Harley-Davidson Dyna Super Glide - 1
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 2
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 3
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 4
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 5
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 6
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 7
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 8
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 9

1 / 9

Harley-Davidson Dyna Super Glide - 1
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 2
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 3
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 4
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 5
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 6
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 7
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 8
Harley-Davidson Dyna Super Glide - 9

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

Harley-Davidson

Model pojazdu

Dyna Super Glide

Rok produkcji

2008

Przebieg

37 840 km

Pojemność skokowa

1 573 cm3

Rodzaj napędu

Pas napędowy

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Chopper

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Immobilizer

Opis

Cena "pozasezonowa". Możliwa zamiana ew. przyjęcie w rozliczeniu samochodu lub działki (możliwa również dopłata z mojej strony).


To mój pierwszy Harley, jeżdżę nim drugi sezon bez żadnych przygód na drodze. W sumie zrobiłem ok. 6 tys. km. Wyjazdy do pracy na co dzień, jak i dłuższe wyprawy (np. Karpacz Polish Bike Week).


Przed zakupem sprawdzałem kilka sprzętów i ten miał najlepszą historię po VIN w moim budżecie (zachęcam do weryfikacji, gdyż większość HD w tym przedziale cenowym to " super okazje" ze Stanów po grubych przygodach).


Motocykl posiada następujące elementy akcesoryjne:

- wydech TBR (Two Brothers Racing Comp-S 2 in 1) - głośny, potrafi strzelić płomykiem :)

- siodło Wiplash Speed Company USA - nieco większe, wygodniejsze niż mój obecny Saddlemen w Low Riderze,

- riser kierownicy,

- krótkie klamki,

- owiewka Club Style,

- filtr powietrza Screaming Eagle,

- kable zapłonowe Screaming Eagle,

- sety przeniesione do przodu,

- różne dekle i ozdoby Willie G.


Rzekomo w Stanach zrobiono Stage 2, ta maszyna ma naprawdę dobre odejście. Przebieg to 37 840 mil. Opony oraz pas napędowy są w bardzo dobrym stanie, po wymianie jakiś czas temu. Alarm, immobiliser, uruchamianie bez kluczyka. Sam silnik już oczywiście na wtrysku.


Przez okres użytkowania dokonałem następujących modyfikacji lub działań eksploatacyjnych:

- wymiana klocków przód/tył na polecane EBC,

- wymiana owiewki na nową w stylu club style,

- wymiana trzech olejów (silnik, skrzynia, sprzęgło) na AMSOIL,

- wymiana sprzęgła rozrusznika na nowe,

- czyszczenie filtra powietrza plus czerwony olej K&N,

- nowe kable zapłonowe (oryginalne HD Streaming Eagle),

- krótkie klamki,

- nowe manetki,

- nowe linki gazu,

- nowy akumulator.


Zamówiłem również małe twarde kufry, ale nie zdążyłem ich jeszcze zamontować, gdyż trzeba dociąć mocowania.


Dlaczego sprzedaję ten sprzęt po tylu własnych inwestycjach i przygotowaniu na kolejny sezon? Pojawiła mi się opcja przejścia na prawie nowego Low Ridera S, więc...


Zapraszam do kontaktu.

 

26 października 2024 12:52

Informacje o sprzedającym

Dariusz

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Wesoła

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store