Ducati Inny - 2
Ducati Inny - 3
Ducati Inny - 4
Ducati Inny - 5
Ducati Inny - 6
Ducati Inny - 7
Ducati Inny - 8
Ducati Inny - 9

1 / 9

video
Ducati Inny - 2
Ducati Inny - 3
Ducati Inny - 4
Ducati Inny - 5
Ducati Inny - 6
Ducati Inny - 7
Ducati Inny - 8
Ducati Inny - 9

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

937 cm3

Moc

110 KM

Opis

Każda przygoda staje się niezapomniana z DesertX Discovery, który stworzony został do przeżywania ekscytujących przygód zarówno na drodze, jak i w terenie. Dzięki pełnemu wyposażeniu jest gotowy do odkrywania każdego celu podróży, bez względu na trudność trasy.


DesertX Discovery powstał, aby być niepowstrzymanym w każdym terenie i z tego powodu jest standardowo wyposażony we wzmocnione osłony dłoni, osłonę silnika z ochroną pompy wodnej, osłonę chłodnicy, a także wzmocnioną osłonę miski olejowej, aby chronić motocykl na najtrudniejszych odcinkach. Podgrzewane manetki i większa przednia szyba znacznie poprawiają komfort jazdy, a centralna podstawka sprawia, że dostęp do bagażu podczas postojów i czynności konserwacyjnych łańcucha oraz tylnego koła jest znacznie łatwiejszy.


Sercem DesertX jest chłodzony cieczą silnik Testastretta 11° o pojemności 937 cm3 z rozrządem desmodromicznym o mocy 110 KM przy 9 250 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 92 Nm przy 6 500 obr./min. W DesertX są trzy tryby jazdy dedykowane do użytku drogowego, podczas gdy dwa zostały opracowane do jazdy w terenie. Dalekie podróżowanie możliwe jest dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 21 litrów.


Układ podwozia nowego Ducati DesertX obejmuje nową ramę kratownicową wykonaną ze stali oraz zawieszenie o długim skoku z dedykowanymi ustawieniami, aby zapewnić efektywne działanie nawet w najbardziej wymagających warunkach. DesertX jest intuicyjny i zapewnia precyzję prowadzenia na każdej nawierzchni dzięki imponującej zdolności do pochłaniania nierówności.


Przednie zawieszenie DesertX składa się z widelca upside-down Kayaba o średnicy 46 mm i skoku 230 mm. Z tyłu z kolei zastosowano monoshock Kayaba. Oba elementy są regulowane w zakresie kompresji, odbicia i napięcia wstępnego. Amortyzator z tyłu połączony jest z aluminiowym wahaczem i pozwala na skok tylnego koła wynoszący 220 mm. Ponadto, nowy DesertX ma duży prześwit wynoszący 250 mm, co sprawia, że świetnie nadaje się do ekstremalnych przygód offroadowych.


Warto zauważyć, że w nowym DesertX zastosowano opony o niespotykanym dotąd w Ducati rozmiarze: 21" z przodu i 18" z tyłu. Standardowe opony bezdętkowe Pirelli Scorpion Rally STR stanowią idealny wybór do wszechstronnego użytkowania motocykla, a także poprawiają bezpieczeństwo i pozwalają na łatwiejszą naprawę w razie ich przebicia podczas jazdy offroadowej. DesertX jest również homologowany do montażu opon terenowych i szosowych.


Układ hamulcowy wyposażony jest w ABS działający na zakrętach, podobnie jak we wszystkich motocyklach Ducati. Z przodu zastosowano monoblokowe, radialne zaciski Brembo M50 z czterema tłoczkami i podwójną tarczę o średnicy 320 mm, a z tyłu dwutłoczkowy zacisk Brembo wraz z tarczą o średnicy 265 mm. Ustawienie siły hamowania zostało opracowane tak, aby oferować doskonałą modulację podczas jazdy w terenie i na śliskich nawierzchniach, ale także w ruchu drogowym.


Ergonomia nowego DesertX została opracowana podczas długich i wymagających sesji testowych w terenie i na asfalcie. Ustawienie siedzisko-podnóżek-kierownica oferuje komfort podczas jazdy szosowej, a także jest niezwykle wydajne podczas jazdy na stojąco. Kanapa ma wysokość 875 mm (można obniżyć ją akcesoryjnym siedziskiem) i dzięki dobremu wyprofilowaniu gwarantuje pewny kontakt z podłożem.


Każdy tryb jazdy (Enduro, Rally, Sport, Touring, Urban i Wet) może zostać dowolnie skonfigurowany, aby poszczególne systemy elektroniczne oparte na inercyjnej platformie Bosch IMU interweniowały na różnych poziomach: Engine Brake Control (EBC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down oraz Cornering ABS. W trybach jazdy dedykowanych do jazdy terenowej (Enduro i Rally), ABS można również całkowicie dezaktywować dedykowanym przyciskiem.


Kolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości został zamontowany wertykalnie i ustawiony w taki sposób, aby zapewnić przejrzysty odczyt informacji również podczas jazdy na stojąco. Oprzyrządowanie jest predysponowane do zintegrowania opcjonalnego systemu multimedialnego Ducati, który umożliwia kierowcy podłączenie telefonu, aktywując w ten sposób nowe funkcje, takie jak muzyka, połączenia przychodzące i wychodzące, a także nawigacja, która wyświetla wskazówki zakręt po zakręcie.


Kierowca ma możliwość wyboru pomiędzy dwoma trybami informacyjnymi wyświetlacza: Standard i Rally. Opcja Standard prezentuje wszystkie informacje drogowe: wyraźny obrotomierz i prędkościomierz, wskaźnik włączonego biegu i poziomu paliwa, a także inne przydatne informacje dotyczące podróży. Funkcja Trip Master jest elementem trybu Rally. Symuluje ona działanie metromierza stosowanego w motocyklach rajdowych i pozwala na korekcję wskazania licznika za pomocą przycisków.


Najwyższe cechy technologiczne reprezentuje również system oświetleniowy. Podwójny przedni reflektor LED ze światłami do jazdy dziennej (DRL) został zaprojektowany, aby zapewnić doskonałą widoczność, co jest szczególnie ważne w przypadku motocykla zdolnego do jazdy w każdych warunkach. Tylne światło jest wyposażone w Ducati Brake Light, czyli specjalny system, który w przypadku nagłego hamowania automatycznie aktywuje miganie tylnego światła, aby ostrzec pojazdy jadące z tyłu.


KONTAKT:

DUCATI KATOWICE:

ul. Zimowa 41

40-318 Katowice

Tel: + 32 256 - 00 - 95


Opiekunowie marki DUCATI:


Wojciech Trzeciak

Tel:

wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl


Krzysztof Cholewa

Tel:

krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl


ZAPRASZAMY!


Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej.

 

20 lutego 2025 10:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Inny

Kolor

Biały

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

87900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

EURORIDER S.C.

EURORIDER S.C.
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (101) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Ul. Zimowa - 40-318 Katowice, Śląskie (Polska)

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...