BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4

1 / 4

BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4

Najważniejsze

Przebieg

33 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

800 cm3

Moc

81 KM

Opis

Witam.

Na sprzedaż moje BMW gs 800, 2012 rok, którego jestem jedynym użytkownikiem od nowości.


Motocykl ma przejechane 33 tys km i posiada dużo modyfikacji.


W 2012 roku motocykl brał udział w światowej edycji BMW gs trophy w Chile i Argentynie.

Wygrałem Polską edycję Gs trophy i dzięki temu jechałem na światową edycję reprezentować Polskę.

Podobne eliminacje odbywały się na całym świecie. Z każdego kraju jechały 3 osoby i dziennikarz.

Bmw podstawiało tam ok 100 motocykli z dodatkami touratecha.


Byłem posiadaczem gs 800 i swój motocykl sprzedałem, a w 2012 odkupiłem z centrali BMW motocykl, na którym właśnie jeździłem na tej imprezie. Motocykl ma z tej imprezy tylko naklejki.


Motocykl ma sporo śladów terenowych, lecz jest w bardzo dobrym stanie. Serwisowany tak, aby w każdej chwili móc nim jechać na daleką wyprawę.


Modyfikacje motocykla: (ceny orientacyjne nowych części)


Wkłady w przednim zawieszeniu - bitubo z pełną regulacją - 4 tys. zł

Tylny amortyzator najwyższy model hyperpro z pełną regulacją - 4 tys. zł

Wzmocnienie górnego mocowania też jest oczywiście.

Tylny amortyzator posiada osłonę przed brudem - wunderlich - 430 zł

Amortyzator skrętu - chińczyk - 1 tys

Podwyższenie kierownicy - 200 zł

Dwa komplety kół - seryjne- stan jak nowe:) z oponami seryjnymi z 2012 roku:) z tarczami , z zabierakiem bez zębatki

Motocykl stoi na felgach excela- z tyłu 18 cali, felgi proste, - ok 5 tys. zł taki komplet kół z tarczami trzeba liczyć

3 Tarcze braking - jedna przednia tarcza i zacisk są obecnie zdjęty. Założenie to 15 minut pracy.

Napęd: mocniejszy DID złoty, zębatka tył supersprox 45 zębów (seria ma 42) przednia zębatka 15 zębów ( ze względu na 18 calowe koło z tyłu, nie jest to takie samo przełożenie co przy seryjnej 17 stce) Wokół komina fajne, na wyprawę lepiej 42 na tył dać.

Wydech- końcówka akrapovic - 3 tys zł.

Wydech od silnika do wydechu końcowego Remusa 2,5 tys zł - grubsza rura, mniejsza waga, brak katalizatora. Motocykl super brzmi. Można założyć db killer.

Lampa przednia led z homologacją 1 tys zł. (seryjną również mam)

Dodatkowe lampy endurotecha - 1,5 tys zł

Filtr powietrza KN

Dwie kanapy - seryjna z krowią łatą na końcu, oraz tzw komfortowa z motokanapy - 1 tys za dodatkową kanapę by wyszło.

Płyta pod silnik Karbonowa


Tzw pierdoły

Gniazdko zapalniczki w miejscu seryjnym na 2x usb

Osłony listki na dłonie - seryjne osłony dłoni posiadam

Stalowe tuleje w kołach - plus worek uszczelniaczy i łożysk

Klamka sprzęgła i hamulca tuningowe

Miarka oleju oraz chwytaki tylnej osi tuningowe- "kite - czerwone"


Touratecha:

Dźwignia zmiany biegów i hamulca

Plastikowe osłony ramy

Aluminiowe osłony przy piętach

Podnóżki

Mocowanie chłodnicy

Osłona łańcucha aluminiowa - obecnie zdjęta

Osłona aluminiowa przedniej zębatki - obecnie zdjęta

Składane lusterka

Poszerzenie stópki bocznej

neopren na lagach


Węże chłodnicy samco sport urban camo - 550 zł

Posiadam również seryjne wysokie gmole - nie pasują z wydechem remusa - jedno mocowanie do przyspawania. Ja ich nie potrzebowałem w związku z tym, że staram się nie wywracać :)

Obcięte plastikowy tył motocykla - tablica na custom mocowaniu, podświetlenie rejestracji jest, można tanio i łatwo wrócić do serii.

Przedni błotnik przemalowany na biało


Wygrałem tym motocyklem dwie imprezy Tukan w 2017 i 2018 roku. Po tych imprezach modyfikowałem zawieszenie.

Byłem tym motocyklem na wcześniej opisanej imprezie gs Trophy w 2012 roku, a poza tym Maroko, Rumunia, i cała nasza piękna Polska. Motocykl nigdy mnie nie zawiódł. Brak udział tylko w tych 3 imprezach/zawodach.


Z rzeczy naprawianych - tylną lampę wymieniałem, bo nagle przestała działać - nowa serwis

Zawory były sprawdzane, napinacz łańcucha rozrządu wymieniony, jeden mod przy dźwigni biegów - eliminuje ewentualną awarię.

Gumy od zabieraka też były nowe jakiś czas temu wkładane.

Sprzęgło było mniej więcej w połowie przebiegu wymieniane w aso - na gs trophy trochę je przypaliłem, i to było powodem.

Prawy włącznik zapłonu itd - nowy aso parę lat temu

Czujnik stopu nożnego-aso


Nie działa podgrzewanie 1 manetki, jeden migacz ma zbitą szybkę od 2012 roku, działa i tak przechodzi przeglądy itd:) Chłodnica ma 1 mocowanie pęknięte, jest szczelna dobrze tam siedzi, wiec nie widziałem sensu nigdy ingerencji. Skoro jest dobrze, to po co ruszać.

Abs jest na stałe odłączony- ale można go przywrócić.

Nowy akumulator.


W obecnej konfiguracji motocykl prowadzi się dużo lepiej niż seryjny, wręcz jest to przepaść.


Obecnie motocykl więcej stoi niż jezdzi, bo jest 1 z 5 jednośladów.


Przednie nowe, tylne 90%. Przednia opona 80% tylna do wymiany.


Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam.

 

24 kwietnia 2025 10:25

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

GS

Kolor

Biały

Rok produkcji

2012

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

35000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store