1 / 14
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
349 cm3
Moc
55 KM
Opis
Motocykle RR Race 2025 to wersje wyścigowe nowo wprowadzonych modeli X-Pro firmy Beta, z szeregiem modyfikacji silnika, zawieszenia i ramy, które czynią je idealnymi do osiągania najlepszych wyników na torze. Zaprojektowane zarówno do jazdy na torach o niskiej, jak i wysokiej prędkości, modele Race zapewniają kierowcom pewność i właściwości jezdne, które tylko Beta potrafi dostarczyć.
Przyjrzyjmy się nowym cechom i charakterystykom, które wyróżniają te modele.
**NOWE CECHY**
Na rok modelowy 2025 wprowadzono szereg nowych funkcji w całej gamie modeli dwusuwowych i czterosuwowych, z pewnymi innowacjami specyficznymi dla poszczególnych modeli:
**Nowe cechy we wszystkich modelach:**
– **Nowe stopki Ergal:** Przeprojektowane w celu zapewnienia maksymalnej kontroli i utrzymania kontaktu z motocyklem, modele RR Race 25 są wyposażone w nowe stopki wyścigowe Ergal z wymiennymi stalowymi pinami; są one węższe niż poprzednio, co ułatwia ruch stóp, ale oferują lepszą przyczepność.
– **Walczyk hamulca przedniego:** Lżejszy i o lepszych parametrach hamulcowych walczyk Nissin, w porównaniu do poprzedniego komponentu, pojawia się w nowych modelach Race; poprawia to prowadzenie motocykla, zachowując jednocześnie moc, postęp i modulację hamowania.
– **Większy oś tylnego koła:** Średnica osi tylnego koła została zwiększona o 2 mm, osiągając 22 mm. Ta nowa oś zapewnia większą sztywność i odporność na skręcanie, co sprawia, że motocykl jest precyzyjny i dobrze kierowany, nawet podczas najbardziej gwałtownych przyspieszeń. Tylne ramię wahacza zostało również zaktualizowane, aby pomieścić nową oś.
– **Przełącznik mapowania na kierownicy:** Przycisk przełącznika mapowania nie znajduje się już w tradycyjnej pozycji za rurą sterującą; teraz znajduje się na kierownicy, wewnątrz zderzaka, zachowując charakterystyczne cechy modeli X-PRO. Tutaj umieszczony jest zarówno przełącznik mapowania, jak i przycisk kontroli trakcji dla modeli czterosuwowych.
– **Karoseria:** Nowe nadwozia, które zostały niedawno wprowadzone w modelach X-PRO, zostały włączone do RR Race 2025, nadając motocyklowi agresywny i efektowny wygląd, co stanowi całkowity stylowy redesign motocykla. Maski reflektora, panele zbiornika, boki i tylna część zostały zaprojektowane przez Beta. Maska ma smukły design, podczas gdy tylna część i panele zbiornika są eleganckie i dobrze połączone, zachowując prosty, beznarzędziowy dostęp do filtra powietrza oraz zatrzaskowe demontaże siedzenia.
– **Wtrysk oleju:** We wszystkich modelach dwusuwowych, w modelach Race wtrysk oleju nie jest uwzględniony, aby zmniejszyć całkowitą wagę motocykla, jednak można go dodać jako opcję (dostępne w katalogu części fabrycznych).
**Nowe funkcje silników:**
– **Silnik – RR Race 250 Two-Stroke:** Po debiucie w modelu 300 Race 2024, 250 teraz zawiera nową głowicę cylindrów z podwójną świecą zapłonową, poprawiając specyfikacje silnika. Dostarczanie mocy jest bardziej liniowe, a mimo zwiększenia maksymalnej mocy, posłuszeństwo motocykla jest znacznie większe. Użycie podwójnej świecy zapewnia liczne korzyści:
– Oferuje czystsze spalanie oraz poprawę zużycia paliwa. Przekłada się to na większą stabilność gaźnika przy wszystkich prędkościach obrotowych silnika oraz szersze dostarczanie mocy przy wszystkich warunkach przyczepności.
– Zakres użycia silnika jest dodatkowo rozszerzony, ponieważ dostępne są zarówno większy moment obrotowy, jak i większa moc.
– Dwie świece zapłonowe są zarządzane za pomocą całkowicie oddzielnego systemu elektrycznego. Oznacza to, że jeśli jedna ze świec ulegnie wypaleniu, silnik nadal będzie w stanie pracować, choć z mniejszą wydajnością, co pozwala ukończyć wyścig lub sesję off-road.
– **48 mm widelec Kayaba AOS z zamkniętym wkładem:** Anodowane wewnętrzne części i obróbka materiałów minimalizują tarcie podczas przesuwania, a regulowane tłumienie kompresji i odbicia pozwala każdemu kierowcy znaleźć idealne dostosowanie ustawienia.
– **Amortyzator Kayaba C46 RCU:** Amortyzator KYB można uznać za złoty standard w wyścigach pod względem zdolności do absorbowania nierówności terenu, poziomu trakcji przekazywanej na tylne koło i spójności wydajności, nawet przy szczególnie intensywnym użytkowaniu. Regulowany w zakresie wstępnego naciągu, kompresji (wysokiej i niskiej prędkości) oraz odbicia zapewnia, że kierowcy mogą dostosować zawieszenie według własnych preferencji.
Zapraszam.
AUTORYZOWANY SERWIS I DILER MOTOCYKLI BETA
tel.
23 marca 2025 20:37
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Beta
Model pojazdu
RR
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
349 cm3
Moc
55 KM
Typ nadwozia
Enduro
Rodzaj koloru
Matowy
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Polska
Przebieg
1 km
Stan
Nowy
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Finansowanie
VAT marża
Tak
Możliwość finansowania
Tak
Leasing
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team
Autoryzowany Dealer
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
9:00 - 17:00
wtorek
9:00 - 17:00
środa
9:00 - 17:00
czwartek
9:00 - 17:00
piątek
9:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa