1 / 5
Szczegóły
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Opis
Nie chcesz jeździć na tym samym motocyklu, który widzisz wszędzie? Dzięki Brixton Cromwell 1200 możesz jeździć w oldschoolowym stylu w sposób, który jest całkowicie Twój. Ponieważ jest to motocykl, który wprowadza jedną z najbardziej obiecujących marek motocyklowych na arenę wagi ciężkiej. A my nie mamy zamiaru cicho stąpać po ziemi.
Bez dbałości o reputację, Cromwell 1200 oferuje odjazdowe osiągi, które pozwalają mu konkurować z najlepszymi w swojej klasie, a nawet więcej. Nie daj się zwieść tym klasycznym liniom i funkcjom. Może i jest piękny, ale Cromwell to także brutal.
Pojemność skokowa 1222 cm3. Chłodzony wodą rzędowy dwucylindrowiec wytwarza 83 KM przy 6550 obr/min i potężny moment obrotowy 108 Nm dostępny już przy 3100 obr/min.
W 8-zaworowym silniku pracują tłoki Mahle, a w 6-biegowej skrzyni biegów sprzęgło antyhoppingowe FCC. A to, co wychodzi na koniec, to czysta przyjemność z jazdy i bogaty dźwięk dzięki przesunięciu sworznia korbowego o 270°.
Dwururowy układ wydechowy jest wykonany w całości ze stali nierdzewnej i biegnie prosto do tyłu - wygląda dobrze, brzmi jeszcze lepiej. Lakierowany na czarno.
Inżynierowie japońskiego specjalisty w dziedzinie zawieszenia, firmy KYB/Kayaba, dostroili amortyzatory Cromwella dokładnie tak, aby uzyskać najlepszy punkt pomiędzy komfortem a sportowym charakterem. Chroniony przez klasyczne miechy, widelec teleskopowy o skoku 120 mm i średnicy kłonicy 41 mm działa z przodu, zapewniając precyzyjną reakcję. Z tyłu napięcie wstępne sprężyny jest regulowane, a amortyzatory stereo mają skok 87 mm.
Światła do jazdy dziennej, reflektory, światła tylne i kierunkowskazy: dzięki wyposażeniu LED dookoła, Cromwell jest w pełni nowoczesny, nie zapominając o niepowtarzalnym uroku klasycznych form.
Motocykl, który nie uznaje kompromisów, potrzebuje również bezkompromisowej przyczepności. Żaden Brixton nie ma gorszej gumy, podobnie jak Cromwell. Zamontowano tu opony Pirelli Phantom Sportscomp, a opcjonalnie można zamontować szersze opony - 110/80-18 z przodu i 160/60-17 z tyłu.
Dwukanałowy ABS Bosch w wersji 9.1 został idealnie dopasowany do Cromwella 1200. Dzięki niewielkiej wadze 640 gramów nie jest zauważalny podczas jazdy, ale w trudnych sytuacjach cieszy się, że go masz. Odłączana kontrola trakcji zapewnia również bezpieczeństwo podczas gwałtownego przyspieszania.
Brixton Cromwell 1200 może również wygodnie podróżować. Zarówno na autostradach, jak i na długich odcinkach lokalnych, standardowy tempomat można wygodnie obsługiwać za pomocą jednego przycisku na lewym końcu kierownicy.
Eco i Sport: W obu trybach jazdy dostępna jest taka sama pełna moc i moment obrotowy. W trybie Sport przepustnice otwierają się jednak szybciej, dając silnikowi bardziej bezpośrednie i agresywne wyczucie na przepustnicy.
Z przodu hamują dwa dwutłoczkowe zaciski pływające Nissin na dwóch tarczach hamulcowych o średnicy 310 mm. Z tyłu, dwutłoczkowy pływający zacisk Nissin pracuje na tarczy hamulcowej o średnicy 260 mm. Z przodu i z tyłu układ ABS Bosch w wersji 9.1 zapobiega blokowaniu kół.
Wszystkie istotne dane są uporządkowane na klasycznym okrągłym wyświetlaczu TFT. W trybie ECO dominuje wskaźnik prędkości, w trybie sportowym obrotomierz. Praktyczny szczegół: dyskretny port USB z boku.
11 listopada 2024 17:34
Informacje o sprzedającym
4CV Mobile Sp. z o.o. Sp. K.
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie