Ducati Multistrada - 2
Ducati Multistrada - 3
Ducati Multistrada - 4
Ducati Multistrada - 5
Ducati Multistrada - 6
Ducati Multistrada - 7
Ducati Multistrada - 8
Ducati Multistrada - 9
Ducati Multistrada - 10
Ducati Multistrada - 11
Ducati Multistrada - 12

1 / 12

video
Ducati Multistrada - 2
Ducati Multistrada - 3
Ducati Multistrada - 4
Ducati Multistrada - 5
Ducati Multistrada - 6
Ducati Multistrada - 7
Ducati Multistrada - 8
Ducati Multistrada - 9
Ducati Multistrada - 10
Ducati Multistrada - 11
Ducati Multistrada - 12

Szczegóły

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Multistrada

Rok produkcji

2023

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

1 158 cm3

Moc

170 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Opłata początkowa

17380 PLN

Miesięczna rata

1440 PLN

Liczba pozostałych rat

59

Wartość wykupu

869 PLN

Kraj pochodzenia

Polska

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Opis

Ducati Multistrada V4 w wersji Rally oferuje wyższy komfort kierowcy i pasażerowi, większy zasięg, a także ma wyraźne predyspozycje do jazdy w terenie. Żywioł tego motocykla to zarówno nieutwardzone drogi, jak i ulice nowoczesnych metropolii. Idealny wybór dla każdego, kto chce dotrzeć do celu przy zachowaniu maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa, nie rezygnując z typowych dla Ducati emocji podczas jazdy. Wszystko to przy zachowaniu cech charakterystycznych dla całej rodziny Multistrady V4: znakomitych osiągów (170 KM), niezawodności i kosztów utrzymania (przeglądy co 60 000 km i wymiana oleju co 15 000 km lub 24 miesiące).


Multistrada V4 Rally jest gotowa na eksplorowanie najbardziej odległych obszarów dzięki nowemu bakowi z aluminium o pojemności 30 litrów, którego kształt harmonijnie współgra z muskularnymi i eleganckimi liniami motocykla. Została zaprojektowana tak, aby wynieść komfort kierowcy i towarzysza podróży na najwyższy poziom. W tym celu przeprojektowano przednią szybę (zwiększono jej wysokość o 40 mm i szerokość o 20 mm), wydłużono ogon i cofnięto mocowanie kufra, aby zaoferować więcej miejsca dla pasażera. Obydwa siedziska mają różne warianty wysokości, aby można było dostosować Multistradę V4 do indywidualnych preferencji.


Ducati Multistrada V4 Rally dostępna jest w dwóch wariantach kolorystycznych: Ducati Red oraz Brushed Aluminium&Matt Black.


Silnik V4 Granturismo o pojemności 1 158 cm3 osiąga maksymalną moc 170 KM przy 10 750 obr/min i moment obrotowy 121 Nm przy 8 750 obr/min, a wyjątkowo liniowa krzywa momentu zapewnia płynną i progresywną reakcję we wszystkich zakresach obrotów. Osiągi tego silnika, w połączeniu z jego całkowitą masą wynoszącą zaledwie 66,7 kg, pozwalają jednostce V4 Granturismo nadal być wzorcem w swojej kategorii. Wyrafinowane rozwiązania techniczne, takie jak przeciwbieżny wał korbowy, to efekt doświadczenia zdobywanego przez Ducati Corse w MotoGP.


W Multistradzie V4 Rally Ducati wprowadza zupełnie nową funkcję rozszerzonego wyłączania tylnego bloku cylindrów – jest to rozwiązanie techniczne debiutujące po raz pierwszy w motocyklu produkcyjnym. Oprócz wyłączenia tylnych cylindrów na biegu jałowym przy zatrzymaniu (funkcja obecna już w Multistradzie V4), silnik wyłącza tylny blok nawet podczas jazdy, co korzystnie wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin. Wraz ze wzrostem prędkości lub powyżej określonego zapotrzebowania na moc tylne cylindry są ponownie aktywowane, co zapewnia pełne osiągi. System ten jest aktywny we wszystkich trybach jazdy.


Aby w pełni wykorzystać potencjał Multistrady V4 w każdej sytuacji, Ducati opracowało cztery tryby jazdy (Sport, Touring, Urban i Enduro). W modelu Multistrada V4 Rally wyraźnie ewoluował tryb Enduro. Jego wybór aktywuje dedykowany tryb Power, który ogranicza moc do 114 KM przy zachowaniu dynamicznej i bezpośredniej reakcji. DSS Evolution przygotowuje zawieszenie do jazdy w terenie, sygnalizując tryb specjalną ikoną, przedstawiającą kask offroadowy. DTC przełącza się na niższy poziom interwencji oraz wyłącza się DWC i ABS w tylnym kole.


Zgodnie z nazwą, wersja Rally ma zwiększoną wydajność zwłaszcza poza asfaltem. Wyposażona jest w półaktywne zawieszenie o skoku podwyższonym do 200 mm, które gwarantuje też większy prześwit. Strategia elektroniki Skyhook DSS EVO w tym modelu jest jeszcze bardziej precyzyjna i skuteczna. Zdolności terenowe zwiększa też tryb jazdy Power, przeznaczony do jazdy offroadowej, a także szersze podnóżki kierowcy z wyjmowaną wkładką gumową. Multistrada V4 Rally ma również funkcję Autoleveling, która przy różnych konfiguracjach obciążenia (kierowca, pasażer i bagaż) zachowuje idealny poziom wyważenia pojazdu. Sprawność w terenie poprawia też wzmocniona osłona silnika oraz lekkie felgi szprychowe, które w tym modelu dostępne są w standardzie.


Funkcja Minimum Preload, wprowadzona w modelu Multistrada V4 S w 2022 roku, pozwala obniżyć motocykl podczas zatrzymywania się i jazdy z niską prędkością, poprzez zminimalizowanie napięcia wstępnego amortyzatora. Multistrada V4 Rally z funkcją Easy Lift wykonuje kolejny krok naprzód pod względem przyjazności obsługi. Poprzez działanie hydrauliki zawieszenia przy uruchomieniu pojazdu – zmniejsza wysiłek potrzebny do podniesienia motocykla z podpórki bocznej. Dodatkowo, aby ułatwić załadunek i rozładunek kufrów bocznych oraz ewentualną konserwację podczas długich podróży, standardem jest stopka centralna.


Rodzina Ducati Multistrada jest wzorcem w klasie pod względem technologii i bezpieczeństwa – również w przypadku modelu Rally. Multistrada V4 była pierwszym na świecie motocyklem wyposażonym w przedni i tylny system radarów wspierających adaptacyjny tempomat (ACC) oraz system Blind Spot Detection (BSD), który sygnalizuje obecność zbliżających się pojazdów w martwym polu lusterek.


6,5-calowy, kolorowy ekran TFT wyświetla nawigację w postaci mapy dzięki aplikacji Ducati Connect, a także szereg innych funkcji. Dla kasków z intercomem system umożliwia między innymi obsługę telefonu przy użyciu joysticka na kierownicy – odbieranie połączeń lub wybieranie muzyki.


Multistrada V4 Rally oferuje system ABS Cornering, który pozwala wykorzystać siłę hamowania nawet podczas pokonywania zakrętów, światła Ducati Cornering Lights (DCL), które poprawiają widoczność w nocy, oświetlając wewnętrzną stronę zakrętów, Ducati Wheelie Control (DWC) i Ducati Traction Control (DTC). Systemy te wykorzystują platformę inercyjną (IMU) do optymalizacji interwencji zależnie od kąta pochylenia motocykla.


KONTAKT:

DUCATI KATOWICE:

ul. Zimowa 41

40-318 Katowice

Tel: + 32 256 - 00 - 95


Opiekunowie marki DUCATI:


Wojciech Trzeciak

Tel:

wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl


Krzysztof Cholewa

Tel:

krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl


ZAPRASZAMY!


Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej.

 

18 listopada 2024 11:13

Informacje o sprzedającym

EURORIDER S.C.

EURORIDER S.C.
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (98) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store