1 / 39
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
Harley-DavidsonModel pojazdu
Night TrainRok produkcji
2007
Przebieg
23 900 km
Pojemność skokowa
1 600 cm3
Rodzaj napędu
Pas napędowyRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
ChopperKolor
CzarnyRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
Stany ZjednoczoneData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
W 2007 roku, rozszerzając niezwykle popularny model Night Train, Harley-Davidson wypuścił FXSTB Softail Night Train z kilkoma znaczącymi zmianami i gadżetami dla entuzjastów. Mieliśmy szczęście, że mogliśmy położyć łapy i buty na modelu FXSTB jako długoterminowym motocyklu testowym. Ten Night Train ma wiele fajnych nowych funkcji, które czynią go świetnym punktem wyjścia do personalizacji.
W ofercie Harley-Davidson jest pełna linia Softailów, ale ponieważ Night Train ma już czarny silnik malowany proszkowo i czarny układ napędowy, a także czarny worek olejowy i pokrywy, konsolę zbiornika, wsporniki błotnika i skrzynkę powietrzną, wiele z czarnego wyglądu, który nam się podoba, zostało już zrobione. Z tyłu ten model toczy się teraz na grubej oponie 200 mm owiniętej wokół 17-calowego koła z chromowanym 21-calowym przednim kołem szprychowym.
Z tyłu motocykla Factory wybrał solidne aluminiowe tylne koło z pasem zębatym w kolorze pod błotnikiem typu bobtail. Inne godne uwagi zmiany obejmują nowy silnik Twin Cam B 96ci ze standardowym ESPFI (elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa) i sześciobiegową skrzynią biegów Cruise Drive. Dla tych, którzy nie zwracali uwagi na Harleye z 2007 r., ten model (i tak naprawdę wszystkie modele) nie ma gaźnika; i nie, to nie pomyłka. Inne gadżety dla entuzjastów obejmują nowy wydłużony podnóżek i pedał hamulca, który pozwala kierowcy wyciągnąć się o tyle dalej, a także pochylony przód FX z kierownicą typu drag bar na 6-calowych podporach. Dla nas ten motocykl ma wiele dobrych rzeczy.
Oto, co zaplanowaliśmy dla tego motocykla: Chcemy zacząć od podniesienia silnika, takiego jak zestaw 103ci Screamin’ Eagle, a może zestaw 110ci; nie chcemy być chciwi. Przy całej pracy, która będzie włożona w hop-up, nie chcemy ryzykować zepsucia lakieru. Więc planujemy najpierw wykonać wszystkie duże prace, takie jak rozebranie silnika. Gdy już skończymy pracę nad silnikiem i sprawdzimy silnik na hamowni, chcemy popracować nad prowadzeniem motocykla (nie żeby nie było źle od samego początku) i podnieść poprzeczkę, może z nowym czarnym odwróconym przednim mostem i zestawem obniżającym tył. Podoba nam się tylne koło, ale po zobaczeniu wszystkich kół, które ma do zaoferowania H-D, możemy chcieć wymienić przednie koło na jedno z nowych kół o konstrukcji z wyciętym arkuszem blachy.
Gdy już motocykl będzie stał tam, gdzie chcemy i będzie działał na najwyższym poziomie, możemy zacząć pracować nad jego wyglądem — trochę go podkręcić. Podoba nam się styl czarnego motocykla, a jeśli chodzi o wygląd tego motocykla, im mniej chromu, tym lepiej. Jednak niestandardowe malowanie z pewnością uczyniłoby go bardziej przyciągającym wzrok. Gdy w końcu wybierzemy malowanie, które będzie pasować do wyglądu, którego szukamy (gdy już będziemy wiedzieć, co to jest), sprawdzimy w Harley's Color Shop, czy znajdziemy jedno z nowych niestandardowych malowań firmy. Na koniec wymienimy niektóre części, takie jak siedzenie, pokrowce, elementy sterujące, podnóżki, a nawet dodamy nowe oświetlenie. Inną rzeczą, o której myślimy, jest myślenie o tym motocyklu bardziej jako o motocyklu turystycznym. Nawet jako Softail, jest jeszcze wiele rzeczy, które można by zrobić z tym motocyklem, aby pomóc w dalekich podróżach (jak na przykład Sturgis), gdzie musimy zabrać więcej niż jedną małą torbę. Ładny, wygodny motocykl to to, co planujemy zrobić z naszym Night Train, więc bądźcie czujni w kolejnych wydaniach, aby zobaczyć metamorfozę.
24 października 2024 21:35
Informacje o sprzedającym
Robert
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie