1 / 10
Szczegóły
Marka pojazdu
DucatiModel pojazdu
Panigale V4RRok produkcji
2023
Przebieg
1 km
Pojemność skokowa
1 103 cm3
Moc
215 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
SportowyKolor
CzerwonyMożliwość finansowania
TakLeasing
TakRodzaj koloru
Metalik
Opłata początkowa
17380 PLN
Miesięczna rata
1440 PLN
Liczba pozostałych rat
59
Wartość wykupu
869 PLN
Kraj pochodzenia
PolskaBezwypadkowy
TakStan
Nowy
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Opis
Sercem Panigale V4 R jest nowy silnik Desmosedici Stradale R o pojemności 998 cm3, zdolny do osiągnięcia maksymalnej prędkości obrotowej wynoszącej 16 500 obr./min na szóstym biegu i zapewniający maksymalną moc 218 KM przy 15 500 obr./min. Są to wartości absolutnie wzorcowe w ofercie motocykli supersportowych o tej samej pojemności skokowej.
Pełen potencjał silnika pozwala odblokować wyścigowy wydech przeznaczony do użytku na torze, który podnosi moc do 237 KM, a także specjalnego oleju, opracowanego przez Shell we współpracy z Ducati Corse. Mieszanka o wysokiej wydajności gwarantuje 10% redukcję tarcia mechanicznego i prowadzi do wzrostu mocy maksymalnej o kolejne 4,5 KM. Maksymalna moc Panigale V4 R może zatem osiągnąć wartość 240,5 KM w konfiguracji torowej. Ta nadzwyczajna wartość jest możliwa dzięki zastosowaniu technologii wywodzących się wprost ze świata najwyższych serii wyścigowych.
Większą skuteczność nowego Panigale V4 R w użytkowaniu na torze uzyskano również dzięki zaadoptowaniu wszystkich elektronicznych ewolucji wprowadzonych już w Panigale V4 na rok modelowy 2022 i 2023, w tym między innymi udoskonalonemu systemu Ducati Traction Control i systemu Ride By Wire, przyjęciem strategii Engine Brake Control EVO 2, nowej strategii dla DQS i aktualizacji kontroli wentylatora.
Aby Panigale V4 R było jeszcze szybsze przyjęto Power Modes z powodzeniem wdrożone już w Panigale V4 i V4 S, oczywiście z kalibracją dedykowaną dla jednostki Desmosedici Stradale R. Istnieją cztery strategie mocy silnika: Full, High, Medium, Low. Tryb Full Power pozwala silnikowi uwolnić swój pełny potencjał dzięki krzywym momentu obrotowego bez filtrów elektronicznych, z wyjątkiem pierwszego biegu. Dla trybów mocy Medium i High opracowano nowy system zarządzania mapą Ride by Wire z dedykowaną kalibracją dla każdego z sześciu biegów. Z kolei tryb Low został zaprojektowany z myślą o jeździe po nawierzchniach o niskiej przyczepności, ograniczając maksymalną moc motocykla do 160 KM i oferując wyjątkowo kontrolowaną reakcję przepustnicy.
Parametry pracy motocykla można skutecznie kontrolować dzięki nowej grafice wyświetlacza. Najważniejsza zmiana w Panigale V4 R, wprowadzona już w V4 S, dotyczy interfejsu "Track Evo" opracowanego przez zawodników MotoGP.
Panigale V4 R jest kontynuacją układu opartego na "Front Frame" i jednostronnym aluminiowym wahaczu z rodziny Ducati Panigale. Możliwa jest regulacja wahacza w 4 pozycjach co 2 mm.
Aby zwiększyć zwinność i przyczepność, podwozie Panigale V4 R również podąża w kierunku ewolucji wyznaczonej przez Panigale V4/V4 S, zachowując w pełni mechaniczną regulację zawieszenia. Przedni widelec Öhlins NPX25/30 zwiększa swój skok o 5 mm w porównaniu z poprzednikiem. Zmodyfikowany amortyzator tylny Öhlins TTX36 zwiększa zwinność przy wchodzeniu w zakręty i zmianach kierunku jazdy.
Do Panigale V4 R Ducati oferuje szeroką gamę akcesoriów do użytku na torze. Tytanowy, pełny układ wydechowy Akrapovič z podwójnym tłumikiem jeszcze bardziej poprawia stosunek masy do mocy V4 R (zmniejszenie masy o 5 kg w porównaniu do standardowego układu i zwiększenie mocy do 237 KM). Wydech dostarczany jest wraz ze specjalnym mapowaniem, dzięki któremu wszystkie parametry DTC, DWC, DPL i DSC są dostosowane do nowych osiągów motocykla.
Dalsza redukcja wagi motocykla jest możliwa poprzez montaż magnezowych obręczy, które gwarantują oszczędność 0,7 kg (- 10%) w stosunku do i tak lekkich kutych obręczy z oryginalnego wyposażenia, a także poprawiają zwinność przy wchodzeniu w zakręty i przy zmianach kierunku jazdy.
Aby lepiej dostosować pozycję jazdy do własnych potrzeb, dostępne są regulowane aluminiowe podnóżki, opracowane przez Ducati Corse we współpracy z firmą Rizoma. Są one wyposażone w przegubowe dźwignie hamulca i zmiany biegów, aby zminimalizować ryzyko złamania w przypadku poślizgu, a także umożliwiają tradycyjną konfigurację zmiany biegów, jak i odwróconą.
KONTAKT:
DUCATI KATOWICE:
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice
Tel: + 32 256 - 00 - 95
Opiekunowie marki DUCATI:
Wojciech Trzeciak
Tel:
wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl
Krzysztof Cholewa
Tel:
krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl
ZAPRASZAMY!
Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej.
16 września 2024 13:58
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa