1 / 13
Szczegóły
Marka pojazdu
DucatiModel pojazdu
DesertXRok produkcji
2024
Przebieg
1 km
Pojemność skokowa
937 cm3
Moc
110 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
BiałyMożliwość finansowania
TakLeasing
TakRodzaj koloru
Matowy
Gwarancja dealerska (w cenie)
48 miesięcy
Kraj pochodzenia
PolskaBezwypadkowy
TakStan
Nowy
Główne usługi sprzedającego
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Opis
Liberty Motors Łódź — Salon DUCATI, Największy salon marek włoskich w województwie łódzkim!!!
DUCATI DESERT-X 2023
NOWE MALOWANIE NA ROK 2023 RR22 - 82 900zł/brutto!
Eksploracja. Zabawa. Wydajność. Tożsamość tego motocykla nie pozostawia wątpliwości - samo spojrzenie na niego wprowadza w atmosferę wyścigów Dakar.
Wyposażony w 21-calowe koło przednie i 18-calowe tylne, nowy DesertX został zaprojektowany, aby sprostać najbardziej wymagającym nawierzchniom. Cenne doświadczenie Ducati w zakresie jazdy drogowej zaowocowało stworzeniem łatwego w prowadzeniu motocykla, który świetnie radzi sobie na asfalcie, ale też poza nim.
Projekt DesertX narodził się w 2019 roku, kiedy Ducati zaprezentowało koncept modelu, wywołując tym samym mnóstwo pozytywnych reakcji wśród motocyklistów z całego świata. To ciepłe przyjęcie dało producentowi z Bolonii decydujący impuls do przekształcenia konceptu w funkcjonalny i skuteczny motocykl dla wszystkich fanów bezkresnych podróży motocyklowych. DesertX stanowi współczesną interpretację linii motocykli Enduro z lat 80-tych, stworzoną przez Ducati Centro Stile. Nowa odsłona wizualnie składa się z trzech kluczowych elementów: zbiornika wraz z osłonami bocznymi, siedziska oraz przedniej szyby z charakterystycznym, podwójnym reflektorem. Ciekawym zabiegiem stylistycznym jest również użycie czarnych i białych powierzchni.
Układ podwozia nowego Ducati DesertX obejmuje nową ramę kratownicową wykonaną ze stali oraz zawieszenie o długim skoku z dedykowanymi ustawieniami, aby zapewnić efektywne działanie nawet w najbardziej wymagających warunkach. Optymalizacja wszystkich komponentów doprowadziła do powstania wydajnego motocykla, którego masa na sucho wynosi 202 kg. DesertX jest intuicyjny i zapewnia precyzję prowadzenia na każdej nawierzchni dzięki imponującej zdolności do pochłaniania nierówności.
Przednie zawieszenie DesertX składa się z widelca upside-down Kayaba o średnicy 46 mm i skoku 230 mm. Z tyłu z kolei zastosowano monoshock Kayaba. Oba elementy są regulowane w zakresie kompresji, odbicia i napięcia wstępnego. Amortyzator z tyłu połączony jest z aluminiowym wahaczem i pozwala na skok tylnego koła wynoszący 220 mm. Ponadto, nowy DesertX ma duży prześwit wynoszący 250 mm, co sprawia, że świetnie nadaje się do ekstremalnych przygód offroadowych.
Warto zauważyć, że w nowym DesertX zastosowano opony o niespotykanym dotąd w Ducati rozmiarze: 21" z przodu i 18" z tyłu. Standardowe opony bezdętkowe Pirelli Scorpion Rally STR stanowią idealny wybór do wszechstronnego użytkowania motocykla, a także poprawiają bezpieczeństwo i pozwalają na łatwiejszą naprawę w razie ich przebicia podczas jazdy offroadowej. DesertX jest również homologowany do montażu opon terenowych i szosowych.
Układ hamulcowy wyposażony jest w ABS działający na zakrętach, podobnie jak we wszystkich motocyklach Ducati. Z przodu zastosowano monoblokowe, radialne zaciski Brembo M50 z czterema tłoczkami i podwójną tarczę o średnicy 320 mm, a z tyłu dwutłoczkowy zacisk Brembo wraz z tarczą o średnicy 265 mm. Ustawienie siły hamowania zostało opracowane tak, aby oferować doskonałą modulację podczas jazdy w terenie i na śliskich nawierzchniach, ale także w ruchu drogowym.
Ergonomia nowego DesertX została opracowana podczas długich i wymagających sesji testowych w terenie i na asfalcie. Ustawienie siedzisko-podnóżek-kierownica oferuje komfort podczas jazdy szosowej, a także jest niezwykle wydajne podczas jazdy na stojąco. Kanapa ma wysokość 875 mm (można obniżyć ją akcesoryjnym siedziskiem) i dzięki dobremu wyprofilowaniu gwarantuje pewny kontakt z podłożem.
DANE TECHNICZNE:
SILNIK
Testatretta 11°, V2 - 90°, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzenie cieczą
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
937 cm3
MOC
110 KM przy 9250 obr./min
MAX. MOMENT OBROTOWY
92 Nm przy 6500 obr./min
RAMA
Stalowa, kratownicowa
ZAWIESZENIE Z PRZODU
Widelc upside-down Kayaba o średnicy 46 mm i skoku 230 mm, amortyzator w pełni regulowany
KUPUJĄC U NAS ZYSKUJESZ
- atrakcyjne warunki finansowania
- wyjątkowy, dealerski pakiet ubezpieczeń AC, OC i NNW,
- rabat na usługi serwisowe
- specjalne warunki zakupu odzieży i akcesoriów DUCATI
- wyjątkową ofertę transportu motocykla w dowolne miejsce kraju
- gwarancję najlepszej obsługi
GWARANCJA I WSPARCIE
- 4-letnia gwarancja DUCATI bez limitu kilometrów
JAZDA TESTOWA
Zapytaj naszych doradców o możliwość odbycia jazdy testowej
POMOŻEMY SPRZEDAĆ TWÓJ MOTOCYKL
- chciałbyś szybko i wygodnie zamienić motocykl ? Możliwość zostawienia motocykla w rozliczeniu.
- szybka i bezpłatna wycena w naszym salonie. O szczegóły zapytaj naszego doradcę.
FORMA ZAKUPU
- Faktura VAT
W razie chęci umówienia się na jazdy testowe prosimy o kontakt:
Paweł Szurek - Opiekun Marek Włoskich
Tel.:
Mail: pawel.szurek@libertymotors.pl
Liberty Motors Łódź
93-231 Łódź
ul.Dąbrowskiego 207/213
3 października 2024 12:08
Informacje o sprzedającym
LIBERTY MOTORS Łódź - Dealer: Harley-Davidson, Ducati, Yamaha, Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa
Autoryzowany Dealer
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2006
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
11:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa
Serwis opon / przechowalnia
Pomoc drogowa /holowanie
Wynajem pojazdów
Naprawa mobilna