Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 1
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 2
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 3
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 4
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 5
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 6
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 7
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 8
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 9
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 10
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 11
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 12
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 13
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 14
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 15
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 16

1 / 16

Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 1
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 2
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 3
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 4
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 5
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 6
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 7
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 8
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 9
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 10
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 11
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 12
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 13
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 14
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 15
Harley-Davidson V-Rod Street Rod - 16

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Harley-Davidson

Model pojazdu

V-Rod Street Rod

Rok produkcji

2004

Przebieg

18 395 km

Pojemność skokowa

1 131 cm3

Moc

117 KM

Rodzaj napędu

Pas napędowy

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Chopper

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Alarm

Immobilizer

Kufer

Opis

Witam.

Poszedłem po rozum do głowy i podjąłem męską decyzję (trochę pomogła mi w tym żona ) - sprzedaję mojego ukochanego prawie milenijnego Harego ☹ Prawie bo data produkcji to listopad 2004, choć jego pierwszy sezon to rok 2005.

Od wielu lat Hary był drugim, choć ważniejszym motocyklem, ale nigdy nie było czasu na samotne wyjazdy. Do jazdy z żoną wygodniejsze były Goldwingi lub BMW. Zawsze był gotowy do drogi i zawsze niezawodny, ale kończyło się na przejażdżce na stacje kontroli pojazdów po kolejna pieczątkę.

Stan motocykla jest idealny. To nie jest kupa złomu po dużym dzwonie i składana do kupy w warsztacie u pana Józka. To motocykla z salonu, BEZWYPADKOWY i z ORYGINALNYM PRZEBIEGIEM.

Napisałem, że jestem pierwszym właścicielem, ale to tylko część prawdy, bo kupiłem go od znajomego, który użytkował go jak ja – przez 8 lat zrobił 6800 tys. km i serwisował wyłącznie w serwisie firmowym HD, stąd decyzja zakupu używanego sprzętu.

Motocykl jest jak co roku przygotowany do sezonu – ma nowe opony (poprzednie były idealne, ale już stare), kilkudniowy akumulator, wymieniony olej i płyn hamulcowy – tylko wsiadać i jechać przed siebie.

Na wyposażeniu dodatkowe światła (postojowe, mijania i drogowe) na gmolach zaprojektowanych przeze mnie, dodatkowe światło stop, skórzane kufry zamykane na zamek oraz akcesoryjne tłumiki, które powodują gęsią skórkę.

Dla tych, którzy nie wiedzą co to jest Harley Davidson VRSCA VROD o pojemności 1131cm powiem tylko jedno - jego widlasty silnik skonstruowany w kooperacji z Porsche pozwala naprawdę porządne przyspieszyć, no bo 3,6 s do 100 km to chyba nieźle.

W razie pytań proszę o kontakt.

 

19 października 2024 13:38

Informacje o sprzedającym

Darek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wałbrzych, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store