BMW C1 - 1
BMW C1 - 2
BMW C1 - 3
BMW C1 - 4
BMW C1 - 5
BMW C1 - 6
BMW C1 - 7
BMW C1 - 8
BMW C1 - 9
BMW C1 - 10
BMW C1 - 11

1 / 11

BMW C1 - 1
BMW C1 - 2
BMW C1 - 3
BMW C1 - 4
BMW C1 - 5
BMW C1 - 6
BMW C1 - 7
BMW C1 - 8
BMW C1 - 9
BMW C1 - 10
BMW C1 - 11

Najważniejsze

Przebieg

27 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Bezstopniowa

Typ nadwozia

Skuter

Pojemność skokowa

176 cm3

Moc

18 KM

Opis

BMW C1 200 (176 cc) 2002 rok

Jestem właścicielem od 2011. Przebieg 27 000 tyś/km, sporadycznie jeżdżony, szybko załatwia się nim sprawy w mieście, hamulce z ABS, wycieraczka przedniej szyby, pasy bezpieczeństwa - można jeździć bez kasku, klatka bezpieczeństwa, skrzynia biegów automatyczna CVT. Motocykl sprawny po dużych nakładach finansowych, poniżej szczegółowy opis napraw.


W zestawie:


• Bardzo duży Kufer – 70 Litrów (kufer kupiłem z uszkodzonymi mocowaniami ale w ich miejsce zrobiłem solidniejsze niż w oryginale),

• Ubezpieczenie: OC ważne

• Przegląd: ważny

• Instrukcja obsługi,

• 1 komplet kluczy (kupując otrzymałem tylko jeden),

• 2 komplety kluczy do kufra, dwa do schowka i jeden do klapy akumulatora


Przeprowadzone prace naprawcze oraz wymienione części:


• Opony zgodnie ze zdjęciem,

• Łańcuch,

• Amortyzatory komplet tył,

• Przegub kulowy przedniego zawieszenia,

• Koła zębate do łańcucha + pozostałe elementy niezbędne do wymiany napędu,

• Komplet szklanek zaworowych,

• Moduł sterujący zasilania silnika,

• Olej silnikowy syntetyczny, płukanka robiona za każdym razem,

• Filtr oleju,

• Filtr powietrza, czyszczenie obudowy oraz układu dolotowego,

• Płyn przekładniowy,

• Świeca zapłonowa,

• filtr paliwa,

• Tarcze hamulcowe EBC komplet tył/przód, (porządne)

• Nowe śruby tarcz hamulcowych,

• Klocki hamulcowe metaliczne tył/przód (porządne), kilka razy drożne niż zwykłe,

• Pełny serwis zacisków hamulcowych tył/przód,

• Płyn chłodzący,

• Płyn hamulcowy w układzie ABS (dwie tarcze)

• Uszczelniacz,

• Pompa płynu do spryskiwacza,

• Ocena stanu głowicy i zaworów,

• Regulacja zaworów,

• Czyszczenie przepustnicy,

• Czyszczenie zaworu wolnych obrotów i silnika krokowego,

• Kontrola świecy zapłonowej,

• Kontrolna instalacji paliwowej,

• Diagnostyka instalacji elektrycznej,

• Czyszczenie wtryskiwaczy.

Stan wizualny zgodnie ze zdjęciami, jedzie prosto, leżał dwa razy na postoju z uwagi na bardzo silny wiatr – jak widać na zdjęciu obcierki podklejone.

W deszczu w trakcie jazdy nie pada na kierującego chyba, że bardzo mocno zacina lub staniemy w korku to nogę podpierająca przyjmie trochę deszczu.

Co można jeszcze zrobić:

• Manetka gazu ma zmęczoną zewnętrzną część rękojeści – kosmetyka.

• Jedna dźwignia wysuwania i składania stopki nie ma linki, której nie polecam, ponieważ jak opisują inni użytkownicy, ma tendencję do zrywania się. Ja od początku składam i rozkładam nogą, bardzo łatwo się to robi.


Na terenie Warszawy i niedalekiej okolicy mogę podjechać sprzętem.

 

20 lutego 2025 12:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

C1

Kolor

Biały

Rok produkcji

2002

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

10500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Kufer

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Bemowo

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...