Brixton Crossfire - 1
Brixton Crossfire - 2
Brixton Crossfire - 3
Brixton Crossfire - 4
Brixton Crossfire - 5
Brixton Crossfire - 6
Brixton Crossfire - 7
Brixton Crossfire - 8
Brixton Crossfire - 9
Brixton Crossfire - 10

1 / 10

Brixton Crossfire - 1
Brixton Crossfire - 2
Brixton Crossfire - 3
Brixton Crossfire - 4
Brixton Crossfire - 5
Brixton Crossfire - 6
Brixton Crossfire - 7
Brixton Crossfire - 8
Brixton Crossfire - 9
Brixton Crossfire - 10

Szczegóły

Marka pojazdu

Brixton

Model pojazdu

Crossfire

Rok produkcji

2022

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

486 cm3

Moc

48 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Kolor

Złoty

Rodzaj koloru

Matowy

Gwarancja dealerska (w cenie)

24 miesięcy

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Opis

Zasięg niezniszczalnego dwucylindrowego silnika rzędowego Brixton został znacznie rozszerzony dzięki Crossfire 500 XC. Dłuższy skok zawieszenia, 19-calowe przednie koło, wyższa kierownica i opony Pirelli Scorpion Rally STR zapewniają Crossfire 500 rezerwy potrzebne do utrzymania się w terenie. A jest tego znacznie więcej: osłona podsilnikowa, gmole i osłona chłodnicy są już standardowo montowane w modelu XC, podobnie jak nowe obręcze z poprzecznymi szprychami, płaskie siedzenie, czarne nakładki na zbiornik paliwa i podniesiony błotnik.


Zaskakujący efekt uboczny nowej geometrii: prawdopodobnie najlepsze prowadzenie Crossfire również na asfalcie. Nowy Brixton Crossfire 500 XC to klasa średnia w najlepszej formie.


Crossfire 500 XC jest również wyposażony w niezniszczalny dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności skokowej 486 cm3, mocy 35 kW (47,6 KM) i momencie obrotowym 43 Nm. W segmencie A2 przesuwa granicę prawnie dozwolonego spektrum mocy, a jednocześnie miękko i pewnie trzyma się w dolnym zakresie obrotów - idealny do jazdy w terenie.


Regulowane elementy zawieszenia pochodzą od Kayaba/KYB i przy 150 mm skoku z przodu i 130 mm z tyłu mają wystarczające rezerwy na boczne drogi i lżejszy teren. Widelec upside-down jest regulowany w zakresie kompresji, a centralny amortyzator w zakresie napięcia wstępnego sprężyny i odbicia. Jednak połączenie zawieszenia i wymiarów kół przenosi XC na nowy poziom prowadzenia również na asfalcie.


Płyta podsilnikowa chroni również silnik przed silnymi uderzeniami, a dzięki osłonie chłodnicy i osłonie reflektorów XC jest również fabrycznie przygotowany na uderzenia kamieni.


Hydraulicznie uruchamiany hamulec J.Juan jest szczególnie dobrze dopasowany do geometrii wyższego Crossfire 500 XC, a jego mocne strony są szczególnie zauważalne podczas hamowania i skręcania w zakrętach. Z przyjemnie miękkim początkowym punktem nacisku i liniowym opóźnieniem, radialny 4-tłoczkowy zacisk działa na tarczy hamulcowej 320 mm z przodu i 2-tłoczkowy zacisk na tarczy 240 mm z tyłu.


Dzięki dużemu 19-calowemu przedniemu kołu i 17-calowemu tylnemu, Crossfire 500 XC ma wymiary terenowe. W połączeniu z dłuższym skokiem zawieszenia daje to znaczny prześwit - ważny podczas jazdy w terenie, ale także zauważalny na asfalcie dzięki większemu prześwitowi pod kątem pochylenia. Ponadto nakładki na zbiornik zapewniają lepsze przyleganie kolan i większą kontrolę.


Głęboki, bogaty dźwięk wydechu, któremu nie dorówna żaden inny silnik w tej klasie pojemności skokowej. Układ wydechowy Crossfire'a wykonany jest w całości ze stali nierdzewnej. Płaski tłumik przedni i szczotkowany stożkowo-owalny tłumik tylny to prawdziwa uczta dla oczu.


Wyświetlacz LCD zapewnia wyraźne i dobrze widoczne wszystkie istotne informacje na klasycznym okrągłym wyświetlaczu: Prędkościomierz, wskaźnik obrotów i biegu, licznik kilometrów, wskaźnik paliwa, świateł drogowych i kierunkowskazów, zegar, kontrolka naładowania akumulatora, kontrolka ABS, kontrolka ciśnienia oleju i temperatury płynu chłodzącego.


Światła do jazdy dziennej, światła drogowe i dyskretne kierunkowskazy - XC jest wyposażony w pełny system oświetlenia LED zapewniający dobrą widoczność i optymalne oświetlenie drogi nawet w słabych warunkach oświetleniowych.


Ważący zaledwie 640 gramów dwukanałowy ABS firmy Bosch w wersji 9.1 zapewnia bezpieczne hamowanie w niebezpiecznych sytuacjach. Środek masy, obwód toczenia i kilka innych parametrów zostało uwzględnionych przez firmę Bosch we współpracy z Brixton Motorcycles podczas kalibracji Crossfire 500 XC.

 

17 listopada 2024 19:28

Informacje o sprzedającym

4CV Mobile Sp. z o.o. Sp. K.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (19) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store