1 / 4
Najważniejsze
Przebieg
33 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
800 cm3
Moc
81 KM
Opis
Witam.
Na sprzedaż moje BMW gs 800, 2012 rok, którego jestem jedynym użytkownikiem od nowości.
Motocykl ma przejechane 33 tys km i posiada dużo modyfikacji.
W 2012 roku motocykl brał udział w światowej edycji BMW gs trophy w Chile i Argentynie.
Wygrałem Polską edycję Gs trophy i dzięki temu jechałem na światową edycję reprezentować Polskę.
Podobne eliminacje odbywały się na całym świecie. Z każdego kraju jechały 3 osoby i dziennikarz.
Bmw podstawiało tam ok 100 motocykli z dodatkami touratecha.
Byłem posiadaczem gs 800 i swój motocykl sprzedałem, a w 2012 odkupiłem z centrali BMW motocykl, na którym właśnie jeździłem na tej imprezie. Motocykl ma z tej imprezy tylko naklejki.
Motocykl ma sporo śladów terenowych, lecz jest w bardzo dobrym stanie. Serwisowany tak, aby w każdej chwili móc nim jechać na daleką wyprawę.
Modyfikacje motocykla: (ceny orientacyjne nowych części)
Wkłady w przednim zawieszeniu - bitubo z pełną regulacją - 4 tys. zł
Tylny amortyzator najwyższy model hyperpro z pełną regulacją - 4 tys. zł
Wzmocnienie górnego mocowania też jest oczywiście.
Tylny amortyzator posiada osłonę przed brudem - wunderlich - 430 zł
Amortyzator skrętu - chińczyk - 1 tys
Podwyższenie kierownicy - 200 zł
Dwa komplety kół - seryjne- stan jak nowe:) z oponami seryjnymi z 2012 roku:) z tarczami , z zabierakiem bez zębatki
Motocykl stoi na felgach excela- z tyłu 18 cali, felgi proste, - ok 5 tys. zł taki komplet kół z tarczami trzeba liczyć
3 Tarcze braking - jedna przednia tarcza i zacisk są obecnie zdjęty. Założenie to 15 minut pracy.
Napęd: mocniejszy DID złoty, zębatka tył supersprox 45 zębów (seria ma 42) przednia zębatka 15 zębów ( ze względu na 18 calowe koło z tyłu, nie jest to takie samo przełożenie co przy seryjnej 17 stce) Wokół komina fajne, na wyprawę lepiej 42 na tył dać.
Wydech- końcówka akrapovic - 3 tys zł.
Wydech od silnika do wydechu końcowego Remusa 2,5 tys zł - grubsza rura, mniejsza waga, brak katalizatora. Motocykl super brzmi. Można założyć db killer.
Lampa przednia led z homologacją 1 tys zł. (seryjną również mam)
Dodatkowe lampy endurotecha - 1,5 tys zł
Filtr powietrza KN
Dwie kanapy - seryjna z krowią łatą na końcu, oraz tzw komfortowa z motokanapy - 1 tys za dodatkową kanapę by wyszło.
Płyta pod silnik Karbonowa
Tzw pierdoły
Gniazdko zapalniczki w miejscu seryjnym na 2x usb
Osłony listki na dłonie - seryjne osłony dłoni posiadam
Stalowe tuleje w kołach - plus worek uszczelniaczy i łożysk
Klamka sprzęgła i hamulca tuningowe
Miarka oleju oraz chwytaki tylnej osi tuningowe- "kite - czerwone"
Touratecha:
Dźwignia zmiany biegów i hamulca
Plastikowe osłony ramy
Aluminiowe osłony przy piętach
Podnóżki
Mocowanie chłodnicy
Osłona łańcucha aluminiowa - obecnie zdjęta
Osłona aluminiowa przedniej zębatki - obecnie zdjęta
Składane lusterka
Poszerzenie stópki bocznej
neopren na lagach
Węże chłodnicy samco sport urban camo - 550 zł
Posiadam również seryjne wysokie gmole - nie pasują z wydechem remusa - jedno mocowanie do przyspawania. Ja ich nie potrzebowałem w związku z tym, że staram się nie wywracać :)
Obcięte plastikowy tył motocykla - tablica na custom mocowaniu, podświetlenie rejestracji jest, można tanio i łatwo wrócić do serii.
Przedni błotnik przemalowany na biało
Wygrałem tym motocyklem dwie imprezy Tukan w 2017 i 2018 roku. Po tych imprezach modyfikowałem zawieszenie.
Byłem tym motocyklem na wcześniej opisanej imprezie gs Trophy w 2012 roku, a poza tym Maroko, Rumunia, i cała nasza piękna Polska. Motocykl nigdy mnie nie zawiódł. Brak udział tylko w tych 3 imprezach/zawodach.
Z rzeczy naprawianych - tylną lampę wymieniałem, bo nagle przestała działać - nowa serwis
Zawory były sprawdzane, napinacz łańcucha rozrządu wymieniony, jeden mod przy dźwigni biegów - eliminuje ewentualną awarię.
Gumy od zabieraka też były nowe jakiś czas temu wkładane.
Sprzęgło było mniej więcej w połowie przebiegu wymieniane w aso - na gs trophy trochę je przypaliłem, i to było powodem.
Prawy włącznik zapłonu itd - nowy aso parę lat temu
Czujnik stopu nożnego-aso
Nie działa podgrzewanie 1 manetki, jeden migacz ma zbitą szybkę od 2012 roku, działa i tak przechodzi przeglądy itd:) Chłodnica ma 1 mocowanie pęknięte, jest szczelna dobrze tam siedzi, wiec nie widziałem sensu nigdy ingerencji. Skoro jest dobrze, to po co ruszać.
Abs jest na stałe odłączony- ale można go przywrócić.
Nowy akumulator.
W obecnej konfiguracji motocykl prowadzi się dużo lepiej niż seryjny, wręcz jest to przepaść.
Obecnie motocykl więcej stoi niż jezdzi, bo jest 1 z 5 jednośladów.
Przednie nowe, tylne 90%. Przednia opona 80% tylna do wymiany.
Zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam.
24 kwietnia 2025 10:25
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
GS
Kolor
Biały
Rok produkcji
2012
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
800 cm3
Moc
81 KM
Typ nadwozia
Enduro
Rodzaj koloru
Metalik
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Niemcy
Przebieg
33 000 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Tuning
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
Adam
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie