1 / 5
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
300 cm3
Opis
Całkowicie nowy przedni widelec ZF SHC jest lżejszy niż wcześniejsze standardowe modele RR, wykorzystując jedną sprężynę w rurze po prawej stronie, która zawiera regulację wstępnego napięcia, podczas gdy cała kompresja widelca i tłumienie odbicia są obsługiwane po lewej stronie. Ten jednoprężynowy design jest idealny do ciężkiego użytku enduro, zapewniając jeźdźcowi bardziej stabilne odczucie podczas jazdy. Pozwala również widelcowi reagować szybciej niż inne konstrukcje dzięki mniejszemu ogólnemu tarciu. Uzupełnieniem przedniego widelca są izoelastyczne uchwyty kierownicy firmy XTrig, które redukują wibracje i zmęczenie jeźdźca. Tylni amortyzator również jest nowy, z zaktualizowanymi ustawieniami zaworów, które pasują do nowego przedniego widelca SHC.
Aby zwiększyć łatwość jazdy, wysokość siedzenia została obniżona o 20 mm, co obniża środek ciężkości i zapewnia lepsze oparcie dla stóp w trudnych warunkach. Nowym dodatkiem jest pasek ratunkowy na przednim błotniku, który pomaga podnieść przednie koło z trudnych sytuacji. Nowa rama, której design został zaczerpnięty z modeli RR Race Edition i RX, zapewnia większą wytrzymałość i poprawioną kontrolę dzięki mniejszej elastyczności. Wraz z nową ramą, dodano nowy główny cylinder hamulca tylnego marki Nissin, który poprawia wydajność hamulca tylnego. Nowy zbiornik płynu hamulcowego ma większą pojemność, co pomaga chłodzić system podczas intensywnego hamowania.
300CC
Stworzony dla tych, którzy cenią sobie duży silnik z znacznym momentem obrotowym przy każdej prędkości. Odpowiedni dla tych, którzy preferują długie biegi.
Aktualizacje są następujące:
Przedni Widelec ZF SHC: Jednostronna sprężyna, w pełni regulowana pod względem napięcia wstępnego, tłumienia kompresji i odbicia. Redukcja wagi o ponad 250 gramów.
Tylni Amortyzator ZF: Przeprojektowany i dopasowany do przedniego widelca SHC. Zapewnia lepszą równowagę zawieszenia i łatwość jazdy. Postępowe połączenie poprawia prowadzenie.
Obniżona Wysokość Siedzenia: 20 mm niższa niż w modelach MY24 RR, nowo zaprojektowany kształt oraz miększa pianka dla dłuższych, bardziej komfortowych jazd.
Rama: Podobna w konstrukcji do modeli RR Race Edition i RX, większa sztywność dla trwałości i mniejsza elastyczność.
Główny Cylinder Hamulca Tylnego: Większa objętość płynu w porównaniu do poprzednich modeli, aby zmniejszyć nagrzewanie podczas intensywnego hamowania.
Uchwyty Kierownicy: Izoelastyczne uchwyty XTrig FlexFix zmniejszające zmęczenie jeźdźca i wibracje.
Elektroniczny Klucz: Zapewnia system bezpieczeństwa zapobiegający kradzieży z unikalnym kodowanym kluczem, który może być używany jako zabezpieczenie odcinające, gdy jest noszony na nadgarstku jeźdźca.
Zbiornik na Przelew Płynu Chłodzącego: Zmniejsza straty płynu chłodzącego w ekstremalnych warunkach jazdy.
Całkowicie Nowy Design Nadwozia: Nowa maska reflektora, panele zbiornika paliwa i tylny błotnik, które wyróżniają motocykl na tle innych modeli.
Grafika: Oszałamiający wygląd w włoskiej czerwieni z subtelnymi liniami.
Pasek Ratunkowy Z Przodu: Pomaga w podnoszeniu przedniego koła z trudnych sekcji.
Inne Funkcje:
Elektryczny Rozrusznik: Precyzyjny i niezawodny, niezbędny przy ponownym uruchamianiu motocykla w trudnych sytuacjach. Opcjonalnie dostępny kopniak awaryjny.
Sprzęgło: Sprzęgło membranowe „Light-Pull” z trzema ustawieniami regulacji siły pociągu i progresywności.
Akumulator: Akumulator litowy zapewnia szybkie starty oraz zmniejszoną wagę.
Elektryka: Reflektor i tylne światło z licznikiem godzin pracy, licznikiem przebiegu, prędkościomierzem i innymi funkcjami.
Zbiornik Paliwa: Przezroczysty, aby łatwo monitorować poziom paliwa.
Osłona Silnika: Plastikowa osłona silnika redukuje hałas i jest dopasowana do ramy, zapewniając lepszy prześwit.
Grafika: Design motocykla jest wzbogacony o nowe grafiki, podobne do tych na modelach RR, w charakterystycznej dominującej czerwieni Beta.
Modele 2T również zawierają:
Przełącznik Map: (Modele 2T) Dwie pozycje do regulacji dostarczania mocy silnika w zależności od warunków (mokro lub sucho).
Elektroniczny Wtrysk Oleju: Zbiornik oleju znajduje się pod siedzeniem (łatwo dostępny po naciśnięciu przycisku), co eliminuje konieczność mieszania oleju z paliwem.
Dane techniczne podwozia
RAMA: STAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM.
ROZSTAW OSI: 1482 mm
DŁUGOŚĆ: 2175 mm
SZEROKOŚĆ: 830 mm
WYSOKOŚĆ: 1270 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 930 mm
PRZEŚWIT: 320 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK: 407 mm
WAGA NA SUCHO: 103,5 kg (przód 50,8 kg; tył 52,7 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA: 9,5 l.
REZERWA: 2,3.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA: 1,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE: HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm
TYLNE ZAWIESZENIE: AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ.
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO: 132 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO: 295 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO: 290 mm
PRZEDNI HAMULEC TARCZA: ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM.
TYLNY HAMULEC TARCZA: ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM.
PRZEDNIA FELGA: 21 x 1,6 – 36 szprych
TYLNA FELGA: 18 x 2,15 – 36 szprych
PRZEDNIA OPONA: 90/90 – 21
TYLNA OPONA: 140/80 -18
Dane techniczne silnika
TYP SILNIKA: JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA: 73 mm
SKOK: 69,9 mm
POJEMNOŚĆ: 292,6 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA: 11,63:1
ZAWÓRY WYDECHOWE: BPV Systsem
ROZRUSZNIK: ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
ACG AC Kokusan – CYFROWY CDI Z KONTROLĄ POMPY OLEJU
ŚWIECA: NGK GR7CI8
SMAROWANIE: ZAWÓR MEMBRANOWY
SYSTEM PALIWA: MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM Z ELEKTRYCZNĄ POMPĄ
PRZEPUSTNICA: Keihin PWK 36
SPRZĘGŁO: ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE: Z.27/72
SKRZYNIA BIEGÓW: 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU: ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY: SAE 10W/40
SPALANIE L/100km: 2,7
EMISJA SPALIN: Co2 [g/km] 62
20 marca 2025 17:27
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Beta
Model pojazdu
RR
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Dwusuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
300 cm3
Typ nadwozia
Enduro
Stan i historia
Przebieg
1 km
Stan
Nowy
Bezwypadkowy
Tak
Finansowanie
Możliwość finansowania
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie