DUCATI WROCŁAW
Największy salon motocyklowy na Dolnym Śląsku.
DUCATI STREETFIGHTER V4 S
Ducati Streetfighter V4 wyraża swój sportowy charakter dzięki standardowej konfiguracji jednoosobowej, z dostarczonymi podnóżkami i siedziskiem pasażera.
Design Streetfightera V4 jest bezpośredni i minimalistyczny, z przednią lampą LED w kształcie litery V, która przypomina Panigale V4. Niski, pochylony do przodu przód, który przedłuża mocne linie baku, nadaje Streetfighterowi V4 wyglądu drapieżnika. Zbiornik paliwa, o pojemności zwiększonej do 17 lirów, ma taki sam kształt jak w modelu Panigale V4 2022. Został przeprojektowany, aby zapewniać kierowcy lepszą pozycję podczas hamowania i pokonywania zakrętów.
Nowa rama „Front Frame” i Desmosedici Stradale pozostają odsłonięte tworząc czystą, wyrafinowaną formę. Streetfighter w wersji V4 S na rok modelowy 2023/24 jest dostępny w nowej kolorystyce Grey Nero. Kontrast między szarością, a różnymi odcieniami czerni nadaje bardziej agresywnego charakteru i uwydatnia wyposażenie techniczne, takie jak hamulce i zawieszenie.
W najnowszym modelu zaimplementowano strategię Power Modes opracowaną dla Ducati Panigale V4 i V4 S, oczywiście z kalibracją dedykowaną dla silnika Desmosedici Stradale napędzającego Streetfightera. Do dyspozycji prowadzącego są cztery poziomy mocy silnika: Full, High, Medium i Low. Tryb pełnej mocy pozwala silnikowi wyrazić swój pełny potencjał za pomocą krzywych momentu obrotowego bez filtrów elektronicznych, z wyjątkiem pierwszego biegu. Dla trybów High i Medium Power opracowano nowy system zarządzania mapą Ride by Wire z dedykowaną kalibracją dla każdego z sześciu biegów. Z kolei tryb Low, przeznaczony do jazdy po nawierzchniach o niskiej przyczepności, ogranicza maksymalną moc do 165 KM i oferuje wyjątkowo kontrolowaną reakcję przepustnicy.
W Streetfighterze V4 2023 wprowadzono zupełnie nowy tryb jazdy Wet, aby jazda była jeszcze bezpieczniejsza na mokrych nawierzchniach. Dla wersji S i SP2 standardowe wyposażenie wzbogacono o akumulator litowo-jonowy, lżejszy o 1,7 kg od poprzedniego (ten sam, który zamontowany jest w Streetfighterze V4 SP).
Tablica rozdzielcza nowego Streetfightera V4 podąża za ewolucją Panigale V4. Grafika została zoptymalizowana, aby informacje były bardziej przejrzyste i czytelne. Podobnie jak w Panigale V4, moment optymalnej zmiany biegów sygnalizowany jest zielonym diodą. Tryb wyświetlania „Track Evo”, który odwzorowuje układ używany w MotoGP, gwarantuje natychmiastowy podgląd na najważniejsze parametry i interwencję systemów elektronicznych.
Streetfighter V4 2023 ewoluuje również dzięki nowemu oprogramowaniu Engine Brake Control (EBC) EVO 2, które gwarantuje lepszą stabilność i precyzję w fazach hamowania i wchodzenia w zakręty. Oferuje inną kalibrację na każdym biegu, w trzech różnych poziomach. Nowa strategia została opracowana w celu zoptymalizowania intensywności hamowania silnikiem w zależności od obciążenia tyłu. W pierwszej fazie hamowania, gdy tylne koło jest mało obciążone, EBC EVO 2 zapewnia mniej intensywne hamowanie silnikiem, a następnie zwiększa je w miarę zbliżania się do szczytu zakrętu. Wprowadzone modyfikacje zmniejszają również blokowanie tylnego koła na najbardziej wymagających odcinkach hamowania.
W Streetfighterze V4 2023 wdrożono również nową strategię dla Ducati Quick Shift (DQS), która poprawia płynność zmiany biegów przy każdym stopniu otwarcia przepustnicy. Zmiana przełożeń podczas użytkowania na drodze jest płynniejsza, a na torze zapewnia większą stabilność motocykla.
Prócz wymienionych elektronicznych usprawnień dodano również aktualizację strategii sterowania wentylatorem chłodzącym. Oferuje większy komfort termiczny kierowcy przy typowych prędkościach jazdy na drogach.
W nowym Ducati Streetfighter V4 podwozie podąża za ewolucją rodziny Panigale V4, zapewniając poprawę stabilności i bezpieczeństwa jazdy. Podwozie obejmuje przednią ramę i jednostronny wahacz, oba wykonane z aluminium, z widelcem upside-down i mechaniczną regulacją w wersji V4. Streetfighter V4 S wyposażony jest z kolei w półaktywne zawieszenie Öhlins (odwrócony widelec NIX30 43 mm i amortyzator TTX36) z interfejsem SmartEC 2.0, który zyskuje na wszechstronności, skuteczności i szybkości ustawień. Ponadto wersja V4 S w wyposażeniu standardowym oferuje felgi Marchesini z kutego aluminium, co przekłada się na lepszą zwinność podczas zmiany kierunku oraz reakcję podczas przyspieszania i hamowania dzięki redukcji mas nieresorowanych.
KUPUJĄC U NAS ZYSKUJESZ
- atrakcyjne warunki finansowania
- wyjątkowy, dealerski pakiet ubezpieczeń AC, OC i NNW,
- rabat na usługi serwisowe
- specjalne warunki zakupu odzieży i akcesoriów DUCATI
- wyjątkową ofertę transportu motocykla w dowolne miejsce kraju
- gwarancję najlepszej obsługi
GWARANCJA I WSPARCIE
- 4-letnia gwarancja DUCATI bez limitu kilometrów
JAZDA TESTOWA
Zapytaj naszych doradców o możliwość odbycia jazdy testowej
POMOŻEMY SPRZEDAĆ TWÓJ MOTOCYKL
- chciałbyś szybko i wygodnie zamienić motocykl ? Możliwość zostawienia motocykla w rozliczeniu.
- szybka i bezpłatna wycena w naszym salonie. O szczegóły zapytaj naszego doradcę.
FORMA ZAKUPU
- FV 23% VAT
KONTAKT
Doradcy :
Maciej Mazurkiewicz
tel. komórkowy:
e-mail: maciej.mazurkiewicz(at)libertymotors.pl
We speak English!
LIBERTY MOTORS WROCŁAW
al. Jana III Sobieskiego 5
51-301 Wrocław
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 10.00 - 18.00
sobota: 10.00 - 15.00
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.