Ducati Sport Classic - 1
Ducati Sport Classic - 2
Ducati Sport Classic - 3
Ducati Sport Classic - 4
Ducati Sport Classic - 5
Ducati Sport Classic - 6
Ducati Sport Classic - 7

1 / 7

Ducati Sport Classic - 1
Ducati Sport Classic - 2
Ducati Sport Classic - 3
Ducati Sport Classic - 4
Ducati Sport Classic - 5
Ducati Sport Classic - 6
Ducati Sport Classic - 7

Najważniejsze

Przebieg

4 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

1 000 cm3

Kraj pochodzenia

Polska

Opis

Silnik to typowy dla tego modelu DS1000, jednak we współpracy z niemiecką Kaemną został zamontowany zestaw Bigbore zwiększający pojemność do 1078ccm, zestaw wysokokomresyjnych tłoków, powiększone zawory, oraz zmienione wałki rozrządu. Wszystko to wystrojone na hamowni dzięki zamontowanemu zestawowi RapidBike Evo oraz dwóm modułom MyTuningBike,

nanoszącym korekty map dla każdego cylindra indywidualnie w oparciu o odczyty z sond szerokopasmowych. Do kompletu zestaw współpracuje z Quickshifterem firmy Cordona. Powiększona chłodnica oleju.

Nad stabilnością motocykla przy redukcji biegów czuwa sprzęgło antyhoppingowe Ducabike'a.


Przednie zawieszenie to widelec Showa z modelu 1098 zanodowany na czarno dla celów spójności stylistycznej. Zamontowany w dedykowanych półkach firmy CNC Racin z powiększonym offsetem, dzięki czemu motocykl jest bardziej reaktywny. Tylny amortyzator to produkt Nitrona. Motocykl stoi na odlewanych kołach z modelu 999 na dedykowanym zestawie konwersji do SC wraz z jarzmem tylnego hamulca.


Przedni układ hamulcoowy to zaciski Brembo Monoblock M40 na 320mm tarczach z którymi współpracuje promieniowa pompa Beringer.


Układ wydechowy to chyba najpiękniejszy układ dostępny dla SC jakim jest kultowy niemal Zard z dwiema niesymetrycznymi końcówkami.


Jeśli chodzi o stylistyczne zabiegi, w miejsce oryginalnych liczników zamontowany wyświetlacz wielofunkcyjny Motogadget Motoscope, wspomniany osprzęt hydrauliczny kierownicy Beringer, clipony z regulacją kąta Ducabike, sety kierowcy Bonamici Racing, lusterka i zbiorniczki płynu hydraulicznego Rizoma, otwarte osłony pasków rozrządu CNC Racing. Do tego kultowa dzięki filmowi TRON tylna lampa Fleda. Indywidualne obszycie siedzenia kierowcy. Oraz mnóstwo smaczków które nie sposób wymienić, a tworzącymi odbiór całości.


https://youtu.be/d5k8gqGiDBg


Możliwa zamiana na coupé

 

21 lutego 2025 19:39

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Sport Classic

Kolor

Pomarańczowy

Rok produkcji

2009

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

79900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Marek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Jawor, jaworski, Dolnośląskie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...