Beta Inny - 1
Beta Inny - 2
Beta Inny - 3
Beta Inny - 4
Beta Inny - 5

1 / 5

Beta Inny - 1
Beta Inny - 2
Beta Inny - 3
Beta Inny - 4
Beta Inny - 5

Szczegóły

Marka pojazdu

Beta

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

250 cm3

Moc

28 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Dwusuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Gwarancja dealerska (w cenie)

6 miesięcy

Kraj pochodzenia

Włochy

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

Immobilizer

Opis

Nowy motocykl Beta Xtrainer 250 MY 2025, rok produkcji: 2024

Gwarancja : 6 miesięcy

F-VAT 23%,



Dealer Beta : Motorex-Leszno


ul. Leszczyńska 41, 64-115 Święciechowa / Leszno Wlpk.

tel: ,


Gdy Beta Xtrainer rozpoczyna jedenasty rok produkcji, świętuje to oszałamiającym nowym wyglądem, charakteryzującym się szarymi owiewkami, które uzupełniają włoską czerwoną ramę. Nowy wygląd odróżnia go od jego kuzynów, modeli RR X-Pro i RR Race Edition.


Xtrainer był najlepiej sprzedającym się podstawowym motocyklem enduro w wielu krajach, co nie jest zaskoczeniem ze względu na łatwość jazdy w porównaniu z większymi, bardziej masywnymi modelami enduro. Ogólnie mniejsze podwozie, niska wysokość siedzenia i całkowita waga sprawiają, że motocykl jest idealny nie tylko do jazdy enduro dla początkujących, ale także jako doskonały model dla tych, którzy chcą mieć drugi motocykl do zabawy.


Moc z silnika chłodzonego cieczą jest niemal elektryczna, zapewniając płynne dostarczanie mocy, która jest idealnie dostosowana pod względem mocy i momentu obrotowego. Sterowność jest hasłem Betamotor od ponad piętnastu lat, a Xtrainer 2025 jest tego wzorem. Niższa wysokość siedzenia Xtrainer zapewnia motocykliście większą pewność. Większość motocyklistów może łatwo dosięgnąć ziemi, co sprawia, że jazda jest dużo przyjemniejsza.


Sterowność jest kluczem do dziedzictwa Xtrainer, poniżej kilka cech, które składają się na ten niesamowity model enduro:


Lżejsza waga: Lżejszy i bardziej kompaktowy w porównaniu do pełnowymiarowego motocykla Enduro, Xtrainer jest zaprojektowany dla motocyklistów na każdym poziomie umiejętności;

Wysokość siedzenia: Obniżona o 20 mm w porównaniu do modeli RR, zapewnia większą pewność siebie i bezpieczeństwo w trudnych warunkach;

Hamulce: Ten sam zestaw hamulcowy co w modelach RR, Nissin, z tarczami o średnicy 260 mm z przodu i 240 mm z tyłu;

Akumulator: Lekki, wysokowydajny akumulator litowy;

Widelec i amortyzator: R16V z goleniami o średnicy 43 mm z przodu i progresywną dźwignią z tyłu. Zawieszenie można w pełni dostosować, widelec oferuje regulację wstępnego napięcia sprężyny i odbicia, podczas gdy amortyzator jest regulowany pod względem wstępnego napięcia sprężyny, kompresji i tłumienia odbicia i jest zamocowany za pomocą progresywnego łącza;

Zawór wydechowy: Progresywny zawór wydechowy Beta można regulować zewnętrznie przez motocyklistę, co pozwala na skuteczne dostosowanie wydajności silnika do każdego rodzaju użytkowania;

Przełącznik map zapłonu z przyciskiem na kierownicy: Dwa tryby (Sun lub Rain), które dostosowują moc silnika w zależności od potrzeb. Tryb Sun to szybsza mapa silnika. Tryb Rain spowalnia silnik o około 20% dla lepszej trakcji i kontroli w mokrych warunkach;

Zbiornik paliwa: Przezroczysty zbiornik o pojemności 8,8 litra (2,32 galona amerykańskiego);

Elektroniczny wtrysk oleju: Znajduje się pod siedzeniem (które można łatwo otworzyć jednym przyciskiem), eliminuje potrzebę mieszanki oleju z paliwem;

Miękkie opony: Ich miękka mieszanka i agresywny wzór zapewniają przyczepność w każdej sytuacji, a reakcje są mniej nerwowe w porównaniu do opony o sztywniejszej konstrukcji;

Wentylator chłodzący: Wentylator chłodzący jest standardowym wyposażeniem wszystkich modeli Xtrainer, aby zapewnić idealną temperaturę pracy silnika, nawet na wolniejszych szlakach;

Rozrusznik elektryczny: Precyzyjny i niezawodny, niezbędny podczas ponownego uruchamiania motocykla w trudnych sytuacjach. Opcjonalnie dostępny jest również zapasowy kickstarter;

Silnik i sprzęgło: „Easy-Pull” sprzęgło membranowe z trzema różnymi ustawieniami, które pozwalają motocykliście dostosować uczucie dźwigni i progresję do własnych upodobań;

Elektroniczny klucz: Zapewnia system bezpieczeństwa zapobiegający kradzieży z unikalnym kodowanym kluczem, który ma również linkę do użycia jako wyłącznik bezpieczeństwa noszony wokół nadgarstka motocyklisty.

 

9 listopada 2024 21:20

Informacje o sprzedającym

Motorex-Leszno

Motorex-Leszno
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (9) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store