1 / 5
Szczegóły
Marka pojazdu
DucatiModel pojazdu
MultistradaRok produkcji
2024
Przebieg
10 500 km
Pojemność skokowa
1 158 cm3
Moc
170 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
CzerwonyMożliwość finansowania
TakLeasing
TakOpłata początkowa
17380 PLN
Miesięczna rata
1440 PLN
Liczba pozostałych rat
59
Wartość wykupu
869 PLN
Kraj pochodzenia
PolskaZarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Opis
Projekt Multistrady V4 S cechuje się niezwykłą funkcjonalnością. Jest solidny i wytrzymały, a jednocześnie wyrafinowany i niezwykle estetyczny. Projektanci Ducati wypracowali dobre proporcje i kompaktowość nadwozia w rozstawie osi - idealne połączenie formy i funkcji. Da się to zauważyć w muskularnych gabarytach przedniej części nadwozia z 22-litrowym zbiornikiem paliwa, w połączeniu ze smukłym tyłem, który umożliwia optymalną pozycję nawet podczas jazdy na stojąco na odcinkach terenowych.
Badania w tunelu aerodynamicznym pozwoliły na zapewnienie maksymalnego możliwego komfortu. Opracowano rozwiązania, które mają na celu ochronić kierowcę i pasażera przed uderzeniami powietrza, zredukować hałas i umożliwić odprowadzanie ciepła z silnika z dala od nóg kierowcy. Efektem starań jest szyba z pleksiglasu o nowym kształcie oraz wysokości regulowanej za pomocą jednego palca, połączona z dwoma bocznymi deflektorami. Szczegółowo przebadano kształty osłon dłoni i części najbardziej wystawionych na działanie powietrza.
Niezwykle lekki, ważacy tylko 66,7 kg, ultrakompaktowy silnik V4 Granturismo gwarantuje płynną pracę przy niskich obrotach i liniową krzywą momentu obrotowego. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 1158 cm3 rozwija moc 170 KM przy 10500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 8750 obr./min. Nawet przy pełnym obciążeniu daje poczucie natychmiastowej reakcji na manetkę gazu. Inżynierowie dużą uwagę poświęcili krzywym momentu obrotowego na każdym biegu, aby uzyskać płynność przy niskich obrotach, stabilność w średnim zakresie i ekscytującą jazdę przy wysokich obrotach. Pierwszy bieg o niskim przełożeniu doskonale nadaje się do manewrowania przy ekstremalnie niskich prędkościach, ruszania pod górę i na odcinkach terenowych. Natomiast szósty bieg jest idealny do pokonywania długich podróży autostradą.
Silnik w Multistradzie V4 S pozwala na znaczne wydłużenie okresów międzyobsługowych. Wymiana oleju jest sugerowana co 15 000 km, a sprawdzanie luzów zaworowych i ewentualna regulacja co 60 000 km. Jednostka V4 Granturismo posiada funkcję dezaktywacji tylnych cylindrów na biegu jałowym. W ten sposób w momencie zatrzymania motocykla na światłach proces spalania w cylindrach zostaje zatrzymany, co poprawia w znacznym stopniu komfort termiczny kierowcy dzięki obniżeniu temperatury przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.
Multistrada V4 S jest wyposażona w aluminiową ramę, 19-calowe koło przednie oraz prześwit 220 mm. W przednim zawieszeniu wykorzystano widelec o średnicy 50 mm, a w tylnym dwustronny wahacz. Dzięki systemowi Ducati Skyhook mają elektronicznę regulację kompresji i tłumienia odbicia. Waga własna motocykla na sucho to tylko 217 kg. Wszystko to sprawia, że Multistrada V4 pokonuje zakręty w sposób intuicyjny i skuteczny, jak przystało na Ducati, a jednocześnie jest łatwa w prowadzeniu i wszechstronna zarówno na drogach, jak i w warunkach terenowych. Skuteczne hamowanie w odmianie V4 S zapewnia zestaw hamulców o poprawionej efektywności z dwoma tarczami 330 mm i 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo M50 na przedniej osi, a także 265 mm tarczą i 2-tłoczkowym zaciskiem na tylnej osi.
Multistrada V4 S jest wyposażona w najnowocześniejszą elektronikę w branży motocyklowej, zapewniającą wysoki poziom bezpieczeństwa, komfortu, osiągów i łączności. Platforma inercyjna (IMU) zarządza działaniem ABS na zakrętach, Ducati Wheelie Control (DWC) czy Ducati Traction Control (DTC). Multistrada V4 S jest również standardowo wyposażona w system kontroli utrzymania pojazdu (VHC), który ułatwia ponowne uruchomienie na pochyłych drogach. Platforma inercyjna komunikuje się również w sposób ciągły z półaktywnym układem sterowania zawieszeniem Ducati Skyhook (DSS) z funkcją Autoleveling.
Wraz z nowym modelem, Ducati wprowadziło również absolutną nowość w świecie motocykli: rewolucyjny przedni i tylny system radarowy, który umożliwia korzystanie z adaptacyjnego tempomatu (ACC) i wykrywania martwego pola (BSD). Radary to zaawansowane systemy pomocnicze, które firma Ducati opracowała we współpracy ze swoimi partnerami technologicznymi z najwyższej półki, jak na przykład Bosch. Wspierają one kierowcę podczas jazdy i czynią jazdę bardziej komfortową dzięki możliwości kontroli otoczenia motocykla.
Aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z jazdy całkowicie zmieniono zarówno interfejs użytkownika na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT. System Ducati Connect, który umożliwia za bezprzewodową łączność ze smartfonem i korzystanie z aplikacji na desce rozdzielczej przy pomocy joysticka. W górnej części zbiornika wygospodarowano zamykane miejsce na telefon, gdzie można bezpiecznie pozostawić go do ładowania.
Przebieg 10 500 km - motocykl w ciągłym użytkowaniu
KONTAKT:
DUCATI KATOWICE:
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice
Tel: + 32 256 - 00 - 95
Opiekunowie marki DUCATI:
Wojciech Trzeciak
Tel:
wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl
Krzysztof Cholewa
Tel:
krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl
ZAPRASZAMY!
Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej.
18 września 2024 11:09
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa