1 / 9
26 września 2024 20:58
ID: 6128864023
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
FRok produkcji
2013
Przebieg
26 900 km
Pojemność skokowa
798 cm3
Moc
90 KM
Rodzaj napędu
Pas napędowyRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
BiałyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Alarm
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
Opis
Dzień dobry,
Z ciężkim sercem wystawiam na sprzedaż swój motocykl BMW F800 GT. Tego egzemplarza szukałem około pół roku. Zakupiłem go w marcu br. z pomocą Kamila (https://www.facebook.com/motodoradztwo.moto/), pozdrawiam Kamil!
Motocykl wyprodukowany w 2013 roku na rynek holenderski. Zakupiony i zarejestrowany przez pierwszego właściciela 10.06.2014. Wyposażenie to pełna opcja, wszystkie krzyżyki zaznaczone z góry na dół (m. in. czujniki ciśnienia, elektronicznie regulowane zawieszenie, grzane manetki, alarm, ABS, immobiliser).
Pierwszy właściciel wykupił go z leasingu 01.06.2017 roku, a potem sprzedał go swojemu koledze 22.01.2021. W tym momencie motocykl miał około 12 tys km (po 7 latach).
Drugi właściciel jeździł więcej, w tym jedna duża wyprawa do Turcji gdzie motocykl spisywał się bez zarzutu.
Motocykl odkupiłem od drugiego właściciela 22.03.2024, Piotrek kupował dla siebie większego GSa (pozdrawiam również!).
Kamil, który pomagał mi sprawdzać ten egzemplarz dostarczył mi mnóstwo zdjęć i informacji na temat stanu technicznego. Weryfikacja trwała 3.5h. Na życzenie udostępnię zdjęcia i rozmowę z Kamilem. Według Kamila, motocykl był w doskonałym stanie, jedyne rzeczy które można było poprawić to lekko odgnieciona chłodnica od mycia na myjni, poluzowana nakrętka od sprzęgła oraz potencjalnie pas do wymiany (był od nowości).
Po zakupie od razu udałem się do serwisu w Katowicach który specjalizuje się w marce BMW oraz Harley Davidson celem dokonania naprawy.
U serwisie u Patryka został wymieniony pas, oryginalna chłodnica BMW (1800 PLN), wymiana oraz płukanie płynu chłodniczego, wymiana świec (ori BMW), wymiana filtra powietrza, czyszczenie i adaptacja silnika krokowego. Całość 3280 PLN + 768 PLN pas napędowy Contitech CT1208.
W międzyczasie sam dołożyłem następujące rzeczy.
- przedłużenie przedniego błotnika Wunderlich - 175 PLN
- błotnik tylny PUIG 6447J - 580 PLN
- przedłużenie lusterek SW MOTECH - 230 PLN
- kufer Shad SH58X - ~1200 PLN (256 EUR)
- mocowanie kufra SHAD W0GT83ST - 161 PLN
- obszycie kanapy i wymiana wkładki na żelową/memoryczną w Splinter - 850 PLN
W trakcie ciepłych miesięcy letnich wyszedł jeszcze problem z wypadaniem zapłonu, było to spowodowane uszkodzonym czujnikiem położenia wału, który na skutek zbyt wysokiej temperatury działał nieprawidłowo. Motocykl ponownie wrócił do Patryka na serwis, diagnoza oraz wymiana po jego stronie. Dodatkowo jeszcze wymieniliśmy całą linkę sprzęgła z nakrętką oraz lewy gumowy podnóżek kierowcy. Całość na oryginalnych częściach wyszła 2200 PLN.
Lubię mieć zrobione rzeczy na tip-top, motocykl planowałem mieć wiele lat, dlatego nie oszczędzałem na częściach i serwisie.
Coś o samym motocyklu:
- Bardzo lekki (214 kg), zwrotny, napędzany pasem (odpada nam smarowanie, martwienie się o deszcz), wytrzymałość pasa to bezpieczne 40 tys km lub nawet 60 tys w niektórych przypadkach. Spokojnie można założyć następne 10 lat spokoju. Motocykl fantastycznie się prowadzi, ma wystarczająco mocy, oddaje ją bardzo liniowo. To był mój drugi motocykl po Suzuki GS500, ale spokojnie może być jako pierwszy, jak i dla bardziej doświadczonego motocyklisty.
Dlaczego sprzedaję po tak krótkim czasie? Życie pisze swoje scenariusze, jest mi bardzo ciężko z tą decyzją, więcej szczegółów przekażę w rozmowie telefonicznej potencjalnym kupującym.
Motocykl jest w idealnym stanie, nie ma naprawdę nic do dołożenia. To co zostało zdiagnozowane przy moim zakupie (chłodnica, linka oraz pas) zostało przeze mnie wymienione, sam koszt tej naprawy przekracza 4000 PLN.
Jeżeli ktoś szuka takiego modelu, bezwypadkowego, z polskiego salonu z pewną historią, doinwestowanego to zapraszam do kontaktu.
Do motocykla dokładam oryginalny tankbag BMW + mogę zostawić kufer Shada. Super się komponuje z nowym obszytym siedzeniem (karbonowe wstawki). W zestawie również deflektor Loster.
Mateusz
Informacje o sprzedającym
Mateusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie