CFMoto SR - 1
CFMoto SR - 2
CFMoto SR - 3
CFMoto SR - 4
CFMoto SR - 5
CFMoto SR - 6
CFMoto SR - 7
CFMoto SR - 8
CFMoto SR - 9
CFMoto SR - 10
CFMoto SR - 11
CFMoto SR - 12
CFMoto SR - 13
CFMoto SR - 14
CFMoto SR - 15
CFMoto SR - 16
CFMoto SR - 17
CFMoto SR - 18

1 / 18

CFMoto SR - 1
CFMoto SR - 2
CFMoto SR - 3
CFMoto SR - 4
CFMoto SR - 5
CFMoto SR - 6
CFMoto SR - 7
CFMoto SR - 8
CFMoto SR - 9
CFMoto SR - 10
CFMoto SR - 11
CFMoto SR - 12
CFMoto SR - 13
CFMoto SR - 14
CFMoto SR - 15
CFMoto SR - 16
CFMoto SR - 17
CFMoto SR - 18

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

675 cm3

Moc

95 KM

Opis

Jako autoryzowany dealer marki CF-Moto,Husqvarna,Husqvarna,BRP mamy ogromną przyjemność zaoferować Państwu motocykl

CFMOTO 675SR-R Model 2025/Produkcja 2024


Sportowo-wyścigowy motocykl zapewniający czystą przyjemność z jazdy, napędzany mocnym trzycylindrowym silnikiem zapewniającym ekscytującą jazdę.


-Prędkość maksymalna-220km/h

-Przyspieszenie 0-100km/h-3,6 sekundy

-Masa na sucho-175 kg

-Moc-95kM

-Wyświetlacz Temperatury Opon !!!





CFMOTO 675SR-R: motocykl sportowy na drogę i na co dzień


CFMOTO 675SR-R został zaprojektowany jako motocykl sportowy, ale jednocześnie oferuje wygodę i funkcjonalność, aby towarzyszyć Ci w codziennych podróżach. Dzięki zaawansowanej technologii i wysokiej jakości wyposażeniu motocykl ten nadaje się zarówno do sportowej jazdy pełnej adrenaliny, jak i do praktycznego codziennego użytku.

Nowoczesna technologia i kompletne wyposażenie


Solidna rama i lekka konstrukcja

.


Zaawansowana wydajność silnika


CFMOTO 675SR-R: Potężna wydajność i innowacyjny design


CFMOTO 675SR-R na nowo definiuje serię motocykli, która rozpoczęła się od popularnego modelu 450SR. Motocykl jest wyposażony w trzycylindrowy silnik o pojemności 675 cm3, opracowany przez samą firmę CFMOTO, a ważąc zaledwie 54 kg, jest jednym z najlżejszych w swojej klasie. Dzięki imponującej mocy wyjściowej prawie 100 KM przy 11 000 obr./min i parze 70 Nm przy 8250 obr./min, 675SR-R oferuje doskonałą wydajność zarówno podczas codziennej jazdy, jak i podczas wycieczek sportowych.


CFMoto uważa, że ​​jego trzycylindrowy silnik jest o około 10% lżejszy od konkurencyjnych konstrukcji, przy łącznej masie wynoszącej zaledwie 54 kg dla silnika i skrzyni biegów. 2025 CFMoto 675SR-R


CFMOTO 675SR-R oferuje innowacje techniczne, które wyróżniają go na tle innych silników 675. Silnik ma średnicę cylindra 72 mm i skok 55,2 mm, w połączeniu z podwójnymi wałkami rozrządu w głowicy i kutymi tłokami. Dzięki temu możliwa jest maksymalna prędkość 12 300 obr./min i prędkość maksymalna ponad 220 km/h. Silnik jest wyposażony w QuickShifter i Traction Control, które są zdejmowane i regulowane na 2 poziomach, co zapewnia optymalną kontrolę.

Zawieszenie i układ hamulcowy


Zawieszenie KYB o skoku 130 mm jest w pełni regulowane, co pozwala dostosować motocykl do stylu jazdy. Motocykl jest wyposażony w 300-milimetrowe hamulce tarczowe z 4 tłokami z przodu i 240 mm z tyłu, które zapewniają mocne i niezawodne hamowanie. Opony CST S3 (120/70 R17 z przodu, 180/55 R17 z tyłu) zapewniają doskonałą przyczepność i stabilność, idealne zarówno do jazdy sportowej, jak i codziennej


Podobnie jak w innych modelach CFMoto, hamulce pochodzą od spółki zależnej Brembo, J.Juan, z radialnymi czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu.

Oczywiście jest też system zapobiegający blokowaniu kół, a chociaż CFMoto nie ujawniło jeszcze wszystkich szczegółów pakietu elektronicznego, ponieważ model 800NK firmy ma ABS na zakrętach, model 675SR-R może otrzymać podobną konfigurację na rynek europejski. Hamulce te są chłodzone osłonami w stylu MotoGP, które zakrywają dolną część tarcz i doprowadzają powietrze do przednich zacisków. W przypadku wersji motocykla przeznaczonej na rynek chiński, która została do tej pory zaprezentowana, opony zostały specjalnie zaprojektowane przez CST i są o 8% lżejsze, o 12% bardziej przyczepne i o 10% trwalsze od poprzednich konstrukcji. 2025 CFMoto 675SR-R


- Prowadzenie i zawieszenie (w tym masa) Pomimo wyglądu aluminiowej ramy belkowej, podwozie 650SR-R jest w rzeczywistości wykonane ze stopu stali chromowo-molibdenowej, połączonego z odlewanym aluminiowym wahaczem. Wahacz ten jest podparty regulowanym monoshockiem KYB, podczas gdy z przodu znajdują się widelce USD z regulacją kompresji i odbicia, a także napięcia wstępnego.

Na sucho 675SR-R waży 175 kg – co byłoby również minimalną masą dozwoloną dla motocykla o mocy 35 kW/47 KM zgodnego z normami A2, które ograniczają stosunek mocy do masy do 0,2 kW na kg. Wraz z płynami i pełnym zbiornikiem paliwa masa wzrasta do 195 kg, co jest niższe od masy Triumpha Daytona 660, który w tym samym stanie waży 201 kg. Waga motocykla ma być idealnie podzielona 50:50 przód-tył.


CFMoto twierdzi, że siedzenie 675SR-R jest o 10% dłuższe niż u rywali, co daje większą swobodę w zakresie pozycji kierowcy



Dlaczego warto wybrać CFMOTO 675SR-R?


CFMOTO 675SR-R to idealny wybór dla motocyklistów poszukujących sportowego, lekkiego motocykla o dużej mocy i zaawansowanej technologii. Dzięki połączeniu trzycylindrowego silnika, precyzyjnych części i nowoczesnego wyglądu 675SR-R oferuje wspaniałe wrażenia z jazdy. Niezależnie od tego, czy jeździsz po mieście, czy szukasz przygód, 675SR-R oferuje wszystko, czego potrzebujesz


Podobnie jak reszta gamy CFMOTO, 675SR-R jest standardowo wyposażony w najnowszą generację technologii. 5-calowy wyświetlacz TFT oferuje wyraźne i szczegółowe informacje zwrotne, dzięki czemu łatwo śledzić wszystkie ważne informacje podczas jazdy. Ponadto motocykl jest wyposażony w pełne oświetlenie LED, w tym przednie i tylne światło, zapewniające optymalną widoczność i nowoczesny wygląd.


Dla dodatkowej wygody dostępne są złącza USB zarówno typu A, jak i typu C, dzięki czemu zawsze możesz ładować swoje urządzenia podczas jazdy.

Idealna równowaga między sportem a praktyką


CFMOTO 675SR-R łączy w sobie agresywną naturę motocykla sportowego z funkcjonalnością i komfortem codziennego motocykla. Dzięki nowoczesnej technologii, pełnemu oświetleniu LED i opcjonalnym funkcjom zwiększającym komfort, 675SR-R jest doskonałym wyborem dla motocyklistów, którzy chcą mieć to, co najlepsze z obu światów


Zapraszamy na jazdę próbną




Teraz 34950 Brutto//Netto 28410 Pln




TRANSPORT 480ZŁ



Pomagamy w realizacji leasingów oraz kredytów! Jeśli potrzebujesz fachowej porady zadzwoń pod numer


Zapraszamy!


Tel Jarek Motocykle Lublin

 

23 kwietnia 2025 6:42

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

CFMoto

Model pojazdu

SR

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

33950

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Informacje o sprzedającym

Motocykle Lublin

Motocykle Lublin
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2007

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:30 - 18:00

  • wtorek

    09:30 - 18:00

  • środa

    09:30 - 18:00

  • czwartek

    09:30 - 18:00

  • piątek

    09:30 - 18:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Lublin - 21-003 Lublin, Lubelskie (Polska)

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store