Beta Inny - 2
Beta Inny - 3
Beta Inny - 4
Beta Inny - 5

1 / 5

video
Beta Inny - 2
Beta Inny - 3
Beta Inny - 4
Beta Inny - 5

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

299 cm3

Moc

30 KM

Opis

Opis

Nowość.model 2025


1-gażnik membrana v-force 4


2-felgi Exel


3-hamulce nissin


4-tarcze hamlcowe gafler

Zapraszam

Gdy Beta Xtrainer rozpoczyna jedenasty rok produkcji, świętuje to oszałamiającym nowym wyglądem, charakteryzującym się szarymi owiewkami, które uzupełniają włoską czerwoną ramę. Nowy wygląd odróżnia go od jego kuzynów, modeli RR X-Pro i RR Race Edition.


Xtrainer był najlepiej sprzedającym się podstawowym motocyklem enduro w wielu krajach, co nie jest zaskoczeniem ze względu na łatwość jazdy w porównaniu z większymi, bardziej masywnymi modelami enduro. Ogólnie mniejsze podwozie, niska wysokość siedzenia i całkowita waga sprawiają, że motocykl jest idealny nie tylko do jazdy enduro dla początkujących, ale także jako doskonały model dla tych, którzy chcą mieć drugi motocykl do zabawy.


Moc z silnika chłodzonego cieczą jest niemal elektryczna, zapewniając płynne dostarczanie mocy, która jest idealnie dostosowana pod względem mocy i momentu obrotowego. Sterowność jest hasłem Betamotor od ponad piętnastu lat, a Xtrainer 2025 jest tego wzorem. Niższa wysokość siedzenia Xtrainer zapewnia motocykliście większą pewność. Większość motocyklistów może łatwo dosięgnąć ziemi, co sprawia, że jazda jest dużo przyjemniejsza.


Sterowność jest kluczem do dziedzictwa Xtrainer, poniżej kilka cech, które składają się na ten niesamowity model enduro:


Lżejsza waga: Lżejszy i bardziej kompaktowy w porównaniu do pełnowymiarowego motocykla Enduro, Xtrainer jest zaprojektowany dla motocyklistów na każdym poziomie umiejętności;

Wysokość siedzenia: Obniżona o 20 mm w porównaniu do modeli RR, zapewnia większą pewność siebie i bezpieczeństwo w trudnych warunkach;

Hamulce: Ten sam zestaw hamulcowy co w modelach RR, Nissin, z tarczami o średnicy 260 mm z przodu i 240 mm z tyłu;

Akumulator: Lekki, wysokowydajny akumulator litowy;

Widelec i amortyzator: R16V z goleniami o średnicy 43 mm z przodu i progresywną dźwignią z tyłu. Zawieszenie można w pełni dostosować, widelec oferuje regulację wstępnego napięcia sprężyny i odbicia, podczas gdy amortyzator jest regulowany pod względem wstępnego napięcia sprężyny, kompresji i tłumienia odbicia i jest zamocowany za pomocą progresywnego łącza;

Zawór wydechowy: Progresywny zawór wydechowy Beta można regulować zewnętrznie przez motocyklistę, co pozwala na skuteczne dostosowanie wydajności silnika do każdego rodzaju użytkowania;

Przełącznik map zapłonu z przyciskiem na kierownicy: Dwa tryby (Sun lub Rain), które dostosowują moc silnika w zależności od potrzeb. Tryb Sun to szybsza mapa silnika. Tryb Rain spowalnia silnik o około 20% dla lepszej trakcji i kontroli w mokrych warunkach;

Zbiornik paliwa: Przezroczysty zbiornik o pojemności 8,8 litra (2,32 galona amerykańskiego);

Elektroniczny wtrysk oleju: Znajduje się pod siedzeniem (które można łatwo otworzyć jednym przyciskiem), eliminuje potrzebę mieszanki oleju z paliwem;

Miękkie opony: Ich miękka mieszanka i agresywny wzór zapewniają przyczepność w każdej sytuacji, a reakcje są mniej nerwowe w porównaniu do opony o sztywniejszej konstrukcji;

Wentylator chłodzący: Wentylator chłodzący jest standardowym wyposażeniem wszystkich modeli Xtrainer, aby zapewnić idealną temperaturę pracy silnika, nawet na wolniejszych szlakach;

Rozrusznik elektryczny: Precyzyjny i niezawodny, niezbędny podczas ponownego uruchamiania motocykla w trudnych sytuacjach. Opcjonalnie dostępny jest również zapasowy kickstarter;

Silnik i sprzęgło: „Easy-Pull” sprzęgło membranowe z trzema różnymi ustawieniami, które pozwalają motocykliście dostosować uczucie dźwigni i progresję do własnych upodobań;

Elektroniczny klucz: Zapewnia system bezpieczeństwa zapobiegający kradzieży z unikalnym kodowanym kluczem, który ma również linkę do użycia jako wyłącznik bezpieczeństwa noszony wokół nadgarstka motocyklisty.


Zapraszam autoryzowany diler beta -adventure team

tel.

 

21 grudnia 2024 14:00

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Beta

Model pojazdu

Inny

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2024

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

26229

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Immobilizer

Alarm

Informacje o sprzedającym

ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team

ADRENALINA KLUB SPORTOWY SP. Z O.O. NONPROFIT Adventure Team
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (17) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store