BMW R - 1
BMW R - 2
BMW R - 3
BMW R - 4
BMW R - 5
BMW R - 6
BMW R - 7
BMW R - 8
BMW R - 9
BMW R - 10
BMW R - 11
BMW R - 12
BMW R - 13
BMW R - 14
BMW R - 15
BMW R - 16
BMW R - 17
BMW R - 18
BMW R - 19
BMW R - 20
BMW R - 21
BMW R - 22
BMW R - 23
BMW R - 24

1 / 24

BMW R - 1
BMW R - 2
BMW R - 3
BMW R - 4
BMW R - 5
BMW R - 6
BMW R - 7
BMW R - 8
BMW R - 9
BMW R - 10
BMW R - 11
BMW R - 12
BMW R - 13
BMW R - 14
BMW R - 15
BMW R - 16
BMW R - 17
BMW R - 18
BMW R - 19
BMW R - 20
BMW R - 21
BMW R - 22
BMW R - 23
BMW R - 24

20 września 2024 16:36

ID: 6126297284

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

R

Rok produkcji

1976

Przebieg

74 000 km

Pojemność skokowa

892 cm3

Moc

67 KM

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Kufer

Opis

Mam na sprzedaż motocykl BMW R90 S z 1976 roku.

Długo szukałem odpowiedniego egzemplarza. Albo były odrestaurowane i wyglądały jak z salonu ale kosztowały już ok 20 000 €. Za 7-10 000 były już do solidnej rekonstrukcji.


Kupiony bezpośrednio od właściciela z Niemiec. Motocykl sprowadzono dla mnie w maju 2022 roku.

Znany w Warszawie, ceniony niemiecki mechanik Christian, posiadający warsztat na ul Tunelowej kupił i zaopiniował ten motocykl dla mnie. Serwisuje, naprawia i przebudowuje stare motocykle. Prowadził też wszystkie dotychczasowe serwisy. Ostatni serwis w czerwcu 2024 roku obejmował:

* wymianę oleju silnikowego wraz z filtrem

* wymianę simmeringów widelca plus olej

* wymianę sprężyn w widelcu na twardsze (polepszyło się prowadzenie motocykla zdecydowanie, stare były ciut za miękkie)

* wymiana dętek w obu kołach na solidniejsze

* centrowanie i wyważenie obu kół

* synchronizacja gaźników

* regulacja zaworów

* regulacja zapłonu (motocykl jeździ na benzynie 98 (E5)


Motocykl ma te same numery na ramie i bloku silnika. Według zapewnień poprzedniego właściciela i po oględzinach mojego mechanika motocykl jest bezwypadkowy. Malowanie również oryginalne. Jak na 48 letni motocykl prezentuje się bardzo dobrze i tak też jeździ. Starter jest elektryczny ale smaczku dodaje kopniak i odpala bez problemu. Na zdjęciach nie ma kufrów. Ale są oryginalne Kettlera z kluczykiem. Szyba MRA do tego modelu.

Są nowe opony Metzeler'a z bieżnikiem "z epoki" widoczne na zdjęciach.


Świetna maszyna, to przecież sportowy motocykl z tamtych lat. Dwa pierwsze miejsca w słynnych zawodach AMA Superbike w Daytona International Speedway w 1976. Pierwszy seryjnie produkowany europejski motocykl, który "bujnął się" 200 km/h.


Chętnie udzielę odpowiedzi na pytania. Nie interesuje mnie zamiana. Ci co znają i szukają tego modelu nie będą rozczarowani.

Kolor dark-smoke. Daytona orange jest popularniejszy ale ja wolałem ten mniej krzykliwy :)

Cena do negocjacji.


Motocykl do obejrzenia w Jack's Motorcykle w Warszawie ul. KOR 39

Pojawił się również w Motowizji odc 455

https://www.youtube.com/results?search_query=motowizja+455

 

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Ochota

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store