Beta RR - 1
Beta RR - 2
Beta RR - 3
Beta RR - 4
Beta RR - 5

1 / 5

Beta RR - 1
Beta RR - 2
Beta RR - 3
Beta RR - 4
Beta RR - 5

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

300 cm3

Opis

Całkowicie nowy przedni widelec ZF SHC jest lżejszy niż wcześniejsze standardowe modele RR, wykorzystując jedną sprężynę w rurze po prawej stronie, która zawiera regulację wstępnego napięcia, podczas gdy cała kompresja widelca i tłumienie odbicia są obsługiwane po lewej stronie. Ten jednoprężynowy design jest idealny do ciężkiego użytku enduro, zapewniając jeźdźcowi bardziej stabilne odczucie podczas jazdy. Pozwala również widelcowi reagować szybciej niż inne konstrukcje dzięki mniejszemu ogólnemu tarciu. Uzupełnieniem przedniego widelca są izoelastyczne uchwyty kierownicy firmy XTrig, które redukują wibracje i zmęczenie jeźdźca. Tylni amortyzator również jest nowy, z zaktualizowanymi ustawieniami zaworów, które pasują do nowego przedniego widelca SHC.


Aby zwiększyć łatwość jazdy, wysokość siedzenia została obniżona o 20 mm, co obniża środek ciężkości i zapewnia lepsze oparcie dla stóp w trudnych warunkach. Nowym dodatkiem jest pasek ratunkowy na przednim błotniku, który pomaga podnieść przednie koło z trudnych sytuacji. Nowa rama, której design został zaczerpnięty z modeli RR Race Edition i RX, zapewnia większą wytrzymałość i poprawioną kontrolę dzięki mniejszej elastyczności. Wraz z nową ramą, dodano nowy główny cylinder hamulca tylnego marki Nissin, który poprawia wydajność hamulca tylnego. Nowy zbiornik płynu hamulcowego ma większą pojemność, co pomaga chłodzić system podczas intensywnego hamowania.


300CC


Stworzony dla tych, którzy cenią sobie duży silnik z znacznym momentem obrotowym przy każdej prędkości. Odpowiedni dla tych, którzy preferują długie biegi.


Aktualizacje są następujące:


Przedni Widelec ZF SHC: Jednostronna sprężyna, w pełni regulowana pod względem napięcia wstępnego, tłumienia kompresji i odbicia. Redukcja wagi o ponad 250 gramów.

Tylni Amortyzator ZF: Przeprojektowany i dopasowany do przedniego widelca SHC. Zapewnia lepszą równowagę zawieszenia i łatwość jazdy. Postępowe połączenie poprawia prowadzenie.

Obniżona Wysokość Siedzenia: 20 mm niższa niż w modelach MY24 RR, nowo zaprojektowany kształt oraz miększa pianka dla dłuższych, bardziej komfortowych jazd.

Rama: Podobna w konstrukcji do modeli RR Race Edition i RX, większa sztywność dla trwałości i mniejsza elastyczność.

Główny Cylinder Hamulca Tylnego: Większa objętość płynu w porównaniu do poprzednich modeli, aby zmniejszyć nagrzewanie podczas intensywnego hamowania.

Uchwyty Kierownicy: Izoelastyczne uchwyty XTrig FlexFix zmniejszające zmęczenie jeźdźca i wibracje.

Elektroniczny Klucz: Zapewnia system bezpieczeństwa zapobiegający kradzieży z unikalnym kodowanym kluczem, który może być używany jako zabezpieczenie odcinające, gdy jest noszony na nadgarstku jeźdźca.

Zbiornik na Przelew Płynu Chłodzącego: Zmniejsza straty płynu chłodzącego w ekstremalnych warunkach jazdy.

Całkowicie Nowy Design Nadwozia: Nowa maska reflektora, panele zbiornika paliwa i tylny błotnik, które wyróżniają motocykl na tle innych modeli.

Grafika: Oszałamiający wygląd w włoskiej czerwieni z subtelnymi liniami.

Pasek Ratunkowy Z Przodu: Pomaga w podnoszeniu przedniego koła z trudnych sekcji.

Inne Funkcje:


Elektryczny Rozrusznik: Precyzyjny i niezawodny, niezbędny przy ponownym uruchamianiu motocykla w trudnych sytuacjach. Opcjonalnie dostępny kopniak awaryjny.

Sprzęgło: Sprzęgło membranowe „Light-Pull” z trzema ustawieniami regulacji siły pociągu i progresywności.

Akumulator: Akumulator litowy zapewnia szybkie starty oraz zmniejszoną wagę.

Elektryka: Reflektor i tylne światło z licznikiem godzin pracy, licznikiem przebiegu, prędkościomierzem i innymi funkcjami.

Zbiornik Paliwa: Przezroczysty, aby łatwo monitorować poziom paliwa.

Osłona Silnika: Plastikowa osłona silnika redukuje hałas i jest dopasowana do ramy, zapewniając lepszy prześwit.

Grafika: Design motocykla jest wzbogacony o nowe grafiki, podobne do tych na modelach RR, w charakterystycznej dominującej czerwieni Beta.

Modele 2T również zawierają:


Przełącznik Map: (Modele 2T) Dwie pozycje do regulacji dostarczania mocy silnika w zależności od warunków (mokro lub sucho).

Elektroniczny Wtrysk Oleju: Zbiornik oleju znajduje się pod siedzeniem (łatwo dostępny po naciśnięciu przycisku), co eliminuje konieczność mieszania oleju z paliwem.


Dane techniczne podwozia

RAMA: STAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM.

ROZSTAW OSI: 1482 mm

DŁUGOŚĆ: 2175 mm

SZEROKOŚĆ: 830 mm

WYSOKOŚĆ: 1270 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 930 mm

PRZEŚWIT: 320 mm

WYSOKOŚĆ STOPEK: 407 mm

WAGA NA SUCHO: 103,5 kg (przód 50,8 kg; tył 52,7 kg)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA: 9,5 l.

REZERWA: 2,3.

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA: 1,3 l.

PRZEDNIE ZAWIESZENIE: HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm

TYLNE ZAWIESZENIE: AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ.

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO: 132 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO: 295 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO: 290 mm

PRZEDNI HAMULEC TARCZA: ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM.

TYLNY HAMULEC TARCZA: ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM.

PRZEDNIA FELGA: 21 x 1,6 – 36 szprych

TYLNA FELGA: 18 x 2,15 – 36 szprych

PRZEDNIA OPONA: 90/90 – 21

TYLNA OPONA: 140/80 -18


Dane techniczne silnika

TYP SILNIKA: JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA: 73 mm

SKOK: 69,9 mm

POJEMNOŚĆ: 292,6 cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA: 11,63:1

ZAWÓRY WYDECHOWE: BPV Systsem

ROZRUSZNIK: ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY

ACG AC Kokusan – CYFROWY CDI Z KONTROLĄ POMPY OLEJU

ŚWIECA: NGK GR7CI8

SMAROWANIE: ZAWÓR MEMBRANOWY

SYSTEM PALIWA: MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM Z ELEKTRYCZNĄ POMPĄ

PRZEPUSTNICA: Keihin PWK 36

SPRZĘGŁO: ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE: Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW: 6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU: ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY: SAE 10W/40

SPALANIE L/100km: 2,7

EMISJA SPALIN: Co2 [g/km] 62

 

20 marca 2025 17:27

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Beta

Model pojazdu

RR

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Dwusuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

42900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

MOTO-GP

MOTO-GP
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

NAŁĘCZOWSKA 73 - 20-701 Lublin, Lubelskie (Polska)

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store