BMW F - 1
BMW F - 2
BMW F - 3
BMW F - 4
BMW F - 5
BMW F - 6
BMW F - 7

1 / 7

BMW F - 1
BMW F - 2
BMW F - 3
BMW F - 4
BMW F - 5
BMW F - 6
BMW F - 7

Najważniejsze

Przebieg

29 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

800 cm3

Moc

85 KM

Opis

Witam wszystkich,

Z bólem serca wystawiam na sprzedaż motocykl BMW F800S, który szykowany był z myślą o mojej lepszej połówce. Niestety dwa lata temu stwierdzono u niej SM. Nie sprzedawałem go z myślą o poprawie ale finalnie moja lepsza połówka nie wsiądzie już nigdy na żaden motocykl. Nawet jako pasażer.


Przygotowany został dla osoby o wzroście 169cm. Zmieniony został tylny amortyzator na wersję ze sprężyną progresywną i obniżony o 30mm. Niska kanapa również jest w komplecie. Zmienione zostały osłony boczne i kierownica od wersji ST i założona wysoka szyba. Oczywiście fabryczna szyba i osłony również są w komplecie. W komplecie znajduje się również fabryczny tylny amortyzator, kufry widoczne na zdjęciach oraz w sumie 3 tłumiki. Jeden fabryczny i dwa tuningowe. Wyposażony fabrycznie w ABS i alarm. Kufry otwierają się tym samym kluczem co moto. W zestawie dwa kluczyki i pilot do alarmu. Jest również polska instrukcja obsługi a na życzenie mogę dołożyć serwisówkę.


Moto w pełni sprawne. Na wiosnę, poza olejem silnikowym wymieniłem również płyn hamulcowy, chłodniczy oraz olej i uszczelniacze w lagach. Pas świetnym stanie, bez uszczerbków i przebić. Opony przednia 60% tylna 40%. Klocki i tarcze w bardzo dobrym stanie. Motocykl nie bierze oleju, nie szarpie, nie stuka na zimnym. Wymieniony napinacz łańcucha rozrządu by rozrząd nigdy nie stukał. Myślę, że silnik spokojnie przeleci na tym rozrządzie drugie tyle. Nie ma luzów na tylnym wahaczu czy tulei koła. Swoją drogą moto jest objęte akcją serwisową właśnie na tę tuleję koła. W tej sztuce problem nie występuje ale jeżeli kiedykolwiek w przyszłości problem by wystąpił wymiana tulei na nową jest darmowa np w serwisie BMW LibertyMotors.


Moto W moich rękach nigdy nie miało żadnej przygody. Rama prosta i nie spawana. Prowadzi się jak po sznurku. Wszystkie plastikowe osłony są z tego samego okresu produkcyjnego i podobno są fabryczne. Poprzedni właściciel zdradził, że zarysował lewy dekiel silnika. Mam ten dekiel do wglądu. Nie mam żadnych informacji o jakiś innych uszkodzeniach. Moto w pełni sprawne i można wracać nim na kołach ( jak się ktoś odważy w tej temperaturze).


Motocykl turystyczny o wyglądzie sportowym. Zawieszenie jest miękkie i komfortowe jak na tę klasę moto. Nie jest to co prawda GS1200 ale za to jest od niego lżejszy od 70kg i dla niższej osoby jest bardzo wygodny. Dobrze wybiera poprzeczne nierówności nie tracąc przy tym precyzji prowadzenia. Moto prowadzi się właściwie samo i jest stosunkowo mało wrażliwe na boczne powiewy wiatru. Uważać trzeba jedynie przy bardzo niskich prędkościach (<20km). Środek ciężkości moto jest wysoko i pomimo iż BMW przeniosło zbiornik paliwa pod kanapę przy manewrowaniu między samochodami wyczuwalna jest pewna nerwowość. Jest to kwestią przyzwyczajenia ale jednak występuje. Silnik lubi obroty w przedziale 3000-5000rpm. Momentu jest wówczas dużo co zapewnia spokojną i dynamiczną jazdę. Przy ruszaniu warto dodać więcej gazu gdyż niska bezwładności silnika czyni go łatwym do zdławienia. W brew krążącym opiniom skrzynia biegów pracuje wzorowo. Przy odrobinie wprawy zmiany biegów w górę są zupełnie nie odczuwalne i nie słyszalne. Dźwignia zmiany biegów ma krótki ruch i nie stawia dużego oporu. Nie walczymy z nią nawet gdy trzeba się trochę nią naklikać. Sprzęgło pracuje lekko ale łapie dynamicznie co również może prowadzić do zdławień przy ruszaniu.


Polecałbym ten motocykl dla osoby, która miała już wcześniej coś słabszego i mniejszego. Jako pierwsze moto może być za ciężki i może zbyt nerwowy przy niskich prędkościach.

Link do wygenerowanego raportu AutoDNA: https://drive.google.com/file/d/1_PoYvZ7N36OmUSa0hUwgjl8uZJJck2Gh/view?usp=sharing


Zapraszam do kontaktu.

 

6 stycznia 2025 17:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

F

Kolor

Szary

Rok produkcji

2007

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

10500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Alarm

ABS

Immobilizer

Kufer

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łódź, Widzew

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store