1 / 10
Szczegóły
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Opis
Zasięg niezniszczalnego dwucylindrowego silnika rzędowego Brixton został znacznie rozszerzony dzięki Crossfire 500 XC. Dłuższy skok zawieszenia, 19-calowe przednie koło, wyższa kierownica i opony Pirelli Scorpion Rally STR zapewniają Crossfire 500 rezerwy potrzebne do utrzymania się w terenie. A jest tego znacznie więcej: osłona podsilnikowa, gmole i osłona chłodnicy są już standardowo montowane w modelu XC, podobnie jak nowe obręcze z poprzecznymi szprychami, płaskie siedzenie, czarne nakładki na zbiornik paliwa i podniesiony błotnik.
Zaskakujący efekt uboczny nowej geometrii: prawdopodobnie najlepsze prowadzenie Crossfire również na asfalcie. Nowy Brixton Crossfire 500 XC to klasa średnia w najlepszej formie.
Crossfire 500 XC jest również wyposażony w niezniszczalny dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności skokowej 486 cm3, mocy 35 kW (47,6 KM) i momencie obrotowym 43 Nm. W segmencie A2 przesuwa granicę prawnie dozwolonego spektrum mocy, a jednocześnie miękko i pewnie trzyma się w dolnym zakresie obrotów - idealny do jazdy w terenie.
Regulowane elementy zawieszenia pochodzą od Kayaba/KYB i przy 150 mm skoku z przodu i 130 mm z tyłu mają wystarczające rezerwy na boczne drogi i lżejszy teren. Widelec upside-down jest regulowany w zakresie kompresji, a centralny amortyzator w zakresie napięcia wstępnego sprężyny i odbicia. Jednak połączenie zawieszenia i wymiarów kół przenosi XC na nowy poziom prowadzenia również na asfalcie.
Płyta podsilnikowa chroni również silnik przed silnymi uderzeniami, a dzięki osłonie chłodnicy i osłonie reflektorów XC jest również fabrycznie przygotowany na uderzenia kamieni.
Hydraulicznie uruchamiany hamulec J.Juan jest szczególnie dobrze dopasowany do geometrii wyższego Crossfire 500 XC, a jego mocne strony są szczególnie zauważalne podczas hamowania i skręcania w zakrętach. Z przyjemnie miękkim początkowym punktem nacisku i liniowym opóźnieniem, radialny 4-tłoczkowy zacisk działa na tarczy hamulcowej 320 mm z przodu i 2-tłoczkowy zacisk na tarczy 240 mm z tyłu.
Dzięki dużemu 19-calowemu przedniemu kołu i 17-calowemu tylnemu, Crossfire 500 XC ma wymiary terenowe. W połączeniu z dłuższym skokiem zawieszenia daje to znaczny prześwit - ważny podczas jazdy w terenie, ale także zauważalny na asfalcie dzięki większemu prześwitowi pod kątem pochylenia. Ponadto nakładki na zbiornik zapewniają lepsze przyleganie kolan i większą kontrolę.
Głęboki, bogaty dźwięk wydechu, któremu nie dorówna żaden inny silnik w tej klasie pojemności skokowej. Układ wydechowy Crossfire'a wykonany jest w całości ze stali nierdzewnej. Płaski tłumik przedni i szczotkowany stożkowo-owalny tłumik tylny to prawdziwa uczta dla oczu.
Wyświetlacz LCD zapewnia wyraźne i dobrze widoczne wszystkie istotne informacje na klasycznym okrągłym wyświetlaczu: Prędkościomierz, wskaźnik obrotów i biegu, licznik kilometrów, wskaźnik paliwa, świateł drogowych i kierunkowskazów, zegar, kontrolka naładowania akumulatora, kontrolka ABS, kontrolka ciśnienia oleju i temperatury płynu chłodzącego.
Światła do jazdy dziennej, światła drogowe i dyskretne kierunkowskazy - XC jest wyposażony w pełny system oświetlenia LED zapewniający dobrą widoczność i optymalne oświetlenie drogi nawet w słabych warunkach oświetleniowych.
Ważący zaledwie 640 gramów dwukanałowy ABS firmy Bosch w wersji 9.1 zapewnia bezpieczne hamowanie w niebezpiecznych sytuacjach. Środek masy, obwód toczenia i kilka innych parametrów zostało uwzględnionych przez firmę Bosch we współpracy z Brixton Motorcycles podczas kalibracji Crossfire 500 XC.
17 listopada 2024 19:28
Informacje o sprzedającym
4CV Mobile Sp. z o.o. Sp. K.
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie