Beta RR - 1
Beta RR - 2
Beta RR - 3
Beta RR - 4

1 / 4

Beta RR - 1
Beta RR - 2
Beta RR - 3
Beta RR - 4

Szczegóły

Marka pojazdu

Beta

Model pojazdu

RR

Rok produkcji

2023

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

300 cm3

Moc

52 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Dwusuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

VAT marża

Tak

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Rodzaj koloru

Matowy

Kraj pochodzenia

Polska

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Opis

akcesoria do motocykli Beta na www.inobeta.pl – Adventure Team dealer Beta


Silnik – RR Racing 2T 300

Wraz z wprowadzeniem nowej głowicy cylindrów z podwójną świecą zapłonową te właściwości uległy dalszej poprawie: przekazywanie mocy wydaje się jeszcze bardziej liniowe i pomimo zwiększenia mocy maksymalnej, właściwości jezdne pojazdu są znacznie lepsze. Wynik ten został osiągnięty dzięki dwóm świecom, które niosą ze sobą liczne korzyści:


*określają lepszy rozkład punktów zapłonu paliwa w komorze cylindra, co w konsekwencji prowadzi do zmniejszenia strat paliwa, czyniąc system bardziej wydajnym i osiągając znacznie niższy poziom pozostałości dzięki większej stabilności gaźnika, przy wszystkich prędkościach obrotowych. Przekłada się to na większą płynność dostaw;


*zakres zastosowań silnika został dodatkowo rozszerzony, ponieważ dostępny jest zarówno większy moment obrotowy, jak i większa moc;


*obie świece zapłonowe są zarządzane przez całkowicie oddzielny układ elektryczny. Przekłada się to na to, że w przypadku przepalenia się jednej ze świec, silnik nadal może, choć nie najefektywniej, pracować, pozwalając zawsze dokończyć wyścig lub jazdę w terenie.


Podwozie

Jeśli chodzi o podwozie, potwierdzono zastosowanie widelca Kayaba i monoshock, a główną innowacją jest nowa rama:


*Podwozie : wszystkie nowe RR Racing My 2024 są zbudowane na zupełnie nowym podwoziu. Belka kierownicza ma teraz większy niż dotychczas przekrój (1 cm), wprowadzony w celu zapewnienia większej sztywności pojazdu, zwiększając jego odporność na skręcanie i zginanie boczne. Jeśli chodzi o jazdę, przekłada się to na większą precyzję przy wchodzeniu i pokonywaniu zakrętów, gdzie mniejsza liczba zgięć pozwala na zwiększenie kierunkowości


*Oprócz tego, co już zostało zgłoszone, należy zauważyć, że zmodyfikowano również mocowanie podnóżka i mocowanie pompy hamulcowej tylnego hamulca. W szczególności mocowania platform zostały węższe niż w przeszłości w dolnej części, aby ograniczyć możliwość wbijania się platform w ziemię podczas podróży przez głębsze kanały.


*Złącze pompy hamulcowej zostało zmienione, aby dostosować się do nowej pompy hamulcowej Nissin.


*Główny cylinder hamulcowy Nissin: nowa rama jest teraz w stanie pomieścić nowy, bardziej wydajny główny cylinder hamulcowy Nissin. Komponent stanowi ewolucję poprzedniego modelu i poza konstrukcją zewnętrzną wyróżnia się większą siłą hamowania w połączeniu z ulepszoną modulacją. (gama RR Racing 250/300 2T i 4T).


Mieszanka olejów – gama 2T (BRAK DOZOWNIKA)


*Widelec Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm :

-Obecność anodowanych części wewnętrznych i obróbka materiałów zapewniają, że tarcie ślizgowe jest zredukowane do minimum, podczas gdy zwykłe regulacje kompresji i odbicia pozwalają zawsze znaleźć optymalne dostosowanie ustawienia . Kalibracja została odpowiednio sprawdzona przez techników Betamotor, aby upewnić się, że komponent może teraz najlepiej współpracować z charakterystyką nowego podwozia.


*Mono Kayaba C46 RCU:

-Mono KYB można uznać za punkt odniesienia w kontekście zawodów ze względu na jego zdolność do pochłaniania nierównego terenu, poziom przyczepności przenoszonej na pojazd i stałą wydajność nawet przy szczególnie intensywnym użytkowaniu, a także można go w pełni dostosować do indywidualnych potrzeb ustawienie hydrauliczne, wpływające na zewnętrzną regulację kompresji (zarówno przy dużych, jak i niskich prędkościach) oraz odbicia.


ŚWIECA NGK GR7CI8

GAŹNIK KEIHIN PWK 36

6 BIEGÓW

WYSOKOŚĆ SIODEŁKA 930 MM

SUCHEJ MASY 103,5 KG (PRZÓD 50,8 KG; TYŁ 52,7 KG)

POJEMNOŚĆ BAKU 9,5 L

PRZEDNI HAMULEC TARCZA FALISTA Ø260 MM I PŁYWAJĄCY ZACISK Z PODWÓJNYM TŁOKIEM

TYLNY HAMULEC TARCZA FALOWA Ø240 MM , PŁYWAJĄCY ZACISK JEDNOTŁOCZKOWY


Jesteś zainteresowany tym, bądź innym modelem marki Beta ? Zapraszamy do kontaktu.

tel.

Możliwość transportu na terenie całej Polski

Możliwość przygotowania Leasing /Kredyty/ ubezpieczenie


---------------------------------------------------


Oferujemy nie tylko możliwość zakupu motocykla i osprzętu, ale także pomoc w wyborze odpowiedniego motocykla czy jego konfiguracji. Korzystamy z doświadczenia zawodników naszego teamu, którzy ścigają się w różnych dyscyplinach i odnoszą sukcesy, między innymi w zawodach typu: Cross Country, Enduro, Motocross, Hard Enduro czy Supermoto.

Nie jesteś pewny swojego wyboru, skontaktuj się z nami – rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Chciałbyś rozpocząć motocyklową przygodę, ale nie wiesz jak wystartować – zadzwoń postaramy się pomóc.

 

13 listopada 2024 11:05

Informacje o sprzedającym

ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team

ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (21) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa