Beta Alp - 1
Beta Alp - 2
Beta Alp - 3
Beta Alp - 4
Beta Alp - 5
Beta Alp - 6
Beta Alp - 7
Beta Alp - 8
Beta Alp - 9
Beta Alp - 10

1 / 10

Beta Alp - 1
Beta Alp - 2
Beta Alp - 3
Beta Alp - 4
Beta Alp - 5
Beta Alp - 6
Beta Alp - 7
Beta Alp - 8
Beta Alp - 9
Beta Alp - 10

3 września 2024 14:40

ID: 6126533636

Szczegóły

Marka pojazdu

Beta

Model pojazdu

Alp

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

350 cm3

Moc

39 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Kolor

Srebrny

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Rodzaj koloru

Matowy

Gwarancja dealerska (w cenie)

24 miesięcy

Kraj pochodzenia

Polska

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Opis

Motocykl Beta Alp X rok produkcji: 2024

Dealer Beta : Motorex-Leszno

ul. Leszczyńska 41, 64-115 Święciechowa / Leszno Wlpk.

tel:,


TYP SILNIKA JEDNOCYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, DWA WAŁKI ROZRZĄDU

ŚREDNICA 84,5 mm

SKOK 62,0 mm

POJEMNOŚĆ 348cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12,3:1

PRZEPUSTNICA ø44 mm

WTRYSK PALIWA Elldor ELEKTRONICZNY

ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY

ZAWORY 4

ZAPŁON ELEKTRONICZNY

SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE 6-CIO BIEGOWA

ZĘBATKI 14/42

OLEJ SILNIKOWY Sae 5W/40 (1.800cc)

SPALANIE L/100km 3,51L

EMISJA SPALIN Co2 [g/km] -83



Co to jest ALP? Ikona, która należy do najbardziej uniwersalnych pojazdów w świecie motocykli, prosty, intuicyjny i rozpoznawalny motocykl. Znajduje się w pełni komfortu zarówno na drodze, jak i poza nią, równie odpowiedni do codziennej jazdy, jak i dla bardziej wymagających podróży. ALP to niezawodny i solidnie wykonany pojazd, który jest skierowany do ogromnej grupy różnych motocyklistów, od młodych posiadaczy licencji A2 szukających swojego pierwszego motocykla, przez powracających motocyklistów poszukujących prostego pojazdu z doskonałą ekonomią paliwa, po kobiety szukające nowoczesnego motocykla, który nie jest zbyt wysoki ani ciężki, a także wszystkich miłośników lekkich motocykli do jazdy terenowej szukających zrównoważonej i przyjemnej jazdy. ALP to motocykl uniwersalny, który wraca z zupełnie nowym wyglądem!

Podobnie jak wszystkie modele Betay, nowe motocykle ALP również wpisują się w koncepcję RideAbility, zaprojektowaną w celu zapewnienia doskonałej jazdy oraz umożliwienia każdemu indywidualnemu motocykliście wyrażenia swojego potencjału i zabawy we wszystkich sytuacjach. Nowa generacja ALP zachowuje wszechstronność poprzednich modeli on/off-road, wprowadzając na rynek dwa zwinne i łatwe w prowadzeniu motocykle z charakterystyką specyficzną dla różnych wymagań. ALP to zatem nie tylko 4.0, ale także X!

Podwójny wybór? Zarówno Alp 4.0, jak i Alp X zostały zaprojektowane, aby zapewnić najwyższe poziomy użytkowania na wszystkich rodzajach terenu, ale posiadają specyficzne detale estetyczne i funkcjonalne ze względu na swoje różne przeznaczenia:

Alp 4.0 jest skierowana do tradycjonalistów związanych z off-roadowym wszechświatem marki. Nowa Alp 4.0 to zwinny, łatwy w prowadzeniu motocykl, idealny dla każdego, kto chce zbliżyć się do świata off-roadowej jazdy w sposób zabawny i niskiego zaangażowania. Plastikowe osłony, koła o średnicy 18″ i 21″ oraz opony bieżnikowane należą do świata off-roadu, ale nie powstrzymują go od bycia łatwym w prowadzeniu na miejskich drogach. Podnóżki są również starannie zaprojektowane i wyposażone w wymienne gumowe nakładki, aby zagwarantować zarówno maksymalny komfort na drodze, jak i maksymalną przyczepność poza nią! Alp 4.0 to idealny motocykl przygodowy na przyjemny weekend w terenie.



