Nowy Streetfighter V2 to sportowy naked z jedynym w swoim rodzaju charakterem. Odpowiada on na potrzeby tych, którzy poszukują motocykla będącego w stanie połączyć sportowe DNA Panigale V2 z postawą i stylem podziwianego Wojownika. W rezultacie powstał pojazd intuicyjny i łatwy w prowadzeniu, z odpowiednią dawką mocy zapewniającą zadziorne osiągi i maksymalną radość z jazdy.
Projekt to reinterpretacja udanej formuły „Fight Formula” Ducati, ale tym razem skonstruowana na bazie Panigale V2, z wysoką i szeroką kierownicą oraz pozbawiona owiewek.
Nowy Streetfighter V2 stanowi esencję modelu i charakteryzuje się ostrym designem, który obejmuje elementy stylistyczne typowe dla Streetfightera V4, począwszy od charakterystycznego reflektora w kształcie litery V. Koncepcja konstrukcyjna nowego modelu opiera się na mechanice odziedziczonej z Panigale V2, w której jednostka Superquadro jest elementem nośnym.
Ergonomia zorientowana jest na użytkowaniu drogowym, łącząc komfort jazdy i sportowy charakter. Względem Panigale V2 kierownica jest szersza i ma wyższą pozycję, siedzisko ma nowe wypełnienie, a także zmieniono położenie podnóżków, dzięki czemu motocykl jest jeszcze wygodniejszy. Zapewnia motocykliście doskonałą kontrolę podczas sportowej jazdy, a jednocześnie ułatwiają codzienne użytkowanie.
Silnik Streetfightera V2 to Superquadro o pojemności 955 cm3 spełniający normę Euro 5, który rozwija maksymalną moc 153 KM przy 10 750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 101,4 Nm przy 9 000 obr./min. Jednostka zapewnia przyjemność nie tylko na drodze, ale również efektywność i doskonałe osiągi na torze. W porównaniu do Panigale V2, Streetfighter V2 ma krótsze przełożenie końcowe (15/45 względem 15/43). Gwarantuje to większy moment obrotowy na kołach przy prędkościach drogowych, dając jednocześnie lepszą reakcję silnika na ponowne otwarcie przepustnicy.
Podczas opracowywania nowego modelu, inżynierowie Ducati skupili swoją uwagę na konfiguracji podwozia. Zwarta konstrukcja przednia, składająca się z monokokowej ramy z odlewanego ciśnieniowo aluminium przymocowana jest do głowicy dwucylindrowej jednostki. Jednostronny wahacz, który jest również połączony z silnikiem, jest dłuższy o 16 mm w porównaniu do tego z Panigale V2, co przyczynia się do zapewnienia stabilności całego motocykla. Do tej platformy dodano 43 mm przedni widelec Showa BPF i amortyzator Sachs z regulacją, która czyni ten motocykl bardziej komfortowym na drodze, a jednocześnie zapewniając łatwą regulację, aby uzyskać zupełnie nowy wymiar zabawy na torze wyścigowym.
Streetfighter V2 jest wyposażony w 5-ramienne koła i nowe opony Pirelli Diablo Rosso IV w rozmiarach 120/70 ZR17 z przodu i 180/60 ZR17 z tyłu, które zapewniają superszybką reakcję na potrzeby motocyklisty oraz świetne wyczucie w zakrętach. Z wyjątkiem zastosowania klocków hamulcowych charakteryzujących się mniej agresywnym charakterem pracy, bardziej odpowiednich do jazdy po drogach, cały układ hamulcowy został wiernie przeniesiony z Panigale V2 i składa się z radialnych zacisków Brembo M4-32 typu monoblok z tarczami o średnicy 320 mm.
Pakiet najnowocześniejszej elektroniki, w który wyposażony jest Streetfighter V2, został zaadaptowany z Panigale V2. 6-osiowa platforma inercyjna IMU na bieżąco analizuje pozycję motocykla w przestrzeni, przesyłając informacje do jednostek sterujących, które zarządzają układami sterowania. Pakiet elektroniczny zawiera między innymi działający w zakrętach ABS Cornering EVO z funkcją „slide by brake”, układ kontroli trakcji Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, układ wspomagania jazdy na tylnym kole Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, układ wspomagania zmiany biegów Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2, czy układ sterowania siły hamowania silnikiem Engine Brake Control (EBC) EVO.
Streetfighter V2 posiada trzy różne tryby jazdy (Sport, Road i Wet, do jazdy na mokrych nawierzchniach) z dedykowanymi ustawieniami. Wyposażenie elektroniczne można wzbogacić o szereg akcesoriów z katalogu Ducati Performance, jak na przykład Ducati Data Analyzer (DDA + GPS) oraz Ducati Multimedia System. Katalog zawiera również liczne akcesoria zaprojektowane, aby poprawić wygląd, osiągi i styl nowego Streetfightera V2. Wśród nich wyróżniają się aerodynamiczne skrzydła, zaprojektowane przez Ducati w celu uzyskania jeszcze lepszych właściwości podczas jazdy torowej.
Motocykl wyposażony jest w reflektor full-LED ze światłami do jazdy dziennej DRL i 4,3-calowy ekran full-TFT z intuicyjnym interfejsem, który przywodzi na myśl Streetfightera V4
KONTAKT:
DUCATI KATOWICE:
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice
Tel: + 32 256 - 00 - 95
Opiekunowie marki DUCATI:
Wojciech Trzeciak
Tel:
wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl
Krzysztof Cholewa
Tel:
krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl
ZAPRASZAMY!
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.