Full Throttle to najbardziej sportowa propozycja z gamy Ducati Scrambler 2023, inspirowana zawodami Flat Track. Boczne tablice z numerem 62 nawiązują do roku 1962, w którym debiutował pierwszy Ducati Scrambler.
Sportowy charakter modelu Full Throttle podkreśla dedykowane siedzisko, malowanie Red GP19 i Dark Stealth, krótszy błotnik przedni, ogon bez błotnika tylnego i czerwone znaczniki na aluminiowych felgach. Wyposażenie dopełnia homologowany tłumik Termignoni oraz standardowy Quick Shift góra/dół.
Nowa gama Ducati Scrambler jest o 4 kg lżejsza od poprzedniej, dzięki czemu motocykle są jeszcze bardziej zwrotne i łatwiejsze w prowadzeniu. Rama pozostała kratownicowa, ale jest unowocześniona i lżejsza, a wraz z przeprojektowanym wahaczem i kilkoma ulepszeniami silnika, przyczynia się do ogólnej redukcji masy motocykla. Tylna rama pomocnicza jest teraz łatwo zdejmowana bez modyfikowania ramy, co istotnie zwiększa możliwości modyfikacji motocykla.
Prowadzenie udoskonalono dzięki nieco zwiększonemu kątowi skrętu, który pozwala na większą kontrolę nad motocyklem. Koła o zmodernizowanej konstrukcji mają wymiary odpowiednio 18 i 17 cali z przodu i z tyłu.
Chłodzony powietrzem dwucylindrowy silnik dwuzaworowy Desmodue, który zawsze był charakterystycznym elementem Ducati Scrambler, został zmodyfikowany, co pozwoliło na redukcję masy o około 2,5 kg. Rozwija maksymalną moc 73 KM i jest również dostępny w wersji 35 kW dla motocyklistów z prawem jazdy kategorii A2. Został wyposażony w nowe sprzęgło ośmiotarczowe, które pozwala na płynniejszą i bardziej precyzyjną zmianę biegów. Sprzęgło jest również bardziej kompaktowe, co pozwoliło zmniejszyć rozmiar prawej osłony, oferując w ten sposób więcej miejsca na stopę prowadzącego.
Wszystkie zmiany wprowadzone w nowej generacji Ducati Scrambler przyczyniają się do wyznaczenia nowych standardów w swojej kategorii. Ducati Scrambler jest jeszcze przyjemniejszy i bezpieczniejszy dzięki wprowadzeniu elektronicznego zarządzania przepustnicą Ride by Wire. Z jednej strony rozwiązanie to sprawia, że reakcja silnika jest natychmiastowa i łatwa do kontrolowania, a z drugiej pozwala na zastosowanie kontroli trakcji i dwóch trybów jazdy: Road i Wet. Ten ostatni, zaprojektowany specjalnie do jazdy na mokrych nawierzchniach, zapewnia płynniejszą reakcję przepustnicy i kalibrację kontroli trakcji bardziej zorientowaną na stabilność i bezpieczeństwo. Standardowe wyposażenie uzupełnia ABS Cornering.
Dzięki wprowadzeniu systemu Ride by Wire, nowa generacja silnika Desmodue będzie miała możliwość zamontowania Quick Shift w górę i w dół, dostępnego jako akcesorium, lub oferowanego jako standardowe wyposażenie w modelu Full Throttle
KONTAKT:
DUCATI KATOWICE:
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice
Tel: + 32 256 - 00 - 95
Opiekunowie marki DUCATI:
Wojciech Trzeciak
Tel:
wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl
Krzysztof Cholewa
Tel:
krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl
ZAPRASZAMY!
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.