BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10
BMW GS - 11
BMW GS - 12
BMW GS - 13
BMW GS - 14
BMW GS - 15
BMW GS - 16
BMW GS - 17
BMW GS - 18
BMW GS - 19
BMW GS - 20
BMW GS - 21
BMW GS - 22
BMW GS - 23
BMW GS - 24
BMW GS - 25
BMW GS - 26
BMW GS - 27
BMW GS - 28
BMW GS - 29
BMW GS - 30
BMW GS - 31
BMW GS - 32
BMW GS - 33
BMW GS - 34
BMW GS - 35
BMW GS - 36
BMW GS - 37
BMW GS - 38
BMW GS - 39
BMW GS - 40

1 / 40

BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10
BMW GS - 11
BMW GS - 12
BMW GS - 13
BMW GS - 14
BMW GS - 15
BMW GS - 16
BMW GS - 17
BMW GS - 18
BMW GS - 19
BMW GS - 20
BMW GS - 21
BMW GS - 22
BMW GS - 23
BMW GS - 24
BMW GS - 25
BMW GS - 26
BMW GS - 27
BMW GS - 28
BMW GS - 29
BMW GS - 30
BMW GS - 31
BMW GS - 32
BMW GS - 33
BMW GS - 34
BMW GS - 35
BMW GS - 36
BMW GS - 37
BMW GS - 38
BMW GS - 39
BMW GS - 40

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

GS

Rok produkcji

2014

Przebieg

29 500 km

Pojemność skokowa

800 cm3

Moc

84 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Alarm

Immobilizer

Kufer

Podgrzewane manetki

Opis

Moto kupione w 2015 u dealera w Gliwicach. Rocznikowo 2014. Poleżał w pudełku kilka m-cy. Jeździłem wyłącznie ja. 95% asfalt. Nigdy nie miałem gleby. W przypadku braku zaufania do ww., nie mam problemu z udostępnieniem moto do badań nieniszczących, prześwietleń, sprawdzenia wiarygodności.

W okresie gwarancji serwis u dealerów BMW. Jedna akcja serwisowa na wezwanie BMW - wymiana przełącznika wielofunkcyjnego na kierownicy po prawej. Po gwarancji serwis u ekspertów (regul. zaworów, świeca itp), oleje filtry samodzielnie. Nigdy nie miałem żadnej usterki technicznej.

Akumulator wymieniony w 2022.

Moto trzymane w grzanym garażu. Aku ładowane zimą.

Pakiet adventure fabryczny: wysoka szyba, gmole, ABS, ESP, tryby jazdy, halogeny, ledowe kierunki, stopka centralna, poszerzana stopka boczna, alarm, immobilizer, grzane manetki, owiewki na ręce. Dodatkowo kufer centralny aluminium, zapięcie solidne na koło. Nie ma ESY, bo takiego chciałem. Experci twierdzili,że jest usterkowa.

W przypadku jazdy próbnej umowa użyczenia, kwota zakupu w depozyt.

Książka serwisowa, faktura zakupu, faktury na serwis, historia ubezpieczenia itd. Moto śmiga bez zarzutu.


Odpowiadam z góry na FAQ:

1. Dlaczego sprzedaję? Nie mam czasu na hobby. Zmieniły się priorytety życiowe.

2. Ale jak to zarejestrowany na NE... a sprzedaż w Zabrzu? Tak to. Taki mam charakter pracy. Pracuję co 2-3 lata w innym miejscu/kraju. Elblag to moje ostatnie msce zamieszkania w kraju, stąd Elbląg.

3. Dlaczego tak drogo? pierwszy właściciel, żaden przebieg, adventure.

4. VIN dekoder mówi 1 rej. w Polsce 2018, a kupiony w 2015. Ło Panie,to jakaś lipa. Odpowiadam: 2014-2017 pracowałem i mieszkałem na Węgrzech. Moto używałem tam, stąd zarejestrowałem i ubezpieczyłem tam. Po powrocie w 2018 pracowałem/mieszkałem w Elblągu, stąd blachy Elblaskie. Ot cała zagadka. Ciekawskim kwity do wglądu. Mogę zrobić kopie. Nie widzę problemu. Jestem w stanie pokazać moto początkiem grudnia

 

4 listopada 2024 7:00

Informacje o sprzedającym

Marek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Zabrze, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store