1 / 7
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
GSRok produkcji
2005
Przebieg
64 000 km
Pojemność skokowa
1 170 cm3
Moc
101 KM
Rodzaj napędu
Wał kardanaRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
CzerwonyKraj pochodzenia
FrancjaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
Opis
Na sprzedaż BMW R 1200 GS z końcówki 2005 roku. Motocykl sprowadzony do Polski z Francji w 2021 roku z przebiegiem 46000 km. Motocykl jest w ciągłym użytkowaniu, regularnie serwisowany. Na początku tego sezonu wymieniony został olej wraz z filtrem, nowy filtr powietrza K&N, sprawdzony poziom oleju w kardanie, sprawdzona synchronizacja. W zeszłym sezonie oprócz powyższego także wymiana oleju w kardanie, wymiana świec, sprawdzenie luzów zaworowych (były fabryczne), oraz założono nowy komplet opon Pirelli Scorpion Rally STR (świetnie spisują się na szutrach, ale też spokojnie można trzeć podnóżki na asfaltowych zakrętach).
Motocykl jest bardzo doposażony i ja osobiście nie spotkałem drugiego z tyloma akcesoryjnymi dodatkami, m.in.:
- w pełni regulowane zawieszenie OHLINS
- gmole
- osłony cylindrów Touratech
- osłony ramy Touratech
- osłony przepustnic Touratech
- osłona czujnika nóżki bocznej Touratech
- osłona czujnika hamulca Touratech
- dokładki handbarów Touratech
- daszek zegarów Touratech
- daszek reflektora Touratech
- dodatkowe oświetlenie xenonowe Touratech (w nocy daje rade, sprawdzone), wraz z osłonami Touratech
- obniżone podnóżki enduro Touratech
- osłony kolektorów wydechu
- przedłużenie osłony silnika Touratech
- osłona tylnego amortyzatora
- zdjęty „pampers” tylnego koła, zamiast tego dokładka Touratech wraz z przedłużeniem błotnika
- dokładka dziobu
- osłona chłodnicy oleju
- osłony ramy
- akcesoryjny wydech GPR z dwoma DB kilerami, świetnie brzmi i nie męczy w długiej trasie (oryginalny dorzucam)
- risery kierownicy
- poprzeczka kierownicy
- uchwyt na telefon
- regulowana szyba GIVI Airflow (robi robotę)
- zestaw kufrów BMW Vario (rozkładane, wraz z torbami)
- korek wlewu oleju na kluczyk
- linki w stalowym oplocie
- poszerzenie stopki bocznej
Oprócz powyższego to co dała fabryka:
- podgrzewane manetki
- regulowana wysokość siedziska (swoją drogą bardzo wygodnego i nie pijącego wody)
- felgi szprychowe
- ABS
GS z tymi dodatkami wyróżnia się w tłumie i pomimo wieku budzi zainteresowanie. Prowadzi się pewnie i prosto. Bez obaw można jechać w długą podróż. Motocykl użytkowałem głównie na długich trasach. Odwiedziłem nim bezawaryjnie między innymi Albanię i Rumunię, oraz wszystko co po drodze.
Sprzedaż ze względu na przesiadkę na generację nowszą, oczywiście GSa
21 listopada 2024 19:16
Informacje o sprzedającym
Tomek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie