Ducati Streetfighter V4 - 1
Ducati Streetfighter V4 - 2
Ducati Streetfighter V4 - 3
Ducati Streetfighter V4 - 4

1 / 4

Ducati Streetfighter V4 - 1
Ducati Streetfighter V4 - 2
Ducati Streetfighter V4 - 3
Ducati Streetfighter V4 - 4

Szczegóły

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Streetfighter V4

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

1 103 cm3

Moc

208 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Opis

Design Streetfightera V4 jest bezpośredni i minimalistyczny, z przednią lampą LED w kształcie litery V, która przypomina Panigale V4. Niski, pochylony do przodu przód, który przedłuża mocne linie baku, nadaje Streetfighterowi V4 wyglądu drapieżnika. Zbiornik paliwa, o pojemności zwiększonej do 17 lirów, ma taki sam kształt jak w modelu Panigale V4 2022. Został przeprojektowany, aby zapewniać kierowcy lepszą pozycję podczas hamowania i pokonywania zakrętów. Nowa rama „Front Frame” i Desmosedici Stradale pozostają odsłonięte tworząc czystą, wyrafinowaną formę. Streetfighter w wersji V4 S jest dostępny w klasycznej kolorystyce Ducati Red i nowej: Grey Nero. Kontrast między szarością, a różnymi odcieniami czerni nadaje bardziej agresywnego charakteru i uwydatnia wyposażenie techniczne, takie jak hamulce i zawieszenie. Silnik Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3, spełanijący normę Euro 5, dostarcza 208 KM mocy przy 13 000 obr./min i maksymalnie 123 Nm momentu obrotowego. W najnowszym modelu zaimplementowano strategię Power Modes opracowaną dla Panigale V4. Do dyspozycji prowadzącego są cztery poziomy mocy silnika: Full, High, Medium i Low. Tryb pełnej mocy pozwala silnikowi wyrazić swój pełny potencjał za pomocą krzywych momentu obrotowego bez filtrów elektronicznych, z wyjątkiem pierwszego biegu. Dla trybów High i Medium Power opracowano nowy system zarządzania mapą Ride by Wire z dedykowaną kalibracją dla każdego z sześciu biegów. Z kolei tryb Low, przeznaczony do jazdy po nawierzchniach o niskiej przyczepności, ogranicza maksymalną moc do 165 KM i oferuje wyjątkowo kontrolowaną reakcję przepustnicy. W nowym Ducati Streetfighter V4 podwozie podąża za ewolucją rodziny Panigale V4, zapewniając poprawę stabilności i bezpieczeństwa jazdy. Podwozie obejmuje przednią ramę i jednostronny wahacz, oba wykonane z aluminium, z widelcem upside-down. Streetfighter V4 S wyposażony jest w półaktywne zawieszenie Öhlins (NIX30 43 mm i amortyzator TTX36) z interfejsem SmartEC 2.0, który zyskuje na wszechstronności, skuteczności i szybkości ustawień. Ponadto wersja V4 S w wyposażeniu standardowym oferuje felgi Marchesini z kutego aluminium, co przekłada się na lepszą zwinność podczas zmiany kierunku oraz reakcję podczas przyspieszania i hamowania dzięki redukcji mas nieresorowanych. Podobnie jak w Panigale V4, oś wahacza w Streetfighterze V4 jest umieszczona o 4 mm wyżej, co przekłada się na większą stabilność, precyzję i zdolność do utrzymania trajektorii podczas wychodzenia z zakrętów i przyspieszenia. Rozkład masy przesuwa się do przodu, a tym samym zwiększa się dokładność i prędkość wchodzenia w zakręty. Tablica rozdzielcza nowego Streetfightera V4 podąża za ewolucją Panigale V4. Grafika została zoptymalizowana, aby informacje były bardziej przejrzyste i czytelne. Podobnie jak w Panigale V4, moment optymalnej zmiany biegów sygnalizowany jest zielonym diodą. Tryb wyświetlania „Track Evo”, który odwzorowuje układ używany w MotoGP, gwarantuje natychmiastowy podgląd na najważniejsze parametry i interwencję systemów elektronicznych. Streetfighter V4 2023 ewoluuje również dzięki nowemu oprogramowaniu Engine Brake Control (EBC) EVO 2, które gwarantuje lepszą stabilność i precyzję w fazach hamowania i wchodzenia w zakręty. Oferuje inną kalibrację na każdym biegu, w trzech różnych poziomach. Nowa strategia została opracowana w celu zoptymalizowania intensywności hamowania silnikiem w zależności od obciążenia tyłu. W pierwszej fazie hamowania, gdy tylne koło jest mało obciążone, EBC EVO 2 zapewnia mniej intensywne hamowanie silnikiem, a następnie zwiększa je w miarę zbliżania się do szczytu zakrętu. Wprowadzone modyfikacje zmniejszają również blokowanie tylnego koła na najbardziej wymagających odcinkach hamowania. W Streetfighterze V4 2023 wdrożono również nową strategię dla Ducati Quick Shift (DQS), która poprawia płynność zmiany biegów przy każdym stopniu otwarcia przepustnicy. Zmiana przełożeń podczas użytkowania na drodze jest płynniejsza, a na torze zapewnia większą stabilność motocykla. KONTAKT: DUCATI KATOWICE: ul. Zimowa 41 40-318 Katowice Tel: + 32 256 - 00 - 95 Opiekunowie marki DUCATI: Wojciech Trzeciak Tel: wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl Krzysztof Cholewa Tel: krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl ZAPRASZAMY! 

16 września 2024 14:00

Informacje o sprzedającym

EURORIDER S.C.

EURORIDER S.C.
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (98) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store