1 / 2
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
300 cm3
Opis
sklep.moto-gp.pl - sprzedaż pojazdów marek: VOGE, ZONTES, JUNAK, QJMOTOR, BETA, KAYO, MRF, SEGWAY, LINHAI, BARTON
Moto-GP Lublin, Nałęczowska 73, salon i serwis motocykli oraz quadów.
W razie pytań o dostępność albo kolorystykę prosimy o kontakt telefoniczny
lub mailowy.
Xtrainer był najlepiej sprzedającym się podstawowym motocyklem enduro w wielu krajach, co nie jest zaskoczeniem ze względu na łatwość jazdy w porównaniu z większymi, bardziej masywnymi modelami enduro. Ogólnie mniejsze podwozie, niska wysokość siedzenia i całkowita waga sprawiają, że motocykl jest idealny nie tylko do jazdy enduro dla początkujących, ale także jako doskonały model dla tych, którzy chcą mieć drugi motocykl do zabawy.
Moc z silnika chłodzonego cieczą jest niemal elektryczna, zapewniając płynne dostarczanie mocy, która jest idealnie dostosowana pod względem mocy i momentu obrotowego. Sterowność jest hasłem Betamotor od ponad piętnastu lat, a Xtrainer 2025 jest tego wzorem. Niższa wysokość siedzenia Xtrainer zapewnia motocykliście większą pewność. Większość motocyklistów może łatwo dosięgnąć ziemi, co sprawia, że jazda jest dużo przyjemniejsza.
Sterowność jest kluczem do dziedzictwa Xtrainer, poniżej kilka cech, które składają się na ten niesamowity model enduro:
Lżejsza waga: Lżejszy i bardziej kompaktowy w porównaniu do pełnowymiarowego motocykla Enduro, Xtrainer jest zaprojektowany dla motocyklistów na każdym poziomie umiejętności;
Wysokość siedzenia: Obniżona o 20 mm w porównaniu do modeli RR, zapewnia większą pewność siebie i bezpieczeństwo w trudnych warunkach;
Hamulce: Ten sam zestaw hamulcowy co w modelach RR, Nissin, z tarczami o średnicy 260 mm z przodu i 240 mm z tyłu;
Akumulator: Lekki, wysokowydajny akumulator litowy;
Widelec i amortyzator: R16V z goleniami o średnicy 43 mm z przodu i progresywną dźwignią z tyłu. Zawieszenie można w pełni dostosować, widelec oferuje regulację wstępnego napięcia sprężyny i odbicia, podczas gdy amortyzator jest regulowany pod względem wstępnego napięcia sprężyny, kompresji i tłumienia odbicia i jest zamocowany za pomocą progresywnego łącza;
Zawór wydechowy: Progresywny zawór wydechowy Beta można regulować zewnętrznie przez motocyklistę, co pozwala na skuteczne dostosowanie wydajności silnika do każdego rodzaju użytkowania;
Przełącznik map zapłonu z przyciskiem na kierownicy: Dwa tryby (Sun lub Rain), które dostosowują moc silnika w zależności od potrzeb. Tryb Sun to szybsza mapa silnika. Tryb Rain spowalnia silnik o około 20% dla lepszej trakcji i kontroli w mokrych warunkach;
Zbiornik paliwa: Przezroczysty zbiornik o pojemności 8,8 litra (2,32 galona amerykańskiego);
Elektroniczny wtrysk oleju: Znajduje się pod siedzeniem (które można łatwo otworzyć jednym przyciskiem), eliminuje potrzebę mieszanki oleju z paliwem;
Miękkie opony: Ich miękka mieszanka i agresywny wzór zapewniają przyczepność w każdej sytuacji, a reakcje są mniej nerwowe w porównaniu do opony o sztywniejszej konstrukcji;
Wentylator chłodzący: Wentylator chłodzący jest standardowym wyposażeniem wszystkich modeli Xtrainer, aby zapewnić idealną temperaturę pracy silnika, nawet na wolniejszych szlakach;
Rozrusznik elektryczny: Precyzyjny i niezawodny, niezbędny podczas ponownego uruchamiania motocykla w trudnych sytuacjach. Opcjonalnie dostępny jest również zapasowy kickstarter;
Silnik i sprzęgło: „Easy-Pull” sprzęgło membranowe z trzema różnymi ustawieniami, które pozwalają motocykliście dostosować uczucie dźwigni i progresję do własnych upodobań;
Elektroniczny klucz: Zapewnia system bezpieczeństwa zapobiegający kradzieży z unikalnym kodowanym kluczem, który ma również linkę do użycia jako wyłącznik bezpieczeństwa noszony wokół nadgarstka motocyklisty.
Dane techniczne podwozia
RAMA: RAMA O OBWODOWEJ KONSTRUKCJI Z MOLIBDENOWEJ STALI Z PODWÓJNĄ RAMĄ DZIELONĄ POWYŻEJ PORTU WYDECHOWEGO
ROZSTAW OSI: 1467 mm
DŁUGOŚĆ: 2157 mm
SZEROKOŚĆ: 802 mm
WYSOKOŚĆ: 1245 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 910 mm
PRZEŚWIT: 320 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK: 390 mm
WAGA NA SUCHO: 99 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA: 8,8 l.
REZERWA: 1,5l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA: 1,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE: HYDRAULICZNE LAGI USD ø 43 mm
TYLNE ZAWIESZENIE: AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ.
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO: 110 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO: 270 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO: 270 mm
PRZEDNI HAMULEC: TARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM.
TYLNY HAMULEC: TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM.
PRZEDNIA FELGA: 21 x 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNA FELGA: 18 x 1,85 – 36 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA: 80/100 – 21
TYLNA OPONA: 140/80 -18
Dane techniczne silnika:
TYP SILNIKA: JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA: 73 mm
SKOK: 69,9 mm
POJEMNOŚĆ: 292,3 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA: 11,55:1
ZAWÓR WYDECHOWY: BPV System
ROZRUSZNIK: ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
ZAPŁON: AC Kokusan – CRYFROWY CDI Z KONTOLĄ POMPY OLEJU
ŚWIECA: NGK GR7CI8
SYSTEM INDUKCJI: KLAPKA SSĄCA
SMAROWANIE: MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM Z ELEKTRONICZNĄ POMPĄ
GAŹNIK: Keihin PWK 36
SPRZĘGŁO: ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE: Z.27/72
SKRZYNIA BIEGÓW: 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU: ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY: SAE 10W/40
SPALANIE: L/100km 2,8
EMISJA SPALIN: Co2 [g/km] 64
20 marca 2025 19:34
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Beta
Model pojazdu
RR
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Dwusuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
300 cm3
Typ nadwozia
Enduro
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Przebieg
1 km
Stan
Nowy
Bezwypadkowy
Tak
Finansowanie
Możliwość finansowania
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie