1 / 26
Najważniejsze
Przebieg
2 020 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Quad
Pojemność skokowa
1 000 cm3
Moc
131 KM
Opis
Can-Am Maverick MAX X rs 1000R TURBO wykorzystuje wiodący w branży turbodoładowany silnik Rotax® V-Twin o mocy 131 KM, większy rozstaw osi MAX i tylne zawieszenie TTA o skoku zawieszenia wynoszącym 16 cali (40,6 cm). Pakiet obejmuje regulowane amortyzatory FOX† HPGTM typu piggyback i wszystkie ulepszenia pakietu X (DPS, Visco-Lok QE, grafika itp.), a także podwójny wydech Yoshimura. Wersja MAX jest pokryta wysokiej jakości lakierem Carbon Black i lakierem Can-Am Red.
Turbodoładowany silnik Rotax 1000R V-Twin o mocy 131 KM i konstrukcja o wysokim przepływie: pierwsza w branży montowana fabrycznie turbosprężarka, której moc została zwiększona do 131 KM, zapewnia Maverickowi MAX X rs 1000R TURBO doskonałą moc i moment obrotowy. Większe osiągi wynikają z większych wtryskiwaczy, zwiększenia ciśnienia doładowania i ponownej kalibracji przekładni CVT.
Wydech Yoshimura: wsuwany wydech Yoshimura jest o 33% lżejszy od standardowego tłumika Maverick MAX, wytwarza gardłowy dźwięk i poprawia dopasowanie i wykończenie pojazdu.
Dynamiczne wspomaganie układu kierowniczego Tri-Mode (DPS): System Tri-Mode DPS oferuje trzy tryby (MIN, MED i MAX), dzięki którym kierowcy mogą wybrać żądaną ilość wspomagania kierowania dostosowaną do terenu i warunków. Zapewnia mniejsze wspomaganie przy dużej prędkości i większe wspomaganie przy niskiej prędkości.
Visco-Lok QE: Wszystkie modele wyposażone w DPS są wyposażone w kalibrację Visco-Lok QE, która zapewnia jeszcze szybsze włączanie przedniego mechanizmu różnicowego. Można zablokować do 100% bez ogranicznika obrotów i prędkości. Ten mechanizm różnicowy, w przeciwieństwie do mechanizmów różnicowych niektórych konkurentów, nie posiada ogranicznika prędkości ani obrotów.
Tył TTA z wysokowydajnymi tylnymi amortyzatorami typu piggyback FOX 2.5 PODIUM RC2: Maverick X rs TURBO jest wyposażony w amortyzatory typu piggyback FOX 2.5 Podium RC2. Amortyzatory zapewniają skok o wartości 16 cali (40,6 cm). Amortyzatory mają regulację kompresji o podwójnej prędkości (DSC), odbicia i sprężyny o podwójnej prędkości z nieskończonymi opcjami napięcia wstępnego. Obejmują one również sterowanie od dołu i krzyżowanie sprężyn.
Przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami typu A i przednimi amortyzatorami FOX 2.5 PODIUM RC2 typu piggyback: Przednie amortyzatory mają wał 5/8 cala (1,6 cm), aluminiowy korpus 2,5 cala (6,4 cm) i aluminiowy zbiornik 2 cali (5,1 cm) . Oferują również regulowane napięcie wstępne sprężyny o podwójnej wartości i skok 15 cali (38,1 cm). Regulacja kompresji Dual Speed (DSC) i regulator odbicia pozwalają na niestandardowe ustawienia.
14-calowe aluminiowe felgi typu beadlock zostały zaprojektowane tak, aby były lżejsze i zapewniały niską masę nieresorowaną. Mechaniczny system mocowania stopki sprawia, że oderwanie się stopki opony od koła podczas gwałtownego przyspieszania lub pokonywania zakrętów jest prawie niemożliwe. Duże 28-calowe, 6-warstwowe opony z solidnymi występami i bezkierunkowym wzorem bieżnika zapewniają płynniejszą jazdę po różnych nawierzchniach.
Hydrauliczne hamulce tarczowe: Maverick X rs jest wyposażony w hamulce tarczowe o średnicy 220 mm z zaciskami dwutłoczkowymi o średnicy 32 mm z przodu oraz zaciski jednotłoczkowe o średnicy 214 mm i 32 mm z tyłu, zapewniające doskonałą siłę hamowania.
Zderzaki przednie i tylne: Lekki, aluminiowy zderzak przedni w stylu pre-runner zapewnia ochronę i styl. MAX X rs TURBO ma również atrakcyjny tylny zderzak, który zapewnia dodatkowy pancerz.
Błotniki: Przykręcane błotniki, wystające ze wnęk na błotniki, zostały zaprojektowane tak, aby zapewniać pasażerom zwiększoną ochronę przed błotem, wodą i zanieczyszczeniami ze szlaku.
Wskaźnik analogowo-cyfrowy i niestandardowa kierownica: Wskaźnik wyposażony jest w najnowocześniejsze oprzyrządowanie z analogowym obrotomierzem i prędkościomierzem w połączeniu z zaawansowanym cyfrowym centrum informacyjnym. Wskaźnik analogowo-cyfrowy, obejmujący prędkościomierz, licznik przebiegu, zegar, licznik przebiegu dziennego i inne, jest zamontowany na kolumnie kierownicy, dzięki czemu dostosowuje się do kierownicy i pozostaje w polu widzenia kierowcy. Ponadto trójramienna kierownica jest wyposażona w formowane uchwyty i element centralny ze szczotkowanego aluminium, co dodaje jej wyczynowego stylu.
Pakiet X Tapicerka siedzeń z 4-punktowym systemem pasów: Can-Am Maverick MAX X rs TURBO 2016 jest również wyposażony w standardowy 4-punktowy system pasów, który obejmuje drążek uprzęży i 4-punktowe pasy bezpieczeństwa.
Ekskluzywna kolorystyka i komponenty pakietu X: Can-Am Maverick MAX X rs TURBO 2016 jest ozdobiony najwyższej jakości lakierem Carbon Black i lakierem Can-Am Red. Maverick X rs 1000R TURBO z pakietu X ma grafikę inspirowaną zespołem Can-Am X, dopasowane kolorystycznie siedzenia z pakietu X z niestandardowymi przeszyciami i logo X, a także kolorowe akcenty na zawieszeniu, kołach i klatce typu beadlock.
Więcej informacji
15 grudnia 2024 18:56
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Can-Am
Model pojazdu
Maverick
Kolor
Pomarańczowy
Rok produkcji
2016
Typ Silnika
Czterosuwowy
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
MOTOHOUSE
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2008
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10 - 17
wtorek
10 - 17
środa
10 - 17
czwartek
10 - 17
piątek
10 - 17
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte