Ducati Multistrada - 1
Ducati Multistrada - 2
Ducati Multistrada - 3
Ducati Multistrada - 4
Ducati Multistrada - 5
Ducati Multistrada - 6
Ducati Multistrada - 7
Ducati Multistrada - 8
Ducati Multistrada - 9
Ducati Multistrada - 10
Ducati Multistrada - 11
Ducati Multistrada - 12
Ducati Multistrada - 13
Ducati Multistrada - 14
Ducati Multistrada - 15
Ducati Multistrada - 16
Ducati Multistrada - 17
Ducati Multistrada - 18
Ducati Multistrada - 19
Ducati Multistrada - 20
Ducati Multistrada - 21
Ducati Multistrada - 22

1 / 22

Ducati Multistrada - 1
Ducati Multistrada - 2
Ducati Multistrada - 3
Ducati Multistrada - 4
Ducati Multistrada - 5
Ducati Multistrada - 6
Ducati Multistrada - 7
Ducati Multistrada - 8
Ducati Multistrada - 9
Ducati Multistrada - 10
Ducati Multistrada - 11
Ducati Multistrada - 12
Ducati Multistrada - 13
Ducati Multistrada - 14
Ducati Multistrada - 15
Ducati Multistrada - 16
Ducati Multistrada - 17
Ducati Multistrada - 18
Ducati Multistrada - 19
Ducati Multistrada - 20
Ducati Multistrada - 21
Ducati Multistrada - 22

Najważniejsze

Przebieg

6 809 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

1 260 cm3

Moc

160 KM

Opis

Sprzedam Ducati Multistrada 1260 w najbogatszej wersji Pikes Peak z 2020 roku z wieloma dodatkami i niskim przebiegiem 6809km.

Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce.


NIE POSIADAM KUFRÓW.

NIE INTERESUJĄ MNIE ZAMIANY

MOTOCYKL SPRZEDAJĘ PRYWATNIE NA UMOWĘ KUPNA SPRZEDAŻY


W Ducati nie ma na ten moment absolutnie nic do zrobienia czy naprawy.


Bez problemu zgadzam się na wstawienie motocykla do wybranego przez kupującego serwisu w mojej okolicy w celu sprawdzenia przed zakupem.


Motocykl kupiłem w 2022roku w Polsce z przebiegiem niecałe 4000km i jestem pierwszym właścicielem w kraju. Od 2022r przejechałem nią zaledwie 2800km - i to jest główny powód sprzedaży. Więcej stoi niż jeździ.


Wersja Pikes Peak posiada fabrycznie:

• Quick Shifter Up/Down

• Ducati Safety Pack – Bosch Cornering ABS + kontrola trakcji DTC

• Tempomat Cruise Control

• Keyles Hands-Free Bezkluczykowe odpalanie + kod PIN

• Alarm

• tarcze hamulcowe 330mm

• 4 tłoczkowe zaciski brembo

• kolorowy wyświetlacz LCD 5”

• czerwona rama

• Ducati Multimedia System (DMS)

• Ride-by-Wire Power Modes (PM)

• Ducati Testastretta DVT

• kute lekkie felgi

• specjalny wzór malowania

• regulowane zawieszenie Öhlins,

• ustawienie wysokości siedzenia kierowcy

• elektroniczna blokada kierownicy – można ją wyłączyć kodem PIN bez kluczyka w celu np. przestawienia motocykla.

i wiele innych rzeczy o których zapomniałem napisać.



Motocykl w 2024r roku był na strojeniu w MotoTune / Speedbike u najlepszego specjalisty w kraju Przemka Badowskiego. Dzięki indywidualnej mapie kultura pracy silnika jest nieporównywalna do serii – to zupełnie inna maszyna. Dużo lepiej zbiera się od dołu, zniwelowano słynne niechlubne i bardzo drażniące wibracje które występują w każdej V-ałce Ducati 1260. Dodatkowo zyskała kilka KM i NM w szerszym zakresie obrotów.


Do motocykla dołożyłem:

• przezroczysta pokrywa sprzęgła CNC RACING Clear Clutch

• docisk i osłona sprzęgła CNC RACING

• tylna opona wymieniona około 700km temu ( fabryczną przebiłem w terenie ) Pirelli Scopion Trail II. Przednia opona ten sam model – jest fabryczna od nowości.

• olej i filtr oleju wymieniany na wiosnę 2024 – też niecałe 1000km temu.

• Płyn hamulcowy i chłodniczy wymieniony na wiosnę 2024

• Nowy akumulator wiosna 2024.

• filtr powietrza zbrojony sportowy K&N założony latem 2024.

• dodatkowe oświetlenie halogeny LED na gmolach – założone na koniec lata 2024.

• gmole ochronne

• gumowe osłony zbiornika tankpady, do których dobrze przylegają kolana i na zakrętach noga nie ślizga się po owiewce zbiornika

• uchwyt na telefon z bezprzewodową ładowarką indukcyjną

• akcesoryjne osłony crashpady RIZOMa tak jak widać na zdjęciach.

• krótkie i regulowane klamki ASV

• dodatkowy deflektor na przednią szybę



Motocykl sprowadzony zza granicy przez firmę, która sprzedaje tego rodzaju sprzęty adventure i kupiłem go od nich już w Polsce po oględzinach na miejscu.


Multistrada była kupiona w 2022r po lekkiej przewrotce na lewą stronę do kosmetycznych poprawek.

Nic nie było wymienione poza kilkoma plastikami/owiewkami.

Rama, felgi/koła , amortyzatory/ lagi, reflektory, licznik - wszystko jest fabryczne i nie było uszkodzone.

Dla zainteresowanych wyślę zdjęcia z 2022r jak wyglądała gdy ją kupiłem, nr VIN, datę pierwszej rejestracji i numer rejestracyjny.

 

2 marca 2025 12:29

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Multistrada

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2020

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

64999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Alarm

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Biała Podlaska, Lubelskie

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store