BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7

1 / 7

BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

GS

Rok produkcji

2005

Przebieg

64 000 km

Pojemność skokowa

1 170 cm3

Moc

101 KM

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kraj pochodzenia

Francja

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Kufer

Podgrzewane manetki

Opis

Na sprzedaż BMW R 1200 GS z końcówki 2005 roku. Motocykl sprowadzony do Polski z Francji w 2021 roku z przebiegiem 46000 km. Motocykl jest w ciągłym użytkowaniu, regularnie serwisowany. Na początku tego sezonu wymieniony został olej wraz z filtrem, nowy filtr powietrza K&N, sprawdzony poziom oleju w kardanie, sprawdzona synchronizacja. W zeszłym sezonie oprócz powyższego także wymiana oleju w kardanie, wymiana świec, sprawdzenie luzów zaworowych (były fabryczne), oraz założono nowy komplet opon Pirelli Scorpion Rally STR (świetnie spisują się na szutrach, ale też spokojnie można trzeć podnóżki na asfaltowych zakrętach).

Motocykl jest bardzo doposażony i ja osobiście nie spotkałem drugiego z tyloma akcesoryjnymi dodatkami, m.in.:

- w pełni regulowane zawieszenie OHLINS

- gmole

- osłony cylindrów Touratech

- osłony ramy Touratech

- osłony przepustnic Touratech

- osłona czujnika nóżki bocznej Touratech

- osłona czujnika hamulca Touratech

- dokładki handbarów Touratech

- daszek zegarów Touratech

- daszek reflektora Touratech

- dodatkowe oświetlenie xenonowe Touratech (w nocy daje rade, sprawdzone), wraz z osłonami Touratech

- obniżone podnóżki enduro Touratech

- osłony kolektorów wydechu

- przedłużenie osłony silnika Touratech

- osłona tylnego amortyzatora

- zdjęty „pampers” tylnego koła, zamiast tego dokładka Touratech wraz z przedłużeniem błotnika

- dokładka dziobu

- osłona chłodnicy oleju

- osłony ramy

- akcesoryjny wydech GPR z dwoma DB kilerami, świetnie brzmi i nie męczy w długiej trasie (oryginalny dorzucam)

- risery kierownicy

- poprzeczka kierownicy

- uchwyt na telefon

- regulowana szyba GIVI Airflow (robi robotę)

- zestaw kufrów BMW Vario (rozkładane, wraz z torbami)

- korek wlewu oleju na kluczyk

- linki w stalowym oplocie

- poszerzenie stopki bocznej

Oprócz powyższego to co dała fabryka:

- podgrzewane manetki

- regulowana wysokość siedziska (swoją drogą bardzo wygodnego i nie pijącego wody)

- felgi szprychowe

- ABS

GS z tymi dodatkami wyróżnia się w tłumie i pomimo wieku budzi zainteresowanie. Prowadzi się pewnie i prosto. Bez obaw można jechać w długą podróż. Motocykl użytkowałem głównie na długich trasach. Odwiedziłem nim bezawaryjnie między innymi Albanię i Rumunię, oraz wszystko co po drodze.

Sprzedaż ze względu na przesiadkę na generację nowszą, oczywiście GSa

 

21 listopada 2024 19:16

Informacje o sprzedającym

Tomek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Doruchów, ostrzeszowski, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store