Ducati DesertX - 1
Ducati DesertX - 2
Ducati DesertX - 3
Ducati DesertX - 4
Ducati DesertX - 5
Ducati DesertX - 6
Ducati DesertX - 7
Ducati DesertX - 8
Ducati DesertX - 9
Ducati DesertX - 10
Ducati DesertX - 11
Ducati DesertX - 12
Ducati DesertX - 13

1 / 13

Ducati DesertX - 1
Ducati DesertX - 2
Ducati DesertX - 3
Ducati DesertX - 4
Ducati DesertX - 5
Ducati DesertX - 6
Ducati DesertX - 7
Ducati DesertX - 8
Ducati DesertX - 9
Ducati DesertX - 10
Ducati DesertX - 11
Ducati DesertX - 12
Ducati DesertX - 13

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

937 cm3

Moc

110 KM

Opis

Salon Liberty Motors Ducati Piaseczno prezentuje:


Ducati DesertX Rally 2024 - ostanie dostępne sztuki na magazynie!


Silnik

- Testatretta 11°, V2 - 90°, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzenie cieczą

Pojemność skokowa 937 cm3

Moc 110 KM przy 9250 obr./min

Max. moment obrotowy 92 Nm przy 6500 obr./min

Rama Stalowa, kratownicowa

Zawieszenie z przodu

- Widelec upside-down Kayaba o średnicy 48 mm pokryty powłoką Kashima, skok 250 mm, amortyzator w pełni regulowany

Opona z przodu

- Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL (A)

Zawieszenie z przodu

- Widelec upside-down Kayaba o średnicy 48 mm pokryty powłoką Kashima, skok 250 mm, amortyzator w pełni regulowany

Opona z przodu

- Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL (A)

Zawieszenie z tyłu

- W pełni regulowany monoshock Kayaba z tłokiem o średnicy 46 mm, skok 240 mm, aluminiowy wahacz dwustronny

Tylna opona

- Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C 70V M+S TL

Przedni hamulec

- 2x półpływająca tarcza o średnicy 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, Bosch Cornering ABS

Tylny hamulec

- Tarcza o średnicy 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, Bosch Cornering ABS



DesertX Rally został opracowany i testowany na torach. Należy wspomnieć, że był bohaterem wyścigu Iron Road Prolog na Erzbergrodeo 2023 z Antoine Meo za kierownicą, który jest wielokrotnym Mistrzem Świata Enduro i Mistrzem Europy w Supercrossie. Duet ten stanął na najwyższym stopniu podium w kategorii motocykli dwucylindrowych, co jest fantastycznym, a zarazem historycznym wynikiem dla Ducati.


DesertX Rally jest wyposażony w dwucylindrowy silnik Ducati Testastretta 11° o pojemności 937 cm3 z rozrządem desmodromicznym. Maksymalna moc wynosi 110 KM przy 9 250 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 92 Nm przy 6 500 obr./min. Jednostka charakteryzuje się stopniową i liniową charakterystyką dostarczania mocy, aby poradzić sobie z jazdą w każdych warunkach. Dodatkowo został zoptymalizowany pod kątem jazdy terenowej dzięki zmianie przełożeń oraz zmienionej kalibracji systemów elektronicznych.


Zawieszenie DesertX Rally zostało zaprojektowane tak, aby radzić sobie nawet z najtrudniejszymi przeszkodami, poprawiając dodatkowo i tak już mocne zdolności terenowe bazowego modelu. Zarówno przedni widelec, jak i tylny amortyzator, charakteryzują się najbardziej zaawansowanymi technologiami, które stosowane są w profesjonalnych motocyklach crossowych i enduro. Przedni widelec posiada specjalne rozwiązanie, które polega na zwiększeniu ciśnienia oleju wewnątrz wkładów, aby uniknąć kawitacji, a tym samym zagwarantować jednorodne i spójne prowadzenie motocykla.


Widelec pokryty jest powłoką Kashima, która gwarantuje jeszcze płynniejszą pracę i poprawia żywotność. Skok zawieszenia zwiększył się o 20 mm (do 250 mm z przodu i do 240 mm z tyłu). Aluminiowy wahacz ma inny punkt mocowania niż ten w standardowym DesertX. W celu poprawienia prowadzenia w najbardziej wymagającym terenie, DesertX Rally jest wyposażony w regulowany amortyzator skrętu Öhlins. Nowy układ zawieszenia pozwolił na zwiększenie prześwitu do 280 mm (o 30 mm więcej niż w DesertX).


Z myślą o poprawie zdolności terenowych, DesertX Rally jest również wyposażony w koła charakteryzujące się specjalnymi wymiarami do jazdy w terenie, które są bardziej wytrzymałe i lżejsze dzięki piastom wykonanym z litej stali węglowej i wysoko wytrzymałym obręczom Takasago Excel.


Wszechstronność DesertX Rally, podobnie jak w przypadku DesertX, przejawia się w potrójnej homologacji dla ogumienia. Pirelli Scorpion Rally STR są bazowym modelem, natomiast możliwe jest też zamontowanie opon Scorpion Rally, poprawiających dzielność terenową, a także Scorpion Trail II, dedykowanych do jazdy po asfalcie. Dzięki zastosowaniu wysokiej klasy komponentów, DesertX Rally waży bez płynów 203 kg, czyli zaledwie o jeden kilogram więcej niż standardowy model, pomimo zmian wprowadzonych w zawieszeniu.

DesertX Rally posiada sześć trybów jazdy (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally), a także systemy elektroniczne (Cornering ABS, Ducati Traction Control i Ducati Wheelie Control), których praca została ponownie skalibrowana zgodnie z nowym podwoziem i przygotowana do bardziej wymagających zastosowań terenowych.



KUPUJĄC U NAS ZYSKUJESZ


- atrakcyjne warunki finansowania


- wyjątkowy, dealerski pakiet ubezpieczeń AC, OC i NNW,


- rabat na usługi serwisowe


- specjalne warunki zakupu odzieży i akcesoriów DUCATI


- wyjątkową ofertę transportu motocykla w dowolne miejsce kraju


- gwarancję najlepszej obsługi


POMOŻEMY SPRZEDAĆ TWÓJ MOTOCYKL

- chciałbyś szybko i wygodnie zamienić motocykl ? Możliwość zostawienia motocykla w rozliczeniu;


- szybka i bezpłatna wycena w naszym salonie. O szczegóły zapytaj naszego doradcę.


FORMA ZAKUPU

- FV 23% VAT


Kontakt:

Konrad Filipowski

Specjalista ds. sprzedaży Ducati


Paweł Misterski

Specjalista ds. sprzedaży Ducati


Liberty Motorcycles

ul. Puławska 44D

05-500 Piaseczno

 

21 lutego 2025 13:41

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

DesertX

Kolor

Biały

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

98900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Główne usługi sprzedającego

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Immobilizer

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

LIBERTY MOTORS Piaseczno - Dealer: BMW DUCATI KTM YAMAHA APRILIA MOTO GUZZI VESPA PIAGGIO

LIBERTY MOTORS Piaseczno - Dealer: BMW DUCATI KTM YAMAHA APRILIA MOTO GUZZI VESPA PIAGGIO
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2008

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (194) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Puławska 44D, Piaseczno, Polska - 05-500 Piaseczno, piaseczyński, Mazowieckie (Polska)

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

  • Przegląd techniczny icon

    Przegląd techniczny

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...