Silnik

Nowe modele Alp 4.0 i Alp X są wyposażone w silnik o pojemności 350 cm³ opracowany we współpracy między technikami Betamotor a Tayo Motorcycles. Opracowany specjalnie na potrzeby tego projektu, nowa jednostka napędowa z wtryskiem elektronicznym jest w stanie dostarczyć nawet do 35 KM mocy przy 9500 obr./min. Aby wykorzystać pełny potencjał i całą dostępną moc, silnik został wyposażony w 6-biegową skrzynię biegów, oferującą maksymalną prędkość powyżej 130 km/h. Dzięki zmniejszonemu zużyciu paliwa i zbiornikowi paliwa o pojemności 11 litrów, z rezerwą 2,3 litra, nowa ALP oferuje imponujący zasięg, który pozwala na pokonywanie nawet długich tras w terenie, z dala od stacji benzynowych. Silniki obu modeli różnią się swoim mapowaniem, zaprojektowanym w celu zapewnienia najwyższych możliwych poziomów wydajności dla obu modeli.

Rama i Zawieszenie:

Rama: rama nowych motocykli ALP to stalowy obwód z silnikiem zawieszonym pod nią, wykończony na czarno. Zapewnia to jednoczesną siłę i sterowność dla motocykla, dzięki wymiarom ramy opracowanym przez techników Betamotor, pozwalając na idealną synergę z zawieszeniem.

Zawieszenie: zarówno przednia widelec, jak i tylny mono-amortyzator są ustawione tak, aby zapewnić jak największą frajdę podczas jazdy, zachowując jednocześnie skupienie na wygodzie i komforcie w siodle.

Wysokość siodła: Wysokość siedziska wynosi 865 mm dla Alp 4.0 i 855 mm dla Alp X, gwarantując dobrą styczność z ziemią dla obu modeli, wzmacniając poczucie bezpieczeństwa w siodle zarówno na drodze, jak i w terenie, nawet dla mniej doświadczonych kierowców. Siedzenie jest niezwykle wygodne zarówno dla kierowcy, jak i pasażera.

Hamulce: oba modele są wyposażone w tarcze o średnicy 290 mm z przodu i 220 mm z tyłu, z cylinderkiem hamulcowym i zaciskami Nissin zapewniającymi moc hamowania i modulację we wszystkich warunkach. Wyposażenie standardowe obejmuje także system ABS BOSCH. Ten system wsparcia kierowcy ma na celu zapewnienie najwyższych poziomów bezpieczeństwa i może być wyłączony w trybie Offroad, ale jest automatycznie ponownie włączany za każdym razem, gdy motocykl zostanie ponownie uruchomiony, aby uniknąć zagrożenia zapomnienia o jego ponownym aktywowaniu.

Włączenie ABS można wygodnie sprawdzić za pomocą wskaźnika na tablicy instrumentów LCD, który zawiera również informacje na temat poziomu paliwa, zasięgu i zaangażowanego biegu, a także tradycyjne informacje, takie jak wskazówka prędkościomierza, obrotomierz i licznik częściowy i całkowity, wszystko w nowoczesnej i łatwej do odczytania grafice.

Wśród głównych różnic i cech szczególnych, które wyróżniają Alp 4.0 i Alp X:

Alp 4.0 jest wyposażona w koła o średnicy 18″ i 21″ oraz opony zaprojektowane bardziej do jazdy w terenie; Alp X natomiast posiada koła o średnicy 17″ i 19″, ponownie na szprychach, ale z oponami bardziej przystosowanymi do jazdy po drogach, choć zachowują profil, który zapewni nadal dobrą jazdę w terenie.

 

Informacje o sprzedającym

Motorex-Leszno

Motorex-Leszno
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (4) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store