1 / 9
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
RRok produkcji
2023
Przebieg
12 200 km
Pojemność skokowa
999 cm3
Moc
210 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
SportowyKolor
CzarnyLeasing
TakRodzaj koloru
Metalik
Miesięczna rata
2386.93 PLN
Liczba pozostałych rat
39
Wartość wykupu
1220 PLN
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
Odstąpię leasing motocykla BMW M 1000R.
M R to drugi motocykl z serii M od BMW Motorrad. Bazuje na obecnych S 1000 R oraz S 1000 RR, a nazywa się M 1000 R (w skrócie M R). Został dostrojony do specyficznych wymagań super sportowego roadstera. Dynamika jazdy mówi sama za siebie zarówno na bocznych drogach, jak i na torze wyścigowym.
Przeznaczony dla tych, którzy czują pasję i nieustannie stawiają sobie nowe wyzwania.
-Silnik M RR ShiftCam, moc 154 kW (210 KM) przy 13 750 obr./min, a tym samym o 33 kW (45 KM)
więcej niż w S 1000 R. Maksymalny moment obrotowy 113 Nm przy 11 000 obr./min (S 1000 R: 114
Nm przy 9 250 obr./min).
- Krótsze przełożenie napędu końcowego (zębatka z 47 zębami zamiast 45).
- Krótsze przełożenia 4., 5. i 6. biegu.
- Zoptymalizowany układ dolotowy ze zmiennymi lejkami dolotowymi dla lepszej wymiany mieszanki
przy wysokich prędkościach obrotowych silnika.
- Tytanowy tylny tłumik.
- Łańcuch M Endurance.
Tryby jazdy „Rain”, „Road”, „Dynamic”, „Race” i „Race Pro 1-3”, a także najnowsza generacja
dynamicznej kontroli trakcji DTC i funkcja DTC wheelie z 6-osiową skrzynką czujników.
- Dostępne są teraz trzy mapy charakterystyki przepustnicy dla optymalnej reakcji. „Hamowanie
silnikiem” z potrójną regulacją momentu obrotowego silnika w trybie „Race Pro”.
Brake Slide Assist pomaga kierowcy podczas wejść w zakręty w poślizgu.
- Shift Assistant Pro do szybkiej zmiany biegów w górę i w dół bez użycia sprzęgła. Łatwa
odwracalność dźwigni zmiany biegów do użytku na torze wyścigowym.
- Launch Control dla idealnych startów w wyścigu i Pit Lane Limiter do precyzyjnego utrzymania
podanej prędkości w alei serwisowej.
- Hill Start Control Pro do wygodnego ruszania na pochyłościach.
Winglety M i deflektory wiatru: Hamuj później i przyspieszaj wcześniej, a także większa stabilność
przy dużych prędkościach dzięki aerodynamicznej sile docisku.
- Spojler silnika.
- Odwrócony widelec USD w wersji „All black” z regulowaną podstawą sprężyny w połączeniu ze standardowym DDC.
- Hamulce M trafiają w nakeda BMW Motorrad po raz pierwszy. M R oferuje maksymalną skuteczność
hamowania na drogach krajowych i torach wyścigowych.
- Koła M Carbon z paskami M i napisem M na obręczy: Wysokiej jakości zaawansowane
technologicznie komponenty zapewniają maksymalną wydajność – część pakietu M Competition.
- Dźwignia hamulca i sprzęgła M.
- Regulowany amortyzator skrętu.
- Frezowana półka kierownicy.
- W porównaniu do S 1000 R, szersza rurowa kierownica z wytrawionym laserowo napisem „BMW M 1000 R”.
- Lusterka w końcówkach kierownicy.
- Główny reflektor z podświetlanym logo M.
- Mały uchwyt na tablicę rejestracyjną.
- Zestaw wskaźników z dużym, doskonale czytelnym 6,5-calowym wyświetlaczem TFT, animacją
startową z logo M i interfejsem OBD dla M GPS Datalogger i M GPS Laptrigger, z których można
korzystać za pomocą kodu aktywacyjnego.
- Obrotomierz (czerwony obszar) wyświetlany w nowym designie.
- Lekki akumulator M, tylne gniazdo ładowania USB, w pełni oświetlenie LED, elektroniczny
tempomat i podgrzewane manetki.
Do motocykla dokładam komplet nowych opon.
Wpłacona opłata wstępna 10 000,00zł + 20 raty po 2 439,40zł
Zostało do spłaty 39 rat po 2 386,93zł +wartość końcowa 1 220,00zł
Leasing w PKO Leasing.
Podane ceny są cenami brutto.
Odstępne 10000,00zł
18 listopada 2024 8:51
Informacje o sprzedającym
Anonymous
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie