Ducati Multistrada - 1
Ducati Multistrada - 2
Ducati Multistrada - 3
Ducati Multistrada - 4
Ducati Multistrada - 5

1 / 5

Ducati Multistrada - 1
Ducati Multistrada - 2
Ducati Multistrada - 3
Ducati Multistrada - 4
Ducati Multistrada - 5

Najważniejsze

Przebieg

10 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

1 158 cm3

Moc

170 KM

Opis

Projekt Multistrady V4 S cechuje się niezwykłą funkcjonalnością. Jest solidny i wytrzymały, a jednocześnie wyrafinowany i niezwykle estetyczny. Projektanci Ducati wypracowali dobre proporcje i kompaktowość nadwozia w rozstawie osi - idealne połączenie formy i funkcji. Da się to zauważyć w muskularnych gabarytach przedniej części nadwozia z 22-litrowym zbiornikiem paliwa, w połączeniu ze smukłym tyłem, który umożliwia optymalną pozycję nawet podczas jazdy na stojąco na odcinkach terenowych.


Badania w tunelu aerodynamicznym pozwoliły na zapewnienie maksymalnego możliwego komfortu. Opracowano rozwiązania, które mają na celu ochronić kierowcę i pasażera przed uderzeniami powietrza, zredukować hałas i umożliwić odprowadzanie ciepła z silnika z dala od nóg kierowcy. Efektem starań jest szyba z pleksiglasu o nowym kształcie oraz wysokości regulowanej za pomocą jednego palca, połączona z dwoma bocznymi deflektorami. Szczegółowo przebadano kształty osłon dłoni i części najbardziej wystawionych na działanie powietrza.


Niezwykle lekki, ważacy tylko 66,7 kg, ultrakompaktowy silnik V4 Granturismo gwarantuje płynną pracę przy niskich obrotach i liniową krzywą momentu obrotowego. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 1158 cm3 rozwija moc 170 KM przy 10500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 8750 obr./min. Nawet przy pełnym obciążeniu daje poczucie natychmiastowej reakcji na manetkę gazu. Inżynierowie dużą uwagę poświęcili krzywym momentu obrotowego na każdym biegu, aby uzyskać płynność przy niskich obrotach, stabilność w średnim zakresie i ekscytującą jazdę przy wysokich obrotach. Pierwszy bieg o niskim przełożeniu doskonale nadaje się do manewrowania przy ekstremalnie niskich prędkościach, ruszania pod górę i na odcinkach terenowych. Natomiast szósty bieg jest idealny do pokonywania długich podróży autostradą.


Silnik w Multistradzie V4 S pozwala na znaczne wydłużenie okresów międzyobsługowych. Wymiana oleju jest sugerowana co 15 000 km, a sprawdzanie luzów zaworowych i ewentualna regulacja co 60 000 km. Jednostka V4 Granturismo posiada funkcję dezaktywacji tylnych cylindrów na biegu jałowym. W ten sposób w momencie zatrzymania motocykla na światłach proces spalania w cylindrach zostaje zatrzymany, co poprawia w znacznym stopniu komfort termiczny kierowcy dzięki obniżeniu temperatury przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.


Multistrada V4 S jest wyposażona w aluminiową ramę, 19-calowe koło przednie oraz prześwit 220 mm. W przednim zawieszeniu wykorzystano widelec o średnicy 50 mm, a w tylnym dwustronny wahacz. Dzięki systemowi Ducati Skyhook mają elektronicznę regulację kompresji i tłumienia odbicia. Waga własna motocykla na sucho to tylko 217 kg. Wszystko to sprawia, że Multistrada V4 pokonuje zakręty w sposób intuicyjny i skuteczny, jak przystało na Ducati, a jednocześnie jest łatwa w prowadzeniu i wszechstronna zarówno na drogach, jak i w warunkach terenowych. Skuteczne hamowanie w odmianie V4 S zapewnia zestaw hamulców o poprawionej efektywności z dwoma tarczami 330 mm i 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo M50 na przedniej osi, a także 265 mm tarczą i 2-tłoczkowym zaciskiem na tylnej osi.


Multistrada V4 S jest wyposażona w najnowocześniejszą elektronikę w branży motocyklowej, zapewniającą wysoki poziom bezpieczeństwa, komfortu, osiągów i łączności. Platforma inercyjna (IMU) zarządza działaniem ABS na zakrętach, Ducati Wheelie Control (DWC) czy Ducati Traction Control (DTC). Multistrada V4 S jest również standardowo wyposażona w system kontroli utrzymania pojazdu (VHC), który ułatwia ponowne uruchomienie na pochyłych drogach. Platforma inercyjna komunikuje się również w sposób ciągły z półaktywnym układem sterowania zawieszeniem Ducati Skyhook (DSS) z funkcją Autoleveling.


Wraz z nowym modelem, Ducati wprowadziło również absolutną nowość w świecie motocykli: rewolucyjny przedni i tylny system radarowy, który umożliwia korzystanie z adaptacyjnego tempomatu (ACC) i wykrywania martwego pola (BSD). Radary to zaawansowane systemy pomocnicze, które firma Ducati opracowała we współpracy ze swoimi partnerami technologicznymi z najwyższej półki, jak na przykład Bosch. Wspierają one kierowcę podczas jazdy i czynią jazdę bardziej komfortową dzięki możliwości kontroli otoczenia motocykla.


Aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z jazdy całkowicie zmieniono zarówno interfejs użytkownika na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT. System Ducati Connect, który umożliwia za bezprzewodową łączność ze smartfonem i korzystanie z aplikacji na desce rozdzielczej przy pomocy joysticka. W górnej części zbiornika wygospodarowano zamykane miejsce na telefon, gdzie można bezpiecznie pozostawić go do ładowania.


Przebieg 10 500 km - motocykl w ciągłym użytkowaniu


KONTAKT:

DUCATI KATOWICE:

ul. Zimowa 41

40-318 Katowice

Tel: + 32 256 - 00 - 95


Opiekunowie marki DUCATI:


Wojciech Trzeciak

Tel:

wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl


Krzysztof Cholewa

Tel:

krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl


ZAPRASZAMY!


Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej.

 

17 grudnia 2024 11:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Multistrada

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

81000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

EURORIDER S.C.

EURORIDER S.C.
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (94) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store