1 / 37
Najważniejsze
Przebieg
7 824 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
510 cm3
Opis
W skrócie:
Witam mam na sprzedaż motocykl marki Beta RR 525 2007r. (KTM EXC 525) z silnikiem RFS ostatni wypust tego silnika.
Przerobiony od podstaw na supermoto.
Motocykl sprawny, zarejestrowany na A2, oraz ubezpieczony: OC do 6 lipca 2025, PT do 6 marca 2026
Przebieg w tym momencie wynosi 7824km a MTH 157.6 został zakupiony w 2023r z czsem około 120MTH
Silnik odpala z rozrusznika i z kopki.
Był robiony z myślą że zostanie na dłużej ale chciał bym się jednak przesiąść na CBR600rr z tego powodu chce go sprzedać :)
Jeśli jesteś dalej zainteresowany to tutaj znajduje się już bardziej dokładny opis co było w nim zrobione oraz jakie ma mankamenty.
cały ten monolog jest podparty zdjęciami w ofercie.
Motocykl został kupiony na kołach enduro, w czerwonym body oraz nie działającą elektryką, z myślą od początku że zostanie przebudowany.
Moto zostało rozkręcone na śrubki, rama została wypiaskowana oraz pomalowana proszkowo wraz z innymi elementami
niebieska perła RAL 5025 oraz żólty RAL 1018 + zabezpieczenie bezbarwnym, podczas składania zostały wymienione wszystkie łożyska znajdujące się w ramie oraz w wachaczu i kiwaku
Wiąska przednia została zrobiona na nowo od podstaw, według schematów z manuala, wszystkie przewodu nowe, zostały jedynie stare wtyczki
a wszystko zostało zrobione ze sztuką, z termokurczkami, oraz zabezpieczone wszystko taśmą materiałową dodatkowo wymieniono regulator napięcia oraz Fajka zapłonowa.
Wsadzone są nowe koła 17" z oponami Michelin 160/60 i 120/70, na nich nowa zębatka 48T (do niej nowy złoty łańcuch 520), dystanse kół wytoczone na zamówienie.
nowe tarcze(z przodu większa 320mm zamiast 265mm która jest oryginalnie + dorobiony adapter pod zacisk), nowe klocki przód i tył, zostając przy hamulcach, w pompach zostały wymienione tłoczki z uszczelnieniami oraz wszsytkie płyny.
regularnie wymieniane filtry oleju wraz z olejem Motul 7100 10W50
Dodatkowo Zmienione Body na nowe OEM wraz z lampą, białe wraz z okleiną na zamówienie + nowe osłony lag i osłony chłodnic
Było również dużo innych pierdół typu, nowy komplet linek do gaźnika,nowy zamek blokady kierownicy, kierunkowskazy ledowe przód, nowy filtr powietrza wraz z olejem do filtrów motul, manetki, lusterka itp ale niestety mogły mi umknąć.
dorobiona nowa stopka bo poprzednia była okropna
To wszystko można zobaczyć z zewnątrz ale co istotne został też rozkręcony silnik do kontroli po której został wymieniony:
*Tłok Prox 94.96 + honowanie cylindra
*świeca zapłonowa
*łańcuszek rozrządu
*pokrywa głowicy z dźwigienkami zaworowymi
*uszczelniacze zaworowe + zawory wydechowe stalowe Prox
*uszczelnienia wałka głowicy wraz z wspornikiem uszczelki oraz kołem pompy wody (OEM)
*nowy rozrusznik
*a wszystko złożone na nowych uszczelkach (poza jedną)
jak widać góra silnika była zrobiona dość kompleksowo, dół nie został ruszony bo wszystko okazało się dobre a RFS jest znany z pancerności dołu.
wszystko skręcane oczywiście z odpowiednim momentem.
Motocykl był robiony z sercem a niekoniecznie z rozumem (jeśli chodzi o ilość pieniędzy) mimo to ma parę mankamentów które małym nakładem pracy można wyprowadzić a minaowicie: (zdj z tematów posiadają strzałkę)
*ostatnio miałem małą wywrotkę przy 30km/h i został przerysowany lewy tył wachacza oraz lewy podnóżek wraz z lewym lusterkiem (dla kogoś zdecydowanego mogę dołożyć nowe lusterka takie same jakie są założone w tym momencie bo posiadam ale nie czułem potrzeby jednak ich montować) oraz uszkodzona jak na zdj. prawa osłona lagi.
*Spasowanie ogona lekko mówiąc nie jest idealne mimo kupienia oryginalnego kompletu owiewek.
*Tylna tarcza hamulcowa jest zmieniona na 220mm z 230mm co powoduje jak na zdjęciu że obszar "zbierania" jest mniejszy
*silnik się poci w 2 miejscach, z pod pokrywy głowicy przy świecy, oraz z pod dekla magneta z powodu użycia już raz skręconej uszczelki :/
*Nie jest zamocowana linka ciepłego ssania chociaż jest przełożona przez motocykl
*Sprzęgło ciągnie, co mogę powiedzieć jak nie to że ten typ tak ma. tarcze są git, kosz sprzęgłowy w tej jednostce jest jak do czołgu więc nie jest wyrobiony, zmieniony tłoczek pompy oraz milion razy odpowietrzony układ, ponoć może też to być spowodowane "słabym olejem" ale zalewałem Motula V300,oraz Motula 7100 i bez większych rezultatów. a przypadłość pozostała.
Jeśli w dalszym ciągu to czytasz to myślę że uczciwie wiesz już o tym motocyklu wszystko, cena która mnie interestuje to 17700zł w razie jakiś pytań proszę pisać wiadomości przez OLX/Otomoto ponieważ pracuję na 3 zmiany.
27 marca 2025 21:12
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Beta
Model pojazdu
RR
Kolor
Inny kolor
Rok produkcji
2007
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
510 cm3
Typ nadwozia
Enduro
Stan i historia
Przebieg
7 824 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Patryk
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie