1 / 5
Szczegóły
Marka pojazdu
DucatiModel pojazdu
MultistradaRok produkcji
2024
Przebieg
1 km
Pojemność skokowa
1 158 cm3
Moc
170 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
EnduroKolor
CzarnyMożliwość finansowania
TakLeasing
TakRodzaj koloru
Matowy
Opłata początkowa
17380 PLN
Miesięczna rata
1440 PLN
Liczba pozostałych rat
59
Wartość wykupu
869 PLN
Kraj pochodzenia
PolskaBezwypadkowy
TakStan
Nowy
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Opis
Ducati Multistrada V4 w wersji Rally oferuje wyższy komfort kierowcy i pasażerowi, większy zasięg, a także ma wyraźne predyspozycje do jazdy w terenie. Żywioł tego motocykla to zarówno nieutwardzone drogi, jak i ulice nowoczesnych metropolii. Idealny wybór dla każdego, kto chce dotrzeć do celu przy zachowaniu maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa, nie rezygnując z typowych dla Ducati emocji podczas jazdy. Wszystko to przy zachowaniu cech charakterystycznych dla całej rodziny Multistrady V4: znakomitych osiągów (170 KM), niezawodności i kosztów utrzymania (przeglądy co 60 000 km i wymiana oleju co 15 000 km lub 24 miesiące).
Multistrada V4 Rally jest gotowa na eksplorowanie najbardziej odległych obszarów dzięki nowemu bakowi z aluminium o pojemności 30 litrów, którego kształt harmonijnie współgra z muskularnymi i eleganckimi liniami motocykla. Została zaprojektowana tak, aby wynieść komfort kierowcy i towarzysza podróży na najwyższy poziom. W tym celu przeprojektowano przednią szybę (zwiększono jej wysokość o 40 mm i szerokość o 20 mm), wydłużono ogon i cofnięto mocowanie kufra, aby zaoferować więcej miejsca dla pasażera. Obydwa siedziska mają różne warianty wysokości, aby można było dostosować Multistradę V4 do indywidualnych preferencji.
Ducati Multistrada V4 Rally dostępna jest w dwóch wariantach kolorystycznych: Ducati Red oraz Brushed Aluminium&Matt Black.
Silnik V4 Granturismo o pojemności 1 158 cm3 osiąga maksymalną moc 170 KM przy 10 750 obr/min i moment obrotowy 121 Nm przy 8 750 obr/min, a wyjątkowo liniowa krzywa momentu zapewnia płynną i progresywną reakcję we wszystkich zakresach obrotów. Osiągi tego silnika, w połączeniu z jego całkowitą masą wynoszącą zaledwie 66,7 kg, pozwalają jednostce V4 Granturismo nadal być wzorcem w swojej kategorii. Wyrafinowane rozwiązania techniczne, takie jak przeciwbieżny wał korbowy, to efekt doświadczenia zdobywanego przez Ducati Corse w MotoGP.
W Multistradzie V4 Rally Ducati wprowadza zupełnie nową funkcję rozszerzonego wyłączania tylnego bloku cylindrów – jest to rozwiązanie techniczne debiutujące po raz pierwszy w motocyklu produkcyjnym. Oprócz wyłączenia tylnych cylindrów na biegu jałowym przy zatrzymaniu (funkcja obecna już w Multistradzie V4), silnik wyłącza tylny blok nawet podczas jazdy, co korzystnie wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin. Wraz ze wzrostem prędkości lub powyżej określonego zapotrzebowania na moc tylne cylindry są ponownie aktywowane, co zapewnia pełne osiągi. System ten jest aktywny we wszystkich trybach jazdy.
Aby w pełni wykorzystać potencjał Multistrady V4 w każdej sytuacji, Ducati opracowało cztery tryby jazdy (Sport, Touring, Urban i Enduro). W modelu Multistrada V4 Rally wyraźnie ewoluował tryb Enduro. Jego wybór aktywuje dedykowany tryb Power, który ogranicza moc do 114 KM przy zachowaniu dynamicznej i bezpośredniej reakcji. DSS Evolution przygotowuje zawieszenie do jazdy w terenie, sygnalizując tryb specjalną ikoną, przedstawiającą kask offroadowy. DTC przełącza się na niższy poziom interwencji oraz wyłącza się DWC i ABS w tylnym kole.
Zgodnie z nazwą, wersja Rally ma zwiększoną wydajność zwłaszcza poza asfaltem. Wyposażona jest w półaktywne zawieszenie o skoku podwyższonym do 200 mm, które gwarantuje też większy prześwit. Strategia elektroniki Skyhook DSS EVO w tym modelu jest jeszcze bardziej precyzyjna i skuteczna. Zdolności terenowe zwiększa też tryb jazdy Power, przeznaczony do jazdy offroadowej, a także szersze podnóżki kierowcy z wyjmowaną wkładką gumową. Multistrada V4 Rally ma również funkcję Autoleveling, która przy różnych konfiguracjach obciążenia (kierowca, pasażer i bagaż) zachowuje idealny poziom wyważenia pojazdu. Sprawność w terenie poprawia też wzmocniona osłona silnika oraz lekkie felgi szprychowe, które w tym modelu dostępne są w standardzie.
Funkcja Minimum Preload, wprowadzona w modelu Multistrada V4 S w 2022 roku, pozwala obniżyć motocykl podczas zatrzymywania się i jazdy z niską prędkością, poprzez zminimalizowanie napięcia wstępnego amortyzatora. Multistrada V4 Rally z funkcją Easy Lift wykonuje kolejny krok naprzód pod względem przyjazności obsługi. Poprzez działanie hydrauliki zawieszenia przy uruchomieniu pojazdu – zmniejsza wysiłek potrzebny do podniesienia motocykla z podpórki bocznej. Dodatkowo, aby ułatwić załadunek i rozładunek kufrów bocznych oraz ewentualną konserwację podczas długich podróży, standardem jest stopka centralna.
Rodzina Ducati Multistrada jest wzorcem w klasie pod względem technologii i bezpieczeństwa – również w przypadku modelu Rally. Multistrada V4 była pierwszym na świecie motocyklem wyposażonym w przedni i tylny system radarów wspierających adaptacyjny tempomat (ACC) oraz system Blind Spot Detection (BSD), który sygnalizuje obecność zbliżających się pojazdów w martwym polu lusterek.
6,5-calowy, kolorowy ekran TFT wyświetla nawigację w postaci mapy dzięki aplikacji Ducati Connect, a także szereg innych funkcji. Dla kasków z intercomem system umożliwia między innymi obsługę telefonu przy użyciu joysticka na kierownicy – odbieranie połączeń lub wybieranie muzyki.
Multistrada V4 Rally oferuje system ABS Cornering, który pozwala wykorzystać siłę hamowania nawet podczas pokonywania zakrętów, światła Ducati Cornering Lights (DCL), które poprawiają widoczność w nocy, oświetlając wewnętrzną stronę zakrętów, Ducati Wheelie Control (DWC) i Ducati Traction Control (DTC). Systemy te wykorzystują platformę inercyjną (IMU) do optymalizacji interwencji zależnie od kąta pochylenia motocykla.
KONTAKT:
DUCATI KATOWICE:
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice
Tel: + 32 256 - 00 - 95
Opiekunowie marki DUCATI:
Wojciech Trzeciak
Tel:
wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl
Krzysztof Cholewa
Tel:
krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl
ZAPRASZAMY!
Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej.
16 września 2024 2:27
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa