1 / 18
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
FRok produkcji
1999
Przebieg
70 134 km
Pojemność skokowa
652 cm3
Moc
48 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
EnduroKolor
BłękitnyRodzaj koloru
Metalik
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
Witam
Posiadam do sprzedania bardzo ładny i zadbany motocykl w rzadko spotykanym malowaniu .
ZALETY
+ dobra jakość wykonania
+ wysoki komfort jazdy
+ niskie koszty eksploatacji
+ trwałość
+ wszechstronność
Jest do bólu prosty, całkiem lekki (187 kg na sucho), dobrze wykonany, wygodny i uniwersalny, a jazda nim jest łatwiejsza niż zatankowanie najnowszych GS z systemem bezkluczykowym. Może i nie jest maszyną szczególnie ekscytującą, bowiem 48 KM i 57 Nm nie powalają, ale do codziennych jazd miejskich i niespiesznej turystyki bez pasażera to wystarcza.
W parze z niewygórowanymi osiągami idą niewielkie koszty eksploatacji – tak w kwestii spalania, jak i serwisowej. Przez to F 650 bardzo przyadnie do gustu początkującym motocyklistom, którzy nie tylko dopiero nabierają wprawy w jeździe, ale i nie do końca wiedzą, jaka forma motocyklizmu
najbardziej do nich przemawia. Na jednocylindrowej beemce można bowiem liznąć zwykłego tułania się po mieście, turystyki czy lekkiego enduro. Co prawda zdolności terenowe są nieco ograniczone przez niewielkie skoki zawieszeń (170 mm przód / 165 mm tył) i prześwit (180 mm), ale na szutry czy leśne ścieżki nie trzeba niczego więcej.
Marka i model
BMW F 650
Lata produkcji
1999 – 2007
Silnik
Czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność silnika
652 cm3 / 39,8 cali sześciennych
Średnica x Skok
100 x 83 mm
Stopień sprężania
11,5:1
Smarowanie
Sucha miska olejowa
System chłodzenia Chłodzony cieczą
Zasilanie paliwem
Wtrysk paliwa
Zapłon
System zapłonu kondensatorowego
Alternator Trójfazowy alternator 400W
Akumulator 12V / 12Ah
Rozruch Elektryczny
Moc maksymalna
37,3 kW / 50 KM @ 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
60 Nm / 6,12 kgf-m / 44,25 lb-ft @ 5200 obr/min
Sprzęgło Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, mechanicznie sterowane (na linkę)
Skrzynia biegów 5 biegów
Napęd Łańcuch
Przekładnie biegów
1. bieg 2.75 / 2. bieg 1.75 / 3. bieg 1.31 / 4. bieg 1.05 / 5. bieg 0.88:1
Rama Rama stalowa typu kratownicowego z przykręcaną tylną sekcją
Zawieszenie przednie Widelec teleskopowy o średnicy 41 mm z mostkiem stabilizującym
Skok przedniego zawieszenia 170 mm / 6.6 cala
Zawieszenie tylne Regulacja sprężyny i tłumienia oporu skoku
Skok tylnego zawieszenia 165 mm / 6.4 cala
Hamulce przednie Pojedyncza tarcza o średnicy 300 mm, zacisk dwutłokowy
Hamulce tylne Pojedyncza tarcza o średnicy 240 mm, zacisk jednotłokowy
Opona przednia
100/90-19
Opona tylna 130/80-17
Koła Koła szprychowe
Felgi, przód 2.50 x 19
Felgi, tył 3.00 x 17
Rzut kierowniczy 123 mm / 4.8 cala
Kąt skrętu kierownicy
60.8°
Wymiary Długość: 2175 mm / 85.6 cala
Szerokość: 910 mm / 35.8 cala
Wysokość: 1265 mm / 49.8 cala
Rozstaw osi
1479 mm / 58.2 cala
Wysokość siedzenia 780 mm / 30.7 cala
Waga na sucho 176 kg / 388 funtów
Waga na mokro 191 kg / 421.1 funtów
Pojemność zbiornika paliwa 17.3 litra / 4.6 galonów US
Rezerwa Ok. 4.5 litra / 1.2 galonów US
Średnie spalanie 4.7 l/100 km / 60.5 MPG US
Zasięg na jednym tankowaniu 370.2 km / 230 mil
Czas przejazdu na ¼ mili ze startu stojącego 13.4 sekundy
Maksymalna prędkość 183.4 km/h / 114 mph
Cena do niewielkiej negocjacji
7 listopada 2024 19:12
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie