BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10

1 / 10

video
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

GS

Rok produkcji

2012

Przebieg

43 400 km

Pojemność skokowa

652 cm3

Moc

49 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Kolor

Biały

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Kufer

Podgrzewane manetki

Opis

Mam do zaoferowania motocykl BMW G 650 GS Sertao z 2012 roku.


Motocykl posiada: wspaniały ABS (włączany i wyłączany z przycisku), koło przednie 21 cali, koło tył 17 cali, skok amortyzatora z przodu 210mm i z tyłu 210mm, regulowane zawieszenie tylne, grzane manetki, światła awaryjne, dwa kufry boczne BMW z regulacją ich pojemności, centralną podstawkę, gniazdo zapalniczki DIN BMW. Waga motocykla 193 kg w stanie gotowym do jazdy, DMC 380 kg, max. załadunek 187 kg, moc 49 KM, prędkość max. 170 km/h. Zbiornik paliwa 14 litrów w tym około 4 litrów rezerwa. Zasięg 230-300 km do zapalenia się kontrolki rezerwy, następnie około 70-100 km na rezerwie, w zależności od stylu i prędkości podróżowania motocyklem.


Motocykl serwisowany w serwisie motocyklowym i we własnym zakresie. Wymiany oleju, filtrów znacznie częściej niż podaje serwisówka aby utrzymać motocykl w doskonałym stanie technicznym. Roczne opony Continental TKC 80. Łańcuch złoty D.I.D. czyszczony i smarowany regularnie co około 200 - 400 km. Napęd, zębatki, tarcze mają około 4 tyś km przebiegu. Regulacja zaworów zrobiona przy przebiegu 40 tyś km. Wszystko w motocyklu, pod kątem technicznym, zostało zweryfikowane, sprawdzone i przeserwisowane, części które należało wymienić zostały wymienione na nowe.


Na ostatnim zdjęciu dwa kufry boczne o których wspomniałem.


Motocykl od motocyklisty, ogarnięty, zadbany i w pełni sprawny. Nie katowany, kupiony z myślą o trasach TET i RAT, w rzeczywistości 90% był asfalt. Ja mam 179 cm wzrostu, 85 kg wagi i świetnie ogarniam ten motocykl. Do motocykla posiadam jeszcze nowe filtry oleju, powietrza i inne dodatki. Motocykl do obejrzenia w Warszawie, Mokotów, Czerniakowska, po uprzednim umówieniu się.


Dane do CEPIKU:

WE779H

WB1013609CZF81813

25.04.2012

 

25 października 2024 8:57

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mokotów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store