BMW RT - 1
BMW RT - 2
BMW RT - 3
BMW RT - 4
BMW RT - 5
BMW RT - 6
BMW RT - 7
BMW RT - 8
BMW RT - 9
BMW RT - 10
BMW RT - 11
BMW RT - 12
BMW RT - 13
BMW RT - 14
BMW RT - 15
BMW RT - 16
BMW RT - 17
BMW RT - 18

1 / 18

BMW RT - 1
BMW RT - 2
BMW RT - 3
BMW RT - 4
BMW RT - 5
BMW RT - 6
BMW RT - 7
BMW RT - 8
BMW RT - 9
BMW RT - 10
BMW RT - 11
BMW RT - 12
BMW RT - 13
BMW RT - 14
BMW RT - 15
BMW RT - 16
BMW RT - 17
BMW RT - 18

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

RT

Rok produkcji

2014

Przebieg

108 501 km

Pojemność skokowa

1 200 cm3

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Rodzaj koloru

Matowy

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Alarm

Kufer

Podgrzewane manetki

Radio

Immobilizer

Opis

Witam wszystkich...

Nie będę pisał, że z bólem serca go wystawiam - ponieważ trzeba zmienić na nowy.

Ale fakt - na pewno z łezką w oku będę zerkać jak już będzie odjeżdżać z nowym nabywcą.


Jest to mój pierwszy motocykl w życiu.

Takiego chciałem - takiego wymarzyłem ( chodzi o markę i model )


Powód sprzedaży ?

Gdy kupiłem go 20 lipca 2023 - miał przejechane niecałe 63 tyś km - dzisiaj ma ponad 108000.

I to jest jedyny powód dlaczego Go sprzedaje - ponieważ w takim tempie Go zajeżdżę ! :)

Zamówiłem nowego RT :))))))


Kilka słów o egzemplarzu , który sprzedaje...

Jest to jedyny z tego co mi wiadomo RT w takim kolorze w Polsce.

Został całkowicie oklejony folią przez profesjonalną firmę detailing'ową - z palety barw BMW ( aut osobowych ).

Kolor jest ciężki do określenia - gdy jest słonecznie - jest perłowy, gdy jest "szarówka" ewidentnie widać, że to mat.

Dlatego też ciężko jest go określić.

Co do samego koloru to chyba tyle :)

Na żywo jest OSZAŁAMIAJĄCY.

Kolejną zmianą wizualną i jednocześnie poprawiającą widoczność jest dodatkowe oświetlenie:

- halogeny ( szperacze doświetlające boki drogi - oddzielny włącznik )

- halogeny ( tzw długie połączone razem z długimi światłami w lampie zespolonej )

- kierunkowskazy - ringi - znaczek BMW - który jest jednocześnie światłem obrysowym i kierunkowskazem.

- w całej lampie została zmieniona instalacja pod zamontowanie wysokiej jakości żarówek LED - co razem połączone z halogenami - daję świetną widoczność .

Całe oświetlenie jest w identycznej barwie białej - jest spójne.

Instalacja oświetlenia została tak przeprojektowana by nie obciążać STATORA - który w tym modelu psuje się nagminnie...

Wiem co mówię - bo padł mi po miesiącu używania.

Został naprawiony ( jednocześnie poprawiona została fabryka ) i teraz jest z nim święty spokój.

Luzy zaworowe itp rzeczy przy praktycznie doszczętnej rozbiórce motocykla do naprawy statora - zostały sprawdzone - i nie ma potrzeby NICZEGO W NIM NAPRAWIAĆ.

Motocykl pochodzi z polskiego salonu i jestem jego drugim właścicielem.

Wszystkie dokumenty z ASO przekaże dla kupującego.


Ma zmienione , dołożone :

- dwie kanapy + oparcie na kufrze - zmiana poszycia, dołożony żel przez firmę MW MOTO

- wstawiona została największa możliwie szyba WUNDERLICH - oryginalną oddaję również

- ładowarka usb w lewym schowku z wyłącznikiem

- CAR PLAY - wodoodporny z regulacją wysokości - dorzucam również oryginalny uchwyt + nawigację BMW NAVIGATOR VI


Co do warunków jezdnych - 3 tyś temu założony nowy komplet opon Michelin Road 6 GT - więc są jak nowe.


Motocykl posiada trzy mankamenty widoczne na ostatnich trzech zdjęciach (w kolejności)

- mała ryska ( niebieska ) na lewej stronie kufra centralnego- trzeba się dobrze przyjrzeć.

- pęknięty lewy kierunkowskaz ( w deszczowe dni nie paruje - więc to tylko wada wizualna, którą ciężko dostrzec )

- zadrapanie lewego kufra bocznego ( można to przepolerować ) i nie będzie prawie widać ,ale wolę pokazać jak to wygląda by każdy wiedział z czym jest problem.

Zadrapanie powstało od montażu kijka do kamery.


Motocykl jest wolny od jakichkolwiek wad , wszystko działa jak należy, od ABS'u po zawieszenie.

Jedyne nad czym przyszły właściciel będzie mógł pomyśleć za 2-3 tyś km to zmiana płynu hamulcowego.

Serwis olejowy ( silnik i kardan ) 3 tyś temu.


Wymieniane wszystko to co należało zmienić w kwestii rzeczy eksploatacyjnych.


Komarek posiada WSZYSTKO, prócz oryginalnego radia - które mamy na ten moment w Car Play'u.


Kwota do negocjacji - ale rozsądnej.

Pozdrawiam serdecznie LwG !

 

3 listopada 2024 21:17

Informacje o sprzedającym

Norbert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Ełk, ełcki, Warmińsko-mazurskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store