomierz i licznik częściowy i całkowity, wszystko w nowoczesnej i łatwej do odczytania grafice.
Wśród głównych różnic i cech szczególnych, które wyróżniają Alp 4.0 i Alp X:
Alp 4.0 jest wyposażona w koła o średnicy 18″ i 21″ oraz opony zaprojektowane bardziej do jazdy w terenie; Alp X natomiast posiada koła o średnicy 17″ i 19″, ponownie na szprychach, ale z oponami bardziej przystosowanymi do jazdy po drogach, choć zachowują profil, który zapewni nadal dobrą jazdę w terenie.
15 marca 2025 20:40
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Beta
Model pojazdu
Alp
Kolor
Srebrny
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
350 cm3
Moc
39 KM
Typ nadwozia
Enduro
Rodzaj koloru
Matowy
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Polska
Przebieg
1 km
Gwarancja dealerska (w cenie)
24 miesięcy
Stan
Nowy
Bezwypadkowy
Tak
Finansowanie
Możliwość finansowania
Tak
Leasing
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
ABS
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu