BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10
BMW GS - 11

1 / 11

BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10
BMW GS - 11

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

GS

Rok produkcji

2000

Przebieg

131 000 km

Pojemność skokowa

1 138 cm3

Moc

85 KM

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Kufer

Opis

Na sprzedaż wystawiam

mój prywatny motocykl BMW R1150GS z 2000r., ori bez ABS.

Motocykl u mnie 3 sezony (16 tys. km). Kupiiem go w PL od motocyklisty, który wyszukał go gdzieś u niemca pod siebie wcześniej (jak go kupowałem od niego to on przesiadał się na Tenere 1200)

Aktualnie sprzęt ma przejechane prawie 131 tys. km i powoli rośnie.

Doposażony m.in. w:

- kpl pancernych alu kufrów bocznych Hepco&Becker (Standard Alu 40l) + torby wewnętrzne

- duży kufer centralny Kappa

- obniżone akcesoryjne siedzenie (dla mnie 183cm idealnie)

- obniżenie podnóżków

- wysokie gmole bunkier + torby

- halogeny Kappa do jazdy dziennej

- poszerzenie podnóżków

- kratka na reflektor

- uchwyt telefonu z ładowaniem Xram

- siatka 3D na siedzenie

- dodatkowe gniazdo 12V

Dodatkowo rzeczy które mam do niego w garażu:

- szyba ori (założona jest teraz akcesoryjna MRA)

- kpl oryginalnych wtrysków (założone teraz ma od 1200 - tak go kupiłem od poprzedniego właściciela)


Z najistotniejszych i najświeższych serwisów to przy 126 tys. km zrobione:

- regeneracja przepustnic i następnie ich synchronizacja

- wymienione sprzęgło kpl z dociskiem (SACHS)

- uszczelniacze wału korbowego,

- uszczelniacz skrzyni biegów

- regulacja zaworów

- nowiutkie opony Conti TKC70 przód i tył

- wymiana oleju (silnik, skrzynia)

- synchronizacja przepustnic,

- ustawienie tps,

- nowy płyn sprzęgła,

- czyszczenie elektryki,

- wymiana świec zapłonowych

To wszystko z ostatnich najważniejszych spraw serwisowych o wartości ponad 5 tys. PLN


Wcześniej przy 120tys. km jeszcze wymieniony olej w kardanie.

Wsadziłem w niego mnóstwo serca i mnóstwo PLNów.

Jest w idealnym stanie jak na swoje 24 lata. Nowemu właścicielowi posłuży jeszcze wiele tys km,. Wszystko co mi nie leżało robiłem w nim na bieżąco.

Doinwestowałem go i jak widać jest zadbany.

Do obejrzenia w Toruniu (Górsk).

Motocykl ubezpieczony.


Dla zainteresowanych więcej zdjęć.

Kontakt priv.

 

10 listopada 2024 0:06

Informacje o sprzedającym

Ryszard

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Toruń, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